Hoeveel km ?

zut

MF veteraan
11 jun 2001
2.160
0
Achterhoek
Een aantal mensen rijden ongelofelijk veel op hun motor. Ik haal dat helaas van ze lang zal ze leven niet. Zou graag op de motor naar mijn werk gaan maar m\'n baas betaald alleen als ik met de auto ga. :( Achterhoek-Den Haag is dan toch een beetje duur iedere dag op de motor.

Hoeveel rijden jullie op de motor?

Speciaal voor o.a. Pooh en J.W. keuze 1 aangemaakt ;)
 
Heb afgelopen 1,5 jr 36000 km gereden.
Dagelijks 26 km naar werk toe en weer terug dus dat tikt flink aan.
Maar ook erg veel km in vrije tijd gemaakt omdat de SV een heerlijke motor is.
Regelmatig weekends naar het buitenland gewees op de motor, naar Belgie, Duitsland, Engeland en ook nog veel door ons eigen landje gereden.
Als het even meezit heb ik volgende week mijn nieuwe SV tussen de benen hangen.. kan haast niet wachten. :9
Voor mij is een duurdere motor op moment niet weggelegd vanwege de kilometers die ik maak en de afschrijving.
 
Zut: ik heb geloof ik in mijn korte tijd al ruim 6000km gemaakt.. en volgend jaar komt er gewoon een \'nieuwe\' fiets..

al moet\'k ergens een wrak kopen en het door helldesker en notrimax laten opknappen.. mag het volledig in de kleuren van m-f geschilderd worden met alle m-f plakkers (stickers) die jullie maar kunnen bedenken ;)


Heb trouwens 3 gestemd 5.000 tot 10.000, daar zit\'k voor dit jaar al zeker tussen, volgend jaar wordt het nog veel meer hoop\'k. (Woon ook 70km enkel van me werk dus dat tikt erg snel aan elke mooie morgen)
 
Laatst bewerkt:
fiets een klein jaartje terug gekocht met 7000 op de teller, nu 18.000 8-)

( geen woon-werk alleen lol-plezier :+ )
 
Laatst bewerkt:
Kheb m\'n R1\'tje nu sinds eind juli, en heb er nu bijna 6000 km op staan, alleen plezier kilometers want de baas betaald alleen de auto.. :( Dus ik denk dak dan ook wel mag zeggen dak veel rijdt! (oh, met de auto doek ook 100.000/jaar)
 
ik ga mijn motor nu inruilen...en toen hebben we de gegevens bij mijn dealer es nagekeken en daaruit bleek dat ik in 6 maanden 10.000 km heb gereden...zowel woon-stage verkeer als plezier ritjes...
 
Ik heb nu pas ongeveer 1000 km gereden, kan nu helaas niet rijden ivm door mijn rug gegaan. Ik hoop volgende week weer voorzichtig een blokje om te kunnen rijden.
 
Een aantal mensen rijden ongelofelijk veel op hun motor. Ik haal dat helaas van ze lang zal ze leven niet. Zou graag op de motor naar mijn werk gaan maar m\'n baas betaald alleen als ik met de auto ga. :( Achterhoek-Den Haag is dan toch een beetje duur iedere dag op de motor.

Hoeveel rijden jullie op de motor?

Speciaal voor o.a. Pooh en J.W. keuze 1 aangemaakt ;)

:j

Ik zal dit jaar weinig motorrijden :(
Ik heb iets van 13.000km\'s gereden in 8 maanden, maar daar zal het voorlopig wel bij blijven.
Misschien nog een weekendje motor huren en keertje 1tje lenen, maar daar zal het voorlopig bij blijven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan