Hoeveel is een cb600f uit 1998 waard???

El_Scorpio

MF'er
3 jul 2004
72
0
Boskoop
Hallo! Ik ben van plan binnenkort een honda cb600f hornet te gaan kopen. Budget is beperkt, hij mag maximaal 4500 euro kosten. De dealer valt af want ik wil ook nog een beetje jonge motor hebben. Wat denken jullie? Bouwjaar 1998-2000 of zo?
Er worden er niet zoveel aangeboden zodat ik heel slecht de prijs kan bepalen. Kunnen jullie mij helpen???????? :?
 
ik heb afgelopen maart mijn hornet gekocht voor 5.000 euro. Die is uit 2001 en had toen ik hem kocht 9.500 km op de teller staan. dus voor 4500 moet je toch wel iets vergelijkbaars kunnen krijgen.

heb hem btw wel bij de dealer gekocht, daar was ie toen net afgeleverd. kreeg nieuw achterbandje en 3 maanden garantie bij. Ben er erg tevreden mee en ben nu druk aan het sparen voor de ombouw naar bescheiden fighter :9~
 
Laatst bewerkt:
Nou...dan denk ik dat je de motor voor een hele mooie prijs hebt, van een dealer met garantie. Ik zelf hoop hem er eigenlijk ook voor te kopen!!! Zeker met zo'n kilometerstand. Niet gek! Gave motor hoor, kan niet wachten toch ik er ook een onder mijn kont heb.... *D
 
ja ik vondt het zelf ook wel een leuke deal. maar nieuw zijn ze natuurlijk ook niet zo heel duur. ik zou zeggen dat er toch genoeg te koop moeten staan, is toch vaak een eerste motor voor velen en dus wordt die na verloop van tijd weer ingeruild. en dan is een km stand van onder de 15.000 vaak ook niet zo een probleem.

en anders had ik gewoon mazzel.. *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan