hoeveel km kan een gemiddelde tmax en xmax400 motorblok aan?

enforcerer

Die hard MF'er
11 sep 2020
948
405
hoeveel km kan een gemiddelde tmax en xmax400 motorblok aan?
en ja ik weet dat het belangrijk is met hoe er mee om is gegaan ik wil gewoon een idee hebben als ik op marktplaats ga kijken
 
Geen idee voor een Xmax maar mijn Tmax deed ik van de hand na 89000 km probleemloos speelplezier en woon-/werkverkeer winter en zomer. Overgenomen door een dealer maar ik weet niet of hij nu nog in gebruik is...
 
Geen idee voor een Xmax maar mijn Tmax deed ik van de hand na 89000 km probleemloos speelplezier en woon-/werkverkeer winter en zomer. Overgenomen door een dealer maar ik weet niet of hij nu nog in gebruik is...

Dat kun je zien op de site van het RDW.
 
Levensduur van een motorblok heeft er alles mee te maken of deze netjes warm gereden wordt en of deze altijd op de limiet gereden wordt
en vooral niet stuk gesteutelt wordt
even een linkje er bij


grtz
 
Op autoscout italia worden de nodige TMAX 530'en aangeboden met tot 60.000km op de teller. In "ottime condizioni" maw: in perfecte conditie volgens de aanbieders.
Daar biedt er zelfs iemand zijn Beverly 300 aan met 250.000km op de teller. Volgens de aanbieder moet enkel de achterrem vernieuwd worden. Hij vraagt er nog 1500€ voor.
Dus ik denk dat als je je scooter correct verzorgt en onderhoudt dan houdt die het lang uit. En een motorfiets kan je altijd terug in orde krijgen, wat er ook aan begeeft. Zolang je maar niet ergens tegenaan knalt.
 
Ik heb mijn Tmax nieuw gekocht in Juli 2016 intussen staat er 59655 km op de teller tot op heden nog geen enkel probleem gehad van eender welke aard,hij loopt nog steeds als de brandweer. Zoals bij elke motor of scooter is een goede en regelmatige service van groot belang in de levensduur van je motor ⚙🔩🔧
 
Ik heb er even wat berekeningen en ik kom op 61275, afhankelijk van de weerscondities en of je hem binnen stalt of niet en hoe vaak je onderhoud doet.
 
hoeveel km kan een gemiddelde tmax en xmax400 motorblok aan?
en ja ik weet dat het belangrijk is met hoe er mee om is gegaan ik wil gewoon een idee hebben als ik op marktplaats ga kijken
Alles word bepaald door onderhoud ...elke 5000 olie elke 10000 een beurt volgens schema en dan kan je er heeeeeel veel plezier van hebben ....zijn Tmaxen bekend van tegen de 200.000 km
 
Terug
Bovenaan Onderaan