Hoeveel kilometer naar Assen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Ik ga gewoon voor de TV zitten om naar de race te kijken. kan ik gewoon alles zien en heb je niet van de lamme dronken eikels naast je

Misschien een tip:

Investeer dan eens wat meer geld voor een wat duurdere tribune..........dan heb je daar ook minder last van.
 
ik 15 km heen en 15 terug :)heeft niet alleen met het circuit te maken.

inderdaad er rijdt amper nederlands trots mee, baan is naar mijn mening verkeerd verbouwd met te weinig snelle stukken als voorheen, het strenger optreden van de overheid, de regels waar de campings tegenwoordig mee te maken hebben, de euro. en zo kan ik nog wel wat meer verzinnen.

misschien een hele domme vraag maar wat is de reden dat de moto-gp's altijd op zaterdags verreden worden?

Zal waarschijnlijk iets te maken hebben met een (gereformeerde) geloofsovertuiging en het niet op Zondag mogen werken.

En voor mij is het enkele reis +/- 253 Km, overigens :o
 
Laatst bewerkt:
Misschien een tip:

Investeer dan eens wat meer geld voor een wat duurdere tribune..........dan heb je daar ook minder last van.

Zou kunnen maar dan zie ik de hele race nog niet ;) Alleen wat vlak voor mijn neus voor bij komt. Blijf wel thuis kijken! Scheelt ook in de euri's ;)
 
Zou kunnen maar dan zie ik de hele race nog niet ;) Alleen wat vlak voor mijn neus voor bij komt. Blijf wel thuis kijken! Scheelt ook in de euri's ;)

Er staan tegenwoordig bij bijna iedere tribune één of meerdere vidiwalls.........waarop hetzelfde te zien is als op tv.
 
Zou kunnen maar dan zie ik de hele race nog niet ;) Alleen wat vlak voor mijn neus voor bij komt. Blijf wel thuis kijken! Scheelt ook in de euri's ;)


Ik vind dat het niet alleen om de race gaat; Dan zou je idd beter thuis kunnen kijken... :Y

Het is uiteraard veel meer, de sfeer, de modder :X , het verbrande eten, het bier in plastic bekers, en vooral de lol en de heel veel mooie fietsen :9~ daar.....
 
Op de donderdag naar het hotel: 231,5km. (vanuit Oosterhout (NB) naar Borger).

Op vrijdag en zaterdag naar het circuit: 20,5km.

Veel hotels in Assen zaten al vol, dus zitten we iets van Assen af.
 
Ik vind dat het niet alleen om de race gaat; Dan zou je idd beter thuis kunnen kijken... :Y

Het is uiteraard veel meer, de sfeer, de modder :X , het verbrande eten, het bier in plastic bekers, en vooral de lol en de heel veel mooie fietsen :9~ daar.....
Bier in plastic bekers, dat is net zoiets als plastic messen, dan weet je gelijk dat je als crimineel ingeschaald wordt. -O-
 
voor de liefhebbers, bij Fletcher familie hotel in paterswolde overnachten veel teams. ik heb de vrachtwagens van ducati en bridgestone al weer zien staan :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan