hoeveel kw is 450cc????

Nephthys

MF veteraan
28 jul 2004
12.661
0
zuid-holland
ik had dus een vraag.. ik ken iemand die heeft een motor en hij weet dat ie 450cc is.. maar hoeveel kw is die dan?? ik mag alleen nog op een lichte motor
 
het is een suzuki gs 450
35658.jpg
 
ja ik dacht al dat ie wel iets te zwaar was... jammr..
en wat denken jullie.. is het beter om een 2ehands motor inde winkel te kopen.. of kan het ook op internet.. het is denk wel beter in de winkel..
hebben jullie wel eens op internet 2ehands motor gekocht?
 
ja ik dacht al dat ie wel iets te zwaar was... jammr..
en wat denken jullie.. is het beter om een 2ehands motor inde winkel te kopen.. of kan het ook op internet.. het is denk wel beter in de winkel..
hebben jullie wel eens op internet 2ehands motor gekocht?

Tja, bij dealers kan je ook miskopen doen.
De motoren die ik bij dealers heb gekocht, nooit gezeik mee gehad.
Heb 2 motoren particulier gekocht, 1 had een flinke beurt nodig en nieuwe banden (maar was verder in orde), de ander was een ramp aan kosten voor hij eindelijk goed was..

Ik koop liever bij een dealer met garantie, welke ook echt betrouwbaar is, waar je terug kan komen als er iets mis is, maar zoals ik al zei, bij een dealer kan je ook prut kopen.
 
ja ik dacht al dat ie wel iets te zwaar was... jammr..
en wat denken jullie.. is het beter om een 2ehands motor inde winkel te kopen.. of kan het ook op internet.. het is denk wel beter in de winkel..
hebben jullie wel eens op internet 2ehands motor gekocht?

tsja het is puur persoonlijk, maar ik koop altijd particulier. Neem een motor die je voor bijv 4000 euro particulier kan kopen, die staan bij dealers voor 5000 of meer.
Particulier kopen is natuurlijk altijd een risico. Maar ik denk altijd zo, als ik een particuliere motor koop die niet helemaal in orde is kan ik er nog voor 1000 euro aan versleutelen voordat ik op de dealerprijs zit. En voor je is 1000 euro versleuteld hebt aan een motor die je bij aankoop ze prijs waardig achtte...
Maarja kan je het onderhoud niet zelf dan zou ik denk ik toch naar een dealer gaan.
 
ja ik dacht al dat ie wel iets te zwaar was... jammr..
en wat denken jullie.. is het beter om een 2ehands motor inde winkel te kopen.. of kan het ook op internet.. het is denk wel beter in de winkel..
hebben jullie wel eens op internet 2ehands motor gekocht?

Maakt op zich niet veel uit hoor. Een motor uit de BOVAG-handel is "beschermd" met garantie. Waar je dan ook vet voor betaalt. Een motor uit de louche handel (wáár is die foto genomen die je geplaatst hebt) is wat goedkoper en kent alleen op papier garantie. En particulier heb je de grootste kans op een lage prijs en als je iemand meeneemt (die wat van motoren afweet) bij de aankoop heb je een goede eerste beoordeling. Als vervolgstap bij particuliere aankoop raad ik aan dat je op je gemak onderzoek doet naar de historie. Kijk op het kentekenbewijs sinds wanneer de motor op de naam van de verkoper is gezet, vraag naar het adres waar de motor in onderhoud is geweest (en wanneer voor het laatst), vraag de verkoper naar de punten waarvan hij/zij weet dat er iets mankeert aan de motor, ga naar het bedrijf dat onderhoud heeft gedaan en vraag daar naar de motor.

Het belangrijkste bij handel en particulier blijft: ga op je gevoel af. Niets gaat wennen, voelt het niet goed? zoek dan verder.

Jij zoekt naar een 25Kw-machine. In die zoektocht ga je op mooie praatjes stuiten! Let er op dat de motor werkelijk 25 Kw of lager is. Je start alvast goed door de vraag hier al te stellen. En zoals je ziet is deze fiets 31 Kw. Een teruggetunde motor moet op het kenteken vermeld hebben dat het een 25 Kw-motor is. Elk ander bewijs is ongeldig.
Wél zijn er wat "dikke" motoren die af-fabriek al 25 Kw hebben. Bijvoorbeeld de Savage 650. Maar je moet wel van het model houden. Zoek je een specifiek model?

Op diverse sites staan aardig wat 25 Kw-machines te koop. In de handel (zie bijvoorbeeld bikenet) ook. Daar kan je de prijsverschillen al zien.

Succes in ieder geval ;)
 
[offtopic] Ik weet dat vrouwen niet graag ouder worden enzo, maar om nu al met je geboortedatum te gaan knoeien ;) [/offtopic]

Dealer is duurder maar je hebt een beetje meer zekerheid
Particulier is goedkoper maar, beter neem je iemand mee die weet waar hij/zij op moet letten bij aanschaf van een moto
 
Laatst bewerkt:
op bikez.com en motorbikes.be staat ook veel motorinformatie.
vaak ook de mogelijkheid voor 25kW...

trouwens, 25kW is niet genoeg, ook het gewicht van de motor telt nog mee.
als een motor 25kW heeft en hij is zo ligt dat ie boven de kW/kg verhouding komt is het nog steeds 'oopsie'..
 
Terug
Bovenaan Onderaan