Hoeveel km woon-werk??

Binnenkort retourtjes Breda - Apeldoorn met een totaal van 262km / dag als ik via Utreg rij en een kilometrtje of 14 daar weer bij als ik via Den Bosch ga B|. Daar zijn de momenteel 100 kilometrtjes Breda R'dam vv niets bij vergeleken.

Overigens op een TDM900, zeer geschikt daarvoor.
 
Twee a drie maal per week van Zeeland naar Schiphol.
150km enkele reis. Wel nog heel koud 's ochtends, pak dus regelmatig de auto.
Dat moet ik dan 's middags bezuren in de file. :(

Morgen weer op de pekelfiets. 8-)
 
3x in de week Doetinchem - Ede - Doetinchem, dus zo'n 120 km per dag aan woon-werkverkeer. Mits geen sneeuw of glad wegdek doe ik dit dus met de Sevenfifty. Bij gladheid of echt slecht weer neem ik het koekblik.

Morgen Doetinchem - Ede - Soesterberg - Doetinchem...komen dus nog wat extra kilometers op de motor bij morgen. ;)
 
Laatst bewerkt:
School af en toe 35 km heen, en hetzelfde terug :P M'n bijbaantje fiets ik meestal. Pak en beet 10 km als ik met de motor ga, vind ik zonde :)
 
Ik woon 12 km van mijn werk - dus 24 km per dag. Op de Deauville.
Maar het is zo gek... op een mooie dag kan de terugweg wel eens oplopen tot 80 km of langer... :]
 
Laatst bewerkt:
Honda CBF 1000
Enkel: 40 kilometer secundaire Belgische wegen...

Door drietal ronde punten en teveel verkeerslichten in volle ochtend-of avondspits, ZONDER onderweg op een nadere manier sneller of anders te rijden dan de koekblikken: een tijdwinst van bijna 25 minuten. Enkel door rijen stilstaande, wachtende, gefrustreerde ... te passeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan