Hoeveel Duke 690's zijn er hier online

Ant

Die hard MF'er
2 mrt 2007
413
0
Als ik in het Duke 690 topic kijk zie ik volgens mij maar een stuk of 4 Duke eigenaren. Hoeveel zijn er nu echt....?
Verder ben ik benieuwd naar doorgevoerde wijzigingen.

Hierbij de mijne. Ik heb tot nu toe alleen het tandwiel aangepast (aanrader). Andere achterkant staat in bestelling. Verder ipv de originele banden Pilot Power 2CT op laten leggen bij aanschaf.




full
 
Laatst bewerkt:
Ben geen duke eigenaar maar vond een heel leeg topic zo sneu, dus ik dacht ik :W ff.
 
Ik heb ook een Duke 3, vind het een super bike. Snel en wendbaar in de stad maar ook goed op de snelweg en voldoende power.
Heb er geen aanpassingen aan gedaan want ik rij niet lang op een fiets. Er zijn zoveel gave bikes dat ik iedere 1 a 2 jaar wel een nieuwe wil kopen. Maar een andere uitlaat zou ik er wel graag onder willen. Ik probeer effe een foto te plaatsen maar wil niet helemaal lukken geloof ik...
Foto is te groot en krijg 'm niet kleiner want een onzin, hoe krijg je in godsnaam in windows foto gallerie een foto kleiner?
 
Ik weet dat 'ie er niet voor gemaakt is - maar dat was mijn gestolen gixer ook niet... Kun je er een beetje met z'n 2-en mee rijden...?
 
Ik heb ook een Duke 3, vind het een super bike. Snel en wendbaar in de stad maar ook goed op de snelweg en voldoende power.
Heb er geen aanpassingen aan gedaan want ik rij niet lang op een fiets. Er zijn zoveel gave bikes dat ik iedere 1 a 2 jaar wel een nieuwe wil kopen. Maar een andere uitlaat zou ik er wel graag onder willen. Ik probeer effe een foto te plaatsen maar wil niet helemaal lukken geloof ik...
Foto is te groot en krijg 'm niet kleiner want een onzin, hoe krijg je in godsnaam in windows foto gallerie een foto kleiner?

foto's uoloaden via photobucket of andere site...
 
Terug
Bovenaan Onderaan