Hoeveel meer pech kan ik nog hebben?

Anonieme gebruikert

MF veteraan
6 jan 2005
1.536
1
:( even mijn hart luchten, wat een (motor)pech heb ik de laatste weken te verduren gehad!
Eerst blijken mijn bougies nat te worden, zodat rijden na een regenbui onmogelijk werd. Opgelost door een hoes in afwachting van een groot onderhoud...
Dan een week absoluut strontweer, weer niet rijden dus...
Eindelijk dagje lekker weer, ritje maken dus. Wil ik de volgende dag vertrekken, doet de motor niets meer. Bleek dan de batterij te zijn die het begeven had.
Na enkele dagen eindelijk tijd om een nieuwe batterij te gaan kopen, gisteren aangesloten en :] maar.
Niet voor lang, spijtig genoeg. Wil ik daarnet een ritje maken, ga ik de eerste bocht bijna uit. Wat blijkt? Een f*ckin' PLATTE BAND!!!! AAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHH!

Zo, dat luchtte even op... })
 
:( even mijn hart luchten, wat een (motor)pech heb ik de laatste weken te verduren gehad!
Eerst blijken mijn bougies nat te worden, zodat rijden na een regenbui onmogelijk werd. Opgelost door een hoes in afwachting van een groot onderhoud...
Dan een week absoluut strontweer, weer niet rijden dus...
Eindelijk dagje lekker weer, ritje maken dus. Wil ik de volgende dag vertrekken, doet de motor niets meer. Bleek dan de batterij te zijn die het begeven had.
Na enkele dagen eindelijk tijd om een nieuwe batterij te gaan kopen, gisteren aangesloten en :] maar.
Niet voor lang, spijtig genoeg. Wil ik daarnet een ritje maken, ga ik de eerste bocht bijna uit. Wat blijkt? Een f*ckin' PLATTE BAND!!!! AAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGGHHHHH!

Zo, dat luchtte even op... })


_O-

Volgens mij hebben "ze" boven de pik op je.
 
Is dat alles?

Hopelijk wel, maar durf bijna niet meer uit het raam kijken uit angst dat:
a) m'n motor gestolen is.
of
b) er net een truck over m'n motor aan het rijden is.
of
c) m'n motor gesmolten is in de zon.
of
d)...
of alles tegelijk natuurlijk :(
 
Hopelijk wel, maar durf bijna niet meer uit het raam kijken uit angst dat:
a) m'n motor gestolen is.
of
b) er net een truck over m'n motor aan het rijden is.
of
c) m'n motor gesmolten is in de zon.
of
d)...
of alles tegelijk natuurlijk :(

Positief denken jongen, dan komt alles wel goed. O-)
 
Je kan ook een zuid-afrikaan met aids in een plaggehut zijn.

Hebbie nog mazzel dat je een plaggehut hebt.
 
Nee, hij moet ook nog regelmatig over de kasseien rijden -O-

Wss liggen die klotedingen aan de oorzaak van de lekke band 8-) .
Weet ook wel dat er ergere dingen zijn in het leven (een crash; een zuid-afrikaan met aids en al dan niet zonder plaggehut;...) maar het luchtte even op }) . Bespaart me een bezoekje aan de shrink in elk geval.
 
haha... Volgende keer als iemand een crash heeft waarbij motor total-loss en persoon helemaal in goede gezondheid verkeerd gewoon allemaal posten :

IS DAT ALLES _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan