Hoeveel maanden van het jaar

hoeveel maanden

  • alleen met mooi weer

    Stemmen: 27 22,1%
  • het hele jaar door

    Stemmen: 95 77,9%

  • Totaal aantal stemmers
    122
12/12.. weer of geen weer *D

je bent een motor rijder of je bent het niet natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
83 % zegt het hele jaar te rijden....
waar dan? Ik zie ze nooit, in herfst en winter....
Groeten,
Eduard.

Komt omdat ik aan de andere kant van t land woon...en om nou helemaal naar t zuiden des lands te rijden om te laten zien dat er toch echt mensen zijn die met rotweer ook gewoon op de motor stappen gaat n beetje ver he?! ;)

Maar vandaag ff in de regen in de omgeving van Assen gereden...hoop "echte" rijders gezien hoor! Gewoon met z'n allen drijfnat geworden van die pokkeregen... :Y
 
B|

Ik wil het hele jaar rijden, maar moet eerst het roze papiertje kaartje nog even hebben...

Deze week wel theorie gehaald btw, dus het schiet al op!
 
Rijdt al 14 jaar 365 dagen per jaar (ok, af en toe niet als ik met de vrouw mee moet :P , maar het gros wel dus :) )

En mijn pekelfiets.... Een TL1000R :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik rij puur voor de lol (de motor is niet mijn enige (hoofd)vervoersmiddel).
Ook in de wat mindere maanden, zoals nov. t/m feb., mits niet bar koud.
En absoluut niet met ijzel en sneeuw. :N

In de regen rijden heeft zeker niet mijn voorkeur :N en ik zal ook niet gauw vertrekken als het pijpestelen regent.
Komt het waterballet onderweg, dan worstel ik me erdoor met regenbroek en jas, maar echt leuk? Nou nee... :N

Paar weken terug nog volledig verzopen (juist ja, broek en jas fff niet bij me |( |( |( ) in een enorme bui nabij Aachen. -O-
Bleek later dat in Limburg een weeralarm was afgekondigd, wegens het noodwer waar ik in rondreed bij onze oosterburen :P
 
12 maanden..


Als het echt té slecht is.. (ijzel) .. dan is er de auto van m'n vriendin (die kan thuiswerken)
Of (in uiterste nood) de bus..(prima verbinding, maar nog nooit gebruik van gemaakt)
Vorig jaar 2 dagen niet gereden... en toen had ik zelf nog een auto.. (die nu dus -om die reden- de deur uit is)
 
Alle maanden van het jaar. Weer of geen weer.
Een beetje regen schrikt mij niet af. Maar zodra er sneeuw of ijzel ligt stop ik ivm pekel dat gestrooid word. Maar verder rij ik gewoon stug door.
 
Terug
Bovenaan Onderaan