Hoeveel lessen ?

Kga effe niks zeggen over onze zuiderburen... ( dan wordt Pooh boos }) )

Ik heb het motorrijbewijs gehaald nadat ik 11 lessen heb gevolgd... Dit alles bij het VOC in EHV. Ondertussen het briefje al weer 10 jaar.
 

Ik heb een les of 20 gehad en brommer heb ik wel gereden maar die hielp ik meestal snel omzeep })

Ben wel in 1x geslaagd!
 
27 (klok)uur. Geen autorijbewijs (Die heb ik erna pas gedaan, logisch toch?). Wel rond gereden op een scootertje.

En instructeur is belangrijk. De mijne reed bijna altijd met de motor er achter. Zelfs in de regen en als het koud was (oktober). Hij houdt zelf van motorrijden. Wel 2 maal geoefend met de auto, want zo gaat het examen. Ik heb die zelfde instructeur ook gehad met de auto (Hij kan geloof ik zo'n beetje alles lessen.).

Alles in 1 keer gehaald. De verrichtingen gingen goed. Ik had de drie cirkels, slalom en stopproef. De stopproef was matig. En net toen we onderweg waren moest ik nog even stoppen en kwam de examinator even vertellen dat ik meer gebruik moest maken van de motor, dus harder optrekken :) . Aardige man!
 
24 stuks van een uur, en 10 min afrijden op de weg na het pionnenwerk.
was wel ok.
 
0 lessen gehad.....

Nml m'n rijbewijs hier 6 jaar geleden in Spaans-Baskenland gehaald.
Was toen: op een scootertje een parcourtje rijden (slalom, 8tje, wip en remtest) en klaar.
Kosten: ong. 100 piek.
Je kreeg de volgende dag je rijbewijs en kon gelijk overal op stappen.
Dat is nu gelukkig veranderd en gaat net zoals in Nederland (ook 25 Kw), maar kwam mij wel goed uit.

K rij nu hier op:

hon-cbr600-00-bikepics-04277.jpg


:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

[ Dit Bericht is bewerkt door: RAYF4 op 2001-06-26 15:47 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: RAYF4 op 2001-06-26 15:48 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: RAYF4 op 2001-06-26 15:49 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: RAYF4 op 2001-06-26 16:03 ]
 
Geplaatst: 2001-06-26 16:06
--------------------------------------------------------------------------------

K Kan nou eenmaal beter opschieten met motors dan met dit soort apparaten......

--------------------------------------------------------------------------------


Daar ken ik er dus nog een van :)
Ben ook geen compu Wizzzzzzzzzzzkid
 
5 jaar autorijbewijs + veel schakel brommer gereden -> 10 lessen(wel 2 examens)
1e keer gezakt op knipperlicht vergeten uit te zetten.(keer of 10 |( )
 
1e keer gezakt op knipperlicht vergeten uit te zetten.

als de rest perfect was was je niet gezakt... :)

"Ik ben de eerste keer gezakt" omdat ik mijn achterrem alleen bij de speciale verrichtingen gebruikte.

De rest was niet 100%, als dat wel zo was laten ze je echt niet zakken op 1 voertuigingsbeheersing element.

(er moet een auto van rechts komen die je niet voor laat gaan, dan ben je de bok)
 
als de rest perfect was was je niet gezakt... :)

"Ik ben de eerste keer gezakt" omdat ik mijn achterrem alleen bij de speciale verrichtingen gebruikte.

De rest was niet 100%, als dat wel zo was laten ze je echt niet zakken op 1 voertuigingsbeheersing element.

(er moet een auto van rechts komen die je niet voor laat gaan, dan ben je de bok)
Er kwam op een gegeven moment een auto van rechts, waar ik voorrang op had, maar ik had mijn knipperlicht naar rechts aan en dat vond de examinator iets te gevaarlijk :)

Hij gaf me nog een kans door me een stukje te laten rijden met veel afslagen en toen ging het weer mis.

Achteraf zei hij van ik gaf je nog een 2e kans om het te verbeteren maar je deed het weer fout, jammer anders was je geslaagd. Het was dus echt alleen het knipperlicht.

2e keer afrijden reed ik ook niet echt goed (slechter als tijdens de lessen) beetje zenuwachtig, want ik had geen geld om nog een keer af te rijden...
Maar de examinator vond het goed genoeg (speciale verrichtingen gingen perfect) en slechts 1 keer knipper vergeten

_________________
Why drink and drive, if you can smoke and fly

[ Dit Bericht is bewerkt door: happy op 2001-06-28 10:37 ]
 
Er kwam op een gegeven moment een auto vanrechts, waar ik voorrang op had, maar ik had mijn knipperlicht naar rechts uit en dat vond de examinator iets te gevaarlijk

auto's van rechts, die zijn heilig...

:)
 

auto's van rechts, die zijn heilig...

---------------------------------------------

Nee, dat ben ik. En ik kom meestal niet van rechts :+
 
lesje of 10. Wel op schakelbrommers gereden en eerst mijn autorijbewijs gehaald. Ik moest hem pas verlengen, dus da's nu al 10 jaar geleden!!!!! :( (ben nu 29).

[ Dit Bericht is bewerkt door: merel op 2001-07-02 21:10 ]
 
Hoi!

Ik heb mijn motorrijbewijs in 2,5 dag gehaald!
Dit heb ik bij Oosterpoort in Groningen gedaan. Mijn rij instructeur heete Stephan. Hem kan ik aanbevelen!

Big Pimpin'
 
Moet over 12 dagen afrijden, heb dan 20 lessen gehad (10x2 uur).

Zie het wel goedkomen, gaat nu al erg goed, en heb nog 8 lessen voor het examen. :)

Van mij mag het nu 2 weken later zijn. :]
 


Als je verkeers inzicht goed is is het geen probleem. Na een les of 20 heb jij die fiets redelijk onder controle hoor. En dan kan je met het echte leer proces beginnen.

Het rijbewijs is slechts een bewijs dat je niet bij ieder stoplicht om pleurt. Nu moet je de ervaring op gaan doen.

*D
 
theorie 3 keer gedaan (had geen zin om te leren en elke keer dat ik examen moest doen had ik een enorme kater). Twee keer 6 fouten (frusterend) en de derde keer toch maar geleerd en natuurlijk 0 fouten.

16 lessen van anderhalf uur met een goede instructeur.
Ook auto en vrachtwagen in 1 keer gehaald (daar wel de theorie van in 1 keer).

Ben 25 en heb niets aan mijn vrachtwagenrijbewijs, want werk bij een bank
 
theorie 3 keer gedaan (had geen zin om te leren en elke keer dat ik examen moest doen had ik een enorme kater). Twee keer 6 fouten (frusterend) en de derde keer toch maar geleerd en natuurlijk 0 fouten.

16 lessen van anderhalf uur met een goede instructeur.
Ook auto en vrachtwagen in 1 keer gehaald (daar wel de theorie van in 1 keer).

Ben 25 en heb niets aan mijn vrachtwagenrijbewijs, want werk bij een bank

Ik wil ook een vrachtwagen rijbewijs....
Okay, ik zal er ook niks aan hebben..maar lijkt mij wel kicken.
Met m'n vriendin, "Hey, ga je mee naar de BIOS?"
GGRRR...TSSSSSS!!! GGHHHHH...!!!
;) ;) ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan