hoeveel km gereden vandaag?

450 km met 11 man :} :}

Da\'s 40,9 km per persoon })

Heb vanmiddag effe m\'n nieuwe BT010 ingereden. Eerst een km of 30 rustig aan en daarna nog een kleine 100 km op m\'n normale tempo. Eigenlijk rijd ik bijna nooit afstanden onder de 100 km.

Lekker weertje, droge weg en alle politie zat in A\'dam. Wat wil je nog meer?
 
Was gisteren, kleine 120 km bij elkaar denk ik. Vandaag vanwege klusverplichtigingen helaas niet.
 
Yes, viel me ook op.

Hele dag niet 1 politieauto of motor gezien!! :}

Die Willem Lex mag van mij wel eens vaker een leuk mokkel tegenkomen. *D
 
ik zo\'n 90 kilometer.
zou heel graag meer gedaan hebben, maar kan nu niet want heb nog steeds examens!

was wel nog nooit zo leuk :]
machtig goed weer, en veel collega-motorrijders op de baan
 
170 km vandaag..

Voor het eerst dat de weg lekker droog was, dus
vandaag het bochtenwerk wat geoefend...ging
lekker. :]

o ja, niet alle cops zaten in Adam...in valkenburg
waren er ook nog aardig wat, maar was gewaarschuwd
door tegemoetkomende koekblikrijders... dank u :}
 
Vandaag 150km gesjeesd.

Alleen kreeg mijn dag een nare afsluiting. Getuige geweest hoe een man met T-shirt, spijkerbroek en pothelmpje (handschoenen had hij maar thuisgelaten |( ) met een Fireblade besloot een rotonde vol rechtdoor over te vliegen (letterlijk gelanceerd met motor en al).

We hebben de motor van hem af moeten tillen terwijl de hete olie over hem heen liep en die gozer zat goed in elkaar. Met zijn lijf een rotondebord volledig vernield en afgevoerd met gebroken rug.
Schreeuwen dat hij deed, nooit eerder als eerste op de plaats van een ongeluk gearriveerd, hoop het ook nooit meer mee te hoeven maken ...
 
Tja tis jammer, maar het was lekker weer maar nu ook niet zo lekker dat je in je t shirtje gaat rijden, zal al een steekje los gezeten hebben.

Maar het blijft vervelend, er lag vandaag ook een gixxer onderaan de dijk tussen Schoonhoven en Lopik, ziekenwagen/politie erbij....moet je niet te lang aan denken anders rij je nooit meer.....of als een droppie :)
 
250 km gereden vandaag, en man wat een feest is dat.

Voor het eerst sinds mijn rijbewijs met goed weer en nog belangrijker een droge weg. Heb ff lekker aan mijn bochten techniek gewerkt op het klaverblad \"Deil\", de A2 ri. Den Bosch. Een keer knietje heeeeeel ff aan de grond en daar schrok ik toch wel van. Daarna is het me niet meer gelukt.

Morgen weer een kans hoop ik :} :} !!!!!
 
Vandaag 150km gesjeesd.

Alleen kreeg mijn dag een nare afsluiting. Getuige geweest hoe een man met T-shirt, spijkerbroek en pothelmpje (handschoenen had hij maar thuisgelaten |( ) met een Fireblade besloot een rotonde vol rechtdoor over te vliegen (letterlijk gelanceerd met motor en al).

We hebben de motor van hem af moeten tillen terwijl de hete olie over hem heen liep en die gozer zat goed in elkaar. Met zijn lijf een rotondebord volledig vernield en afgevoerd met gebroken rug.
Schreeuwen dat hij deed, nooit eerder als eerste op de plaats van een ongeluk gearriveerd, hoop het ook nooit meer mee te hoeven maken ...


Auw.. |( |(

Ongeloofelijk!! Het is 1 dag mooi weer en d\'r krijgen d\'r direct weer wat de kolder in de kop \ '( Ik rijd altijd met een compleet pak en als het te heet wordt, dan rijd ik dus maar niet..
 
Ongeloofelijk!! Het is 1 dag mooi weer en d\'r krijgen d\'r direct weer wat de kolder in de kop \ '( Ik rijd altijd met een compleet pak en als het te heet wordt, dan rijd ik dus maar niet..
Rugbescherming? Betwijfel wel of zelfs dat helpt als je een verkeersbord ramt met je lichaam ;(
 
Heb vandaag maar 194 km\'s op de teller erbij gereden. Niet veel bijzonders meegemaakt vandaag.
Heb wel ff politie gezien (die dokussen zaten ff in dode hoek van men spiegeltjes te rijden... :j ).

Zelfs geen agressieve koekblikrijders tegengekomen onderweg! Slechts één onnozele chauffeur die onnodig links bleef rijden gezien.
Zo mag het wel vaker! 8-)
 
Triest voor de persoon in kwestie, maar je ziet ze weer; mooi weer buiten en dan alle remmen los.
Maar hebben het hier wel vaker over kleding gehad ?
Vandaag gaan er weer kilometers op de teller, schitterend weer. Misschien richting Ommen.

Mederijders, veel pezier en laat je je kop niet gek maken na een periode van afzien
 
236 km in belgie :9
deze week kleine 750 km gereden :)
wel veel wind
kon ik ook eens op het randje van de weg rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zo\'n 250 Km gereden boven en beneden de IJssel.De dijk vanaf Deventer tot Hattem , aan de zuidzijde van de IJssel dus, is geheel vernieuwd met asfalt.Geen gaten meer en zo.Het was super!!!Heb ook mijn eerste Wheelie getrokken. Ging wel errug makkelijk op achterwiel.Ga maar veel oefenen.Het was weer een Zuperdag.Volgende week krijg ik nieuwe bandjes en kan ik weer lekker gummen.Pirelli dragon evo corsa!Ook zuperrr. *D
 
Daar zijn wij ook nog ff geweest, ook Culemborg btw....volgende keer gewoon mee gaan als er wat afgesproken wordt he\'
 
Terug
Bovenaan Onderaan