hoeveel% mf'ers rijden de winter door

wie rijdt de winter door

  • Ja

    Stemmen: 61 28,1%
  • Ja,als er geen sneeuw op de weg is

    Stemmen: 128 59,0%
  • Ja met pekelfiets

    Stemmen: 6 2,8%
  • nee

    Stemmen: 22 10,1%

  • Totaal aantal stemmers
    217

finster

Die hard MF'er
27 okt 2003
971
64
fauqeumont
hallo, ik zou eens graag willen weten hoeveel mf'ers de winter doorrijden.
dit hoeft niet direkt in de volle sneeuw te zijn of als er zout ligt,maar toch!!!!!!!!!
 
Maak een polletje met:
1 ik rij wel door
2 ik rij niet door
3 ik zal heel af en toe eens rijden

Volges mij staat hier ook al iets over op de voorpagina van motorfreaks
 
Ik blijf rijden weer of geen weer. Sneeuw ijzel strenge vorst. Mij krijg je de motor niet af. Maar dan wel op mijn pekelfiets.
 
in principe rij ik door, maar ik rij niet uit principe (snappen jullie em nog?)

wat ik bedoel is dat als het veilig kan ik vrolijk doorrij, of het nou regent, pekelt of heel koud is. maar als ik het niet vertrouw qua gladheid, wind e.d. blijft ie mooi binnen staan.
 
als het weer een beetje goed blijft dan rij ik gewoon de hele winter door, vandaag is het weer stralend mooi weer, ze zeiden dat de aankomende dagen iets kouder wordt , ( 15 graden ) maar dat is nog ruim voldoende om door te rijden.
 
Ik rij wel door in de winter. Maar om eerlijk te zijn, alleen als het droog weer is. Voor mij is het puur hobby en ontspanning, dus bij slecht weer ga ik de deur niet uit. Het mag best koud zijn (dus vriezen), als het verder maar droog is, met een voorkeur voor het zonnetje erbij.
 
gewoon op de pekelbike (xl500) kalm aan naar het werk op en neer ook als het sneeuwt en met ijzel gewoon een beetje dat sneeuwrandje pakken ipv de(gladde)weg
over een paar maanden kan het gas er weer echt op
 
Op dinsdag 04 november 2003 19:54 schreef bierelier het volgende:
naar het werk lekker met de trapfiets .
En die weet je zelfs in de herfst al niet rechtop te houden. :P

Hoe doe je dat met die motoren bij mooi weer in de winter dan :+

Ik stop gewoon met motorrijden in oktober en begin weer in Januari O-)
 
Ik rij gewoon door.
De laatste 5 jaar slechts 2 x wegens weersomstandigheden de auto ipv motor genomen.

Wel eens gehad dat ik op een 80 kilometer weg al een aantal kilometers op weg was en me begon af te vragen waarom iedereen toch zo gruwelijk langzaam reed. Totdat ik er een paar zag remmen en direct in de slip zag gaan, ik rem ook en vraag mezelf toch even af waarom er niets gebeurt........vervolgens heb ik me maar de berm in gestuurd en heb daar doorgehobbelt tot ik stilstond.
En terwijl ik tot daar vrolijk en onbekommerd rondreed is de rest van de rit toch aanmerkelijk minder relaxt verlopen :X :X
 
doorrijden is een groot woord in mijn geval ,de motoren gaan niet in de winterstalling .
ik ga dus wel rijden indien de weersomstandigheden dit toelaten :] .
in de winter ben ik een mooi weer rijder :) .

naar het werk lekker met de trapfiets .

:^

(Op die trapfiets na dan :) )
 
Ik denk trouwens dat de doorrijders meer geneigd zijn te stemmen dan de nietdoorrijders, dus erg representatief zal de poll niet zijn, lijkt mij.
 
Ik rij nog niet zolang, maar ik denk wel dat ik doorrij. Zolang het droog blijft.
In de zomer of nu wil ik wel rijden in de regen, maar eens het begint te vriezen krijg je me echt niet meer de weg op, toch niet als het glad is.
 
Nou vroegah reed ik ook als het sneeuwde (soms met zijspan soms zonder)tegenwoordig rij ik als de weersomstandigheden het toelaten zeker.Vooral als het vriest tot je neus afvalt(moet dan wel droog zijn)en dan vooral ook in de avond maak ik nog graag eens een rondje zuid-limburg.
 
sinds ik een echte motorbroek heb weerhoud alleen ijzel mij van een rondje rijden. Maar dan ga ik helemaal niet naar buiten.
Op de motor hoef je tenminste niet te krabben.....

B|
 
Alleen voor de lol rijd ik in de winter op mooie dagen, niet naar m'n werk ofzo. Kan geen koude vingers gebruiken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan