hoeveel km op een tank

Daniel mt09

MF veteraan
5 sep 2003
3.071
11
Brabant
Ha

gelijk weer ff een andere vraag,

hoeveel km kun je met een zx6r uit '96 rijden op een volle tank??

grtzz daniel
 
ik rij veel stukken snelweg en dan met een gangetje tussen de 140 en de 160 maar ik rij een goeie 200 km op een volle tank, maar mijn hij ploft ook best veel met het terugschakelen en ik heb zo zelf het idee dat ie te rijk staat afgesteld, maar hoe zou ik em zuiniger kunnen zetten dan??

grtzz daniel
 
ik rij veel stukken snelweg en dan met een gangetje tussen de 140 en de 160 maar ik rij een goeie 200 km op een volle tank, maar mijn hij ploft ook best veel met het terugschakelen en ik heb zo zelf het idee dat ie te rijk staat afgesteld, maar hoe zou ik em zuiniger kunnen zetten dan??

grtzz daniel
Dan staat ie waarschijnljik te arm. Ik zag in het begin het verband ook niet maar het is wel zo. Zal 's ff zoeken hoe dat ook alweer kon.
 
En het klinkt misschien gek maar een te arm afgestelde motor lust meer als eentje die wat rijker is afgesteld. Je moet meer aan het gas hangen om hem te laten presteren en jaagt zo het verbruik op.
 
Heb mijn ZX-6R uit 1999 nog maar net en heb nu 2 keer getankt. Beide keren zat ik ongeveer op 230-250km per 16 liter. Hier zit weinig snelweg in maar wel veel "spelen" met het gas. Hard rijden moet ik nog leren maar het optrekken en remmen vind ik zo onwijs gaaf dat dit nog wel eens voorkomt.

Wanneer gaan we eens rijden Daniel????
 
Heyyy Hermen-Jan

Mooi man dat je een bike heb en dan ook nog een kawa :9 :9~

maare we kunnen binnenkort nog wel een x afspreken waar we stukkie gaan rijden, spreken we wel wat op msn af.

grtzz daniel
 
Terug
Bovenaan Onderaan