Hoeveel helmen heb jij gepast op de beurs

Hoeveel?

  • 1

    Stemmen: 4 10,5%
  • 3

    Stemmen: 8 21,1%
  • 5

    Stemmen: 4 10,5%
  • 7

    Stemmen: 4 10,5%
  • 9

    Stemmen: 1 2,6%
  • 11

    Stemmen: 2 5,3%
  • 13

    Stemmen: 5 13,2%
  • Allemaal

    Stemmen: 10 26,3%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Als jullie het komende wekend naar de Beurs in Utrecht gaan en een helm vastnemn hou er dan rekening mee dat deze zeer waarschijnlijk gepast is door Joe Tosh...

Alsof het voor het Guiness Record book was heeft hij elke helm op de beurs wel op zijn hoofd gehad

Hierdoor was ik drie uur te laat thuis en is mijn vrouw bokkig :P :+

Hoeveel heb jij er gepast ;)
 
Ik ben een beetje de tel kwijt maar ik heb er een schrale harses aan over gehouden.(sommige modellen zijn toch kleiner dan je denkt)
Allemaal is wat overdreven dus ik ga maar voor de 13.

En heb er trouwens geen naar m'n gading gevonden :X
 
1, ik zocht een Doohan replica en er was er maar 1 die goedkoper was dan ik kon krijgen bij een dealer vandaar :X
 
Als jullie het komende wekend naar de Beurs in Utrecht gaan en een helm vastnemn hou er dan rekening mee dat deze zeer waarschijnlijk gepast is door Joe Tosh...

Alsof het voor het Guiness Record book was heeft hij elke helm op de beurs wel op zijn hoofd gehad

Hierdoor was ik drie uur te laat thuis en is mijn vrouw bokkig :P :+

Hoeveel heb jij er gepast ;)

Well you little....!! *D :+ :+



430.gif
:P
 
Gericke was zowat de goedkoopste met helmen

en geloof me...ik heb elke stand met helmen gezien :X

Eeuh , ik heb elke stand met helmen wel 5x gezien denk ik ;) + van elke helm een demonstratie van de pasvorm :9
Maarja dat heb je natuurlijk als je met 2 helmverslaafden naar de beurs gaat :+

[me]Peter_SP2 is benieuwd hoeveel en welke commentaar hij op deze post gaat krijgen 8-) [/me]
 
Eeuh , ik heb elke stand met helmen wel 5x gezien denk ik ;) + van elke helm een demonstratie van de pasvorm :9
Maarja dat heb je natuurlijk als je met 2 helmverslaafden naar de beurs gaat :+

[me]Peter_SP2 is benieuwd hoeveel en welke commentaar hij op deze post gaat krijgen 8-) [/me]


Ik heb een handicap, dat weet ik. Mijn schedel heeft rare vormen, en dat is te danken aan mijn superontwikkeld brein dat ergens moet behuisd worden.

:P

maar dat helmpassen was toch minder absurd dan jouw Alpinestar sloefkes passen voor je vrouw |(

:+
 
Ben gister geweest en heb er wel een redelijk aantal(stuk of 10) op mn hasses hehad. Vond zelf de shoei erg lekker maar te duur en heb nu uiteindelijk toch maar een HJC gekocht. Heb hem bij Kalsbeek vandaan. Was vast niet de goedkoopste maar ben er in ieder geval blij mee.
 
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de spec-1r en de gunwind? Op de site van suomy heb ik alleen kunnen ontdekken dat ze een iets andere luchtinlaat hebben bovenop de helm en dat de spec-1r uitneembare binnenvoering heeft. De prijzen zijn daarentegen wel heel verschillend de spec-1r is een stuk duurder dan de gunwind. Ik wil zelf namelijk ook een suomy op de beurs kopen.

Oja waar zit gericke sigma... loop ik daar in een rechte lijn naartoe :P
[me]Mr Wheels moet gewoon ff slim zijn en op de beurs site naar de plattegrond kijken :z
[/me]


[edit]
Hmmm... da's waar ook... Hein Gericke zit in Breda. Da's maar 10 min rijden :z
vandaag eens ff gaan kijken of ze nu in de winkel ook beurs prijzen hanteren 8-)
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de spec-1r en de gunwind? Op de site van suomy heb ik alleen kunnen ontdekken dat ze een iets andere luchtinlaat hebben bovenop de helm en dat de spec-1r uitneembare binnenvoering heeft. De prijzen zijn daarentegen wel heel verschillend de spec-1r is een stuk duurder dan de gunwind. Ik wil zelf namelijk ook een suomy op de beurs kopen.

Oja waar zit gericke sigma... loop ik daar in een rechte lijn naartoe :P
[me]Mr Wheels moet gewoon ff slim zijn en op de beurs site naar de plattegrond kijken :z
[/me]


[edit]
Hmmm... da's waar ook... Hein Gericke zit in Breda. Da's maar 10 min rijden :z
vandaag eens ff gaan kijken of ze nu in de winkel ook beurs prijzen hanteren 8-)
[/edit]


Als je kijkt zie je dat de Spec1 smaller is dan de gunwind die je nogel een bolle kop geeft :P
De binnenvoering van een gunwind is gewoon, de Spec1 heeft een soort van net zoals de Shoei Xspirit, ik heb ze beide gepast en de Spec 1 voelt veel beter aan dan de Gunwind, hij omsloot beter mijn hoofd, Ik heb op de beurs wel bijna nergens Spec1's gezien, meestal Gunwinds rond de 199€

Ik heb mijn Spec1 bij Hein Gericke gekocht voor 349€.
 
Hehe ik heb v/d 't najaar op de safe jaarbeurs...voordat ik me XR1000 kocht, misschien wel 15 helmen op me hasses gehad. Man man man, wat een schrale kop had ik zeg, echt rooie plekken gewoon *D
 
Hehe ik heb v/d 't najaar op de safe jaarbeurs...voordat ik me XR1000 kocht, misschien wel 15 helmen op me hasses gehad. Man man man, wat een schrale kop had ik zeg, echt rooie plekken gewoon *D

15 :?

Komt nog niet in de buurt van Joe Tosh B|
 
Heb een shark gepast de esprit maar die dat was bij de importeur. (die vrachtwagen) kon hem dus niet kopen en op de beurs was hij nog niet.
 
15 :?

Komt nog niet in de buurt van Joe Tosh B|

Die 15 slaat bij Joe Tosh op het aantal minuten dat hij niet met zijn ( naar eigen zeggen raar gevormde :X ) hoofd in een helm zat !!!
Niet slecht als je bedenkt dat we ongeveer 8 uren op de beurs rondgelopen hebben ;)

Ohja , die " sloefjes " die ik paste waren voor mij , die voor m'n vrouwtje heb ik zo meegenomen :+
 
Die 15 slaat bij Joe Tosh op het aantal minuten dat hij niet met zijn ( naar eigen zeggen raar gevormde :X ) hoofd in een helm zat !!!
Niet slecht als je bedenkt dat we ongeveer 8 uren op de beurs rondgelopen hebben ;)

Ohja , die " sloefjes " die ik paste waren voor mij , die voor m'n vrouwtje heb ik zo meegenomen :+

Op hoeveel helmen gok jij Peter?

40?
 
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen de spec-1r en de gunwind? Op de site van suomy heb ik alleen kunnen ontdekken dat ze een iets andere luchtinlaat hebben bovenop de helm en dat de spec-1r uitneembare binnenvoering heeft. De prijzen zijn daarentegen wel heel verschillend de spec-1r is een stuk duurder dan de gunwind. Ik wil zelf namelijk ook een suomy op de beurs kope
de spec-1 r heeft geen schuifje aan de voorkant om de koeling dicht te doen, dus altijd ook bij koud weer koeling! tenminste dat is bij mijn Jurgen replica (laatste model) Er is ook weer een heel nieuw model uit met bloemetjes en zo, en een vleugeltje achter op - die heeft dat wel volgens mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan