hoeveel km na nokje ???

1) Wat heeft die 500 km doorrijden nou voor zin op een band :?

2) Wachten jullie ook zo lang met je remblokken tot ijzer op ijzer |(
Rijden jullie altijd alle benzine op :Z

3) Of zijn jullie alleen maar mooi weer rijders die alleen met 20 graden buiten op de motor stappen zodat ze geen regen kunnen verwachten.

4) Weten jullie ook dat je grip minder wordt als je band zover is versleten :z

1) Band bijna op dus is minder zonde om op te roken. Alleen met oude banden maak ik burn outs en slidings. Met nieuwe ben ik zuiniger. Laatste band was versleten tot binnenband.

2) Jep, heb ook voor laatste milimeter betaald. En de benzine wil ik inderdaad weleens halverwege al bij tanken. (maar dat zou ik dus niet doen als ik het restant telkens weg zou gooien.)

3) Nee, hoor. Heel jaar door. Daarom moet ik ook vaker blokjes en banden vervangen en ben ik deshalve ook meer geneigd alles helemaal op te rijden.

4) Het driften gaat inderdaad wat makkelijker. Des te meer waardeer je het als je weer een nieuwe band hebt.
 
Band die aan de marker zit: vervangen... Doorrijden spaart geld... yep, als je niet aangehouden wordt, anders kan je een boete krijgen en dan ben je meer geld kwijt. Daarnaast is een band die zo ver versleten is ook over zijn opitimum heen. Je zal merken dat de nieuwe band lekkerder rijdt (meestal omdat de oude band toch wel een beetje vierkant wordt).
 
Terug
Bovenaan Onderaan