hoeveel km met een tank vol

recie

MF'er
23 okt 2002
120
0
Beste mensen,

Ik heb een gsxr 750w uit 1992 :] . Hij loopt als ik alleen op de motor zit 1 op 13.
Ik ga elke 170 km tanken zodat ik de reserve niet aan hoef te spreken.

Mijn vragen zijn.

Hoelang kan ik eigenlijk rijden zonder de reserve aan te spreken?
De knop voor reserve heeft nog een stand meer namelijk 3. Waar is deze voor :? .
(als dan de reserve gelijk wordt meegenomen hoelang kan ik dan rijden :+ )

Vraag 3 Als er iemand bij mij achterop zit. Wat is het verschil in verbruik.

Hopend kan iemand mij hier mee helpen :z

Recie
 
210-250km tot het lampje gaat branden (18l gebruikt, 3 over)
Een en ander hangt nogal af van je rijstijl. Minder dan 180km op een tank moet ook wel haalbaar zijn, denk ik. ;)

NB Pri-stand is (zoals ook al eerder in dit topic te lezen was :Z ) inderdaad om de benzine gewoon door te laten lopen; om bijvoorbeeld je carburateurs weer te vullen als je die eraf hebt gehad!
 
Ik haal zo'n 260 tot 270 km zonder reserve.. rij dan rond de 1:20.

Maar ligt heel erg aan mijn rijstijl, als ik hard rij/scheur dan kom ik al snel op 1:17.
En met iemand achterop is verbruik heel klein beetje meer maar niet xtreem

Dat ding wat jij achterop hebt weegt dan ook nix
 
altijd > 300km bij m'n CB500 uit '98.
D.w.z. dan zie ik de bodem van de tank maar hoef nog niet eens de reserve aan te spreken. Dus misschien 400km als ik christelijk rijd :} Ongeveer 1:20 dus
 
Laatst bewerkt:
Mensen,

Thanx voor jullie antwoorden.

Ik had ooit eens gelezen dat hij veel zoop zo'n 1992 gixxer en dacht dat 1 op 13 wel redelijk was.
Misschien ligt het aan mijn rijstijl O-) . Vol acceleren vind ik echt geweldig :] . Bochten ben ik nog niet goed in '( . Kheb nog maar mijn rijbewijs vanaf November. En de bochten waren voor mijn gevoel te glad. (angst noemen ze dat :X ). kan niet wachten op het zonnetje.

Trouwens in de specs staat dat hij 21 liter tank heeft met 6 liter reserve.
Lijkt me wat veel voor reserve.

recie
 
Terug
Bovenaan Onderaan