Hoeveel enduro heb ik voor 1000-1500€

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Op dit moment heb ik een Honda VFR V-Tec en een opgepepte Honda Dominator NX650 naar scrambler.
In de winter rij ik door als het droog ligt maar het is de laatste tijd nogal nat op de baan en vroeg me af of wat enduro rijden niet leuk is.

Maar ik zou dit low budget willen houden maar toch een leuke betrouwbare, straatlegale enduro/cross hebben.

Van welke moet ik weg blijven en welke zijn aanraders?
Liefst gespaard van al te frequente revisies ofzo, dus waarschijnlijk dan best geen 2-takt...?

En waar mag en kan ik rijden? (regio Kortrijk-Harelbeke)

cheers

694
 
Low budget ? Misschien: xr400 , TT600 . Zijn toch redelijk betrouwbaar mits ze goed onderhouden zijn.
 
Per kilo zal je meer enduro vinden dan voor een hoger budget.

Ik heb vorig jaar een goede dr350 gevonden voor 650, dus ze zijn er nog. Goed uitkijken, niet te overhaast zijn en wat durven afbieden. Xr, dr, xt, ttr, klx/r,...
Geen schrik hebben van de kleinere motortjes, een 250 is fun zat.
 
Gewoon respectvol rijden, voorrang aan wandelaars, motor af bij ruiters, opletten voor honden, enz. Niet in de hele kleine baantjes rijden, geen immense sporen trekken, overal 1 keer passeren, niet blijven hangen. Stille uitlaat, legale en geen te racy moto en kledij helpen ook.
Beetje flexibel / respectvol zijn, zelf nooit problemen gehad buiten met jagers. Maar dat is een categorie apart.
 
Laat t me zo stellen.. Dat ding op iemand richten is strafbaar. Jagers modderdouchen daarentegen is dat niet :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan