Hoeveel lessen

ik heb de auto,... 25 lessen en 1 keer examen.
ben nu met de motor bezig. heb 5 lessen gehad en moet de 30e juni afrijden. naaah gaat wel lukken! moet ook wel want ik hou het nie langer!!!!!!!!!!
om mijn honger naar motorrijden te stillen rij ik iedere week hiero door de buurt en door landwegen ,...... O-)
 
Voor het koekblik waren er 12 lessen a f 36,- van een uurtje nodig en de eerste keer geslaagd (incl theorie), en voor de motor 13 lessen a €40,- en de eerste keer geslaagd (incl theorie), dus het valt eigenlijk best wel mee.

Succes
 
Weet niet eens meer hoeveel lessen ik gehad heb, maar in ieder geval veels te veel in mijn ogen. Pakketje van 15, en daarna nog een aantal lessen genomen omdat ik nog niet genoeg rijervaring had. (Die eikels van een heren Haan namen me gewoon niet echt serieus en achteraf had ik veel eerder moeten vertrekken. Ben uiteindelijk gezakt en direct na examen motor in elkaar gereden... :r

Zal binnenkort maar weer eens gaan lessen. Het gaat weer ernstig kriebelen.
 
Nu 4 lessen gehad en er is al over aanvragen gesproken!
Heb al wel 3 jaar mn autorijbewijs, maar had nog nooit brommer gereden of zo.
Wel heb ik lessen van anderhalf uur, omdat ik voor een wat drukkere plaats eerst een eind moet rijden.
Het pakket wat ik heb gekocht bestaat uit 8 lessen (van anderhalf uur) incl. examen, maar de meeste mensen die ik ken hebben zo tussen de 10 en de 15 lessen gehad (bij dezelfde instructeur). Dus... :]
 
Ik ben vandaag geslaagd na 18 lessen. :)

Meteen maar naar het gemeentehuis gereden om het rijbewijs om te ruilen van BE naar ABE. :P

Nu nog een fiets (ws. ZZR600) scoren :]
 
16 lessen van 50 minuten. In een keer geslaagd.

Begonnen in de week voor kerst 1991, papiertje op zak met de carnaval 1992.
D.w.z. twee lessen per week en gelijk bij de eerste les het examen al aanvragen.
:]
 
Ik wil je niet ontmoedigen : 33 uur a 30 pleuri excl. 3x examengeld en 1x theorie!
Hoop centen, maar beslist geen verkeerde investering!
Ben gestart in juli 2002 en heb de winter doorgelest. Ook in rotweer en in het donker. Leer je meer van dan alleen met mooi weer rijden!
 
Er wordt door mijn omgeving altijd geroepen dat het handiger is om eerst auto te halen en dan pas motor (omdat je anders je auto als een motor zou gaan besturen en bochten dus veel te scherp neemt). Nu kan de auto mij niet zoveel boeien, ik kan er toch geen betalen en zie mezelf eerder op een motor zitten dan in de auto. Hoe denken jullie hierover?
 
9 lessen , ben in een keer geslaagd. Ben op z'n hoogst 25 minuten aan het rijden geweest met het x-amen.
 
3 lessen (oefenrijbewijs bestond toen nog)en in 1 keer geslaagd en 9 voor de auto, dus heeft niet zo veel gekost.
 
Ik heb een spoedcursus gedaan van drie dagen (10 lesuren)
- woensdag en donderdagochtend lessen
- vrijdag één uur les en daarna op voor het examen

En in één keer geslaagd!! 8-)
voor maar 530 eurie
 
Heb alleen mijn A, 17 lessen over gedaan.

Theorie gehaald op 17 december 2001, gelijk begonnen met lessen (poging tot 1 les per week). Tussendoor mijn teen gebroken, instructeur is op z'n plaat gegaan dus al met al vielen er de nodige lessen uit (om maar te zwijgen over de vertragingen van de NS waardoor ik niet op tijd op de rijschool kon zijn), 16 december 2002 examen gehaald.

Examinator ging ervanuit dat ik dat jaar al vaken af had moeten rijden, totdat hij erachter kwam dat ik alleen motor wil rijden... Mooi pluspuntje :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan