Hoeveel lessen?!?

Hoeveel lessen??

  • 0 tot 10

    Stemmen: 43 28,3%
  • 10 tot 15

    Stemmen: 45 29,6%
  • 15 tot 20

    Stemmen: 33 21,7%
  • 20 tot 25

    Stemmen: 18 11,8%
  • 25 tot 30

    Stemmen: 5 3,3%
  • meer dan 30

    Stemmen: 8 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    152
Brommercertificaat in 1 keer :P 3 fout
Auto-theorie in 1 keer 4 fout
Auto rijbewijs gehaald in 20 lessen en 1 keer afrijden :D
Motor-theorie in 1 keer 2 fouten.
Nu bezig met lessen!
 
Hoihoi,

Jij bent dus ook met je motorrijbewijs begonnen :)

Ik heb nu auto en motorrijles en de meeste mensen verklaren me een beetje voor gek :?
Maarja, Ik kon gewoon niet wachten om met motorrijles te beginnen.
Toen ik nog een heel klein meisje was had ik er al heel veel zin in en nu ik dan eindelijk kan lessen ga ik dan ook echt niet meer wachten natuurlijk :)

Heel veel succes met je rijlessen!!!

greetz Laura
 
Ik heb 17 motorrijlessen gehad en in 1 keer geslaagd. Ik ben nog voor het 'oude' rijbewijs opgegaan (1996), ik hoefde dus niet opnieuw theorie te doen.


CAT
 
Volgens mij had ik 13 nodig. Nou ja nodig, na 8 lessen moest ik er gewoon elke 2 weken 1 volgen om de regels niet te vergeten. Als je 19 bent wil je nogal lak hebben aan de manier waarop je examen dient af te leggen.

Ik heb trouwens op mijn 16e mijn theorie gehaald. Daarmee zowel auto en motor rijbewijs gehaald. Beiden in 1 keer. Wel grappig, ik mocht op 4 juni afrijden met 19 jaar. Als ik was gezakt had ik herexamen moeten doen, maar op 1 juni was die 25kW regel ingegaan. Thank the examinator :}
 
Nou, dan zal ik wel een ongeloofelijke sukkel zijn geweest, maar ik heb 22 lessen van een uur gehad voor de motor.
Wel in 1x gehaald, en examen was al na de 2e les aangevraagd, dus had wat minder kunnen zijn als het CBR mee had gewerkt, maar ik vond het lessen wel leuk, lekker toeren en iemand achter je (ook op de motor) die de weg wijst. Soort GPS avant la lettre :)
Theorie ook in 1x (zonder les) maar wel 9 jaar autorijbewijs.
 
Hoihoi,

Jij bent dus ook met je motorrijbewijs begonnen :)

Ik heb nu auto en motorrijles en de meeste mensen verklaren me een beetje voor gek :?
Maarja, Ik kon gewoon niet wachten om met motorrijles te beginnen.
Toen ik nog een heel klein meisje was had ik er al heel veel zin in en nu ik dan eindelijk kan lessen ga ik dan ook echt niet meer wachten natuurlijk :)

Heel veel succes met je rijlessen!!!

greetz Laura

Ik weet precies wat je bedoeld!!! Ik wil ook eerst mijn motorrijbewijs. Ik ben er helemaal weg van!
Iedereen heeft het me afgeraden en zei dat ik beter eerst autorijbewijs kon halen, maar ik wist als ik dit zou doen ik daar enooorme spijt van zou krijgen.
Het is gewoon zo'n fantastisch gevoel geen woorden voor :}
 
telt in 2 dagen ook?
2 dagen lang van ca. 08:00u tot ca. 16:00u met tussenpozen op een motor zitten, 3e dag afgereden en geslaagd.
 
10 lessen in hartje winter. Een keer niet hoeven rijden omdat instructeur het onverantwoord koud vond.
 
0 lessen; in Spanje afgereden, wat inhoud dat je een parcourtje af moet leggen en klaar.
Tegenwoordig is dit nog steeds zo voor iedereen die meer dan x jaar z'n autorijbewijs heeft, alleen moet je tegenwoordig wel een theorie-examen doen wat in de tijd dat ik m'n stempel haalde (1996)nog niet zo was.
 
1 lesje en in een keer geslaagd. Echt waar........was wel 26 jaar geleden toen mocht je nog met een L (oefenvergunning) naast je kentekenplaat rijden.
 
Stuk of 30 lessen gehad denk ik.
En ook nog 2 keer gezakt

Was niet een echt natuurtalent :X ook nooit (schakel)brommer gereden ofzo

Ach, je moet ook wat geluk hebben met afrijden denk ik
 
Ik had mijn B rijbewijs in 1x gehaald, dus dacht van kom, laat ik die motor er ook nog even bijhalen....
Nou, dat viel wel even tegen. Ik ben 3 keer gezakt :( In totaal een stuk of 20-25 lessen gehad denk ik.

Speciale verrichtingen waren geen probleem. De eerste keer keek ik te weinig, de tweede keer weer te overdreven, derde keer weer te weinig en de vierde keer kon het eindelijk de goedkeuring van het CBR dragen.
Daarna gelukkig tot nu toe altijd schadevrij gebleven (met de motor dan). *D
 
Ik heb een 2-daagse cursus gevolgd, en dat beviel me prima. Is wel handig om al een keer gereden te hebben, en eigenlijk ook wel handig als je iig je B rijbewijs dan al hebt, zodat je al verkeersinzicht hebt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan