Hoeveel korting op een nieuwe motor

Homecargo

MF veteraan
12 nov 2005
3.408
206
Limbabwe
*O* ,

Ik wil een nieuwe BMW R1200 RT kopen (Full options)
Kompleet volgens prijslijst zo,n 23.000 euri.

Hoeveel korting krijg je zonder inruil ?

oftewel welke korting bij welke dealer ?

*O*
 
Ook welkom...

Leuk: nog een R1200RT rijder... het kluppie wordt groter..

Korting kun je het best met de dealer bespreken. Daar is geen zinnig woord over te zeggen... Met accessoires kun je vaak meer dan met contante korting. M.a.w. een gratis topkoffer is makkelijker regelbaar dan 500 euro cash korting.

Succes, en laat het weten als je er uit bent!
 
:?

Koopt hier bijna niemand een nieuwe motor, vraagt niemand om korting,
of waarom zo weinig recties :}
 
Ik denk op een nieuwe BMW, als hij besteld moet worden, zonder inruil, ongeveer 6 procent korting.
 
Ligt eraan...

Is het de nieuwprijs volgens de prijslijst of is er al bijv. 3000 euro van de nieuwprijs afgehaald ivm een actie o.i.d.
Ga uit van ongeveer 10% (op voorraad), en iets van 6 t/m 8 % op bestelling. Het zijn nu lastige tijden om wat te verkopen ;)
Of probeer alle accessoires tegen inkoop te krijgen, of 'gratis', hier hoeven ze toch niets op te verdienen...
 
Ik wil het wiel niet opnieuw uitvinden en dacht hier op het forum wat ervaringen te kunen oppikken. Wanneer ik een stuk of 5 dealers afwil/afga, is het makkelijk als ik wat meer voorinformatie heb. Het volle pond betalen kan altijd nog.

in ieder geval bedankt
 
Heb je wat in te ruilen of koop je zonder inruil. Ga bij als je nieuw wilt kopen bij dealers langs en kijk wat ze je kunnen bieden. Qua kleding, sloten of accessoires is vaak meer te behalen (ivm met hun inkoopkorting) dan qua contanten. Veel plezier met de nieuwe BWM. Let wel; voor onderhoud kun je niet bij alle zaken terecht, vanwege het speciale gereedschap dat voor BMW benodigd is.
 
Heb je wat in te ruilen of koop je zonder inruil. Ga bij als je nieuw wilt kopen bij dealers langs en kijk wat ze je kunnen bieden. Qua kleding, sloten of accessoires is vaak meer te behalen (ivm met hun inkoopkorting) dan qua contanten. Veel plezier met de nieuwe BWM. Let wel; voor onderhoud kun je niet bij alle zaken terecht, vanwege het speciale gereedschap dat voor BMW benodigd is.
Voor onderhoud ben je ook niet gebonden aan de dealer waar je hem koopt natuurlijk.
 
*O*

Hallo,

bedankt voor de tips.

:] Ik ben inmiddels geslaagd en verwacht over 6-8 weken mijn nieuwe fiets.
Ging wat langer duren ivm de opties.

Hier en daar gevraagd, maar de meeste korting inderdaad op de accesoires.

Uiteindelijk toch een rib uit je lijf, maar wel een hele mooie fiets.
 
ik had trouwens via de BMW-nedeland site een offerte aangevraagd bij 4 dealers, totaal geen reactie gehad . Bij navraag bij de dealers het antwoord dat hun die gegevens niet binnenkrijgen. Lekker handig. :( :( :( :] :]
 
Ik heb de ervaring dat tussen de 5% en de 8% vrijwel altijd haalbaar is.
 
Nuttige info... Ik ga misschien ook nog es aan een R1200RT (heb nu een K1200GT). Overigens... de K1200Gt is te koop! :Y Zie verderop dit forum.
 
Let wel; voor onderhoud kun je niet bij alle zaken terecht, vanwege het speciale gereedschap dat voor BMW benodigd is.

Wat voor speciaal gereedschap dan? Ben op de mijn BMW nog weinig tegen gekomen dat ik niet met het boordgereedschapsetje af kon. Met een momentsleutel, een doppenset en een setje inbus sleutels/bitjes kom je een heel eind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan