Hoeveel kilometer naar Assen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja idd zzz ....maarrre ontopic op de fiets 10..15km. en mocht dr een zijn zonder tent ben ik de minste niet klap die slaapzak maar in de hoek dan! drink a beer en pis netjes op mn plee...dus in geval van nood heb ik wel plekje over in mn "hok"
 
Ik hoor de race vanuit mijn huis....ik denk dat ik er maar heen loop....dat is dan ongeveer 10 minuten
 
Enkele reis ongeveer 370 km (kortste route)


(dezelfde km de andere kant op en dan ben ik bijna in parijs, dat maakt het dan wel weer leuk)
 
Donderdag morgen vertrekken we van uit Tholen naar Assen
275 kilometertjes rijden zo een 2.5 a 3 uurtjes rijden!
en dan zaterdag middag weer gezellig terug toeren
 
Ja hoeveel km? licht er bij ons aan wie er voor op rijd :? . 2jaar geleden 80km meer gereden dan op de heen reis wist iemand wel een kortere weg zonder file, was inderdaad zonder file maar korter???? |(
 
Volgens map24: 239,87 km heen en 240,50 km terug..........

Terugweg is dus iets langer als de heenweg...........
 
Heen en terug in totaal 544 km.... plus nog wat rondjes in en om Assen een kleine 600 km.

Dit jaar Vie Aai Pie op de Duc-tribune... kijken hoe dat bevalt
 
Ik ga ook niet meer, vroeger toen er nog Nederlands trots mee deed voor de punten reed ik drie keer in de speedweek zo'n 450km op en neer en dat was het waard.
Ze zijn in Assen verkeerd bezig vind ik.
Toen Nederland nog 120.000 motorrijders telde, gingen er meer dan 120000 naar de TT
Hoeveel motorrijders zijn er nu ? 700.000? Er gaan er nog 80.000 naar de TT.
Zoek de verschillen
 
ik 15 km heen en 15 terug :)

* Bekijk Mijn Motor-Forum
* Bekijk onderwerpen

Berichten:
291
Reg. datum:
27 mei. 2003

Ik ga ook niet meer, vroeger toen er nog Nederlands trots mee deed voor de punten reed ik drie keer in de speedweek zo'n 450km op en neer en dat was het waard.
Ze zijn in Assen verkeerd bezig vind ik.
Toen Nederland nog 120.000 motorrijders telde, gingen er meer dan 120000 naar de TT
Hoeveel motorrijders zijn er nu ? 700.000? Er gaan er nog 80.000 naar de TT.
Zoek de verschillen

heeft niet alleen met het circuit te maken.

inderdaad er rijdt amper nederlands trots mee, baan is naar mijn mening verkeerd verbouwd met te weinig snelle stukken als voorheen, het strenger optreden van de overheid, de regels waar de campings tegenwoordig mee te maken hebben, de euro. en zo kan ik nog wel wat meer verzinnen.

misschien een hele domme vraag maar wat is de reden dat de moto-gp's altijd op zaterdags verreden worden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan