Hoeveel moet ik bieden (met POLL !)

Cecotto

MF veteraan
6 jun 2002
1.429
10
Oisterwijk
OB-ers,

Een van onze collega OB-ers heeft zijn brik gecrasht (geen MF-er overigens). Hij heeft zelf gelukkig niets dankizj zijn stevige pak. Kapt nu wel met rijden overigens. Ik kan een bod doen op het restant (voor mij voor de nodige reserve delen):
gsx-crash.jpg

Blok is niet beschadigd, banden 2000km oud, frame op 2 plaatsen gescheurd.

Jullie advies graag.
Tnx,
John

HELLUP BERTV: Waar zit dat poll-aanzet-knoppie ???? <----- Rechtsonder dus....
 
Laatst bewerkt:
Shit wat zit dat ding in de kreukels! Volgens mij is er weinig meer recht aan. Als het blok echt nog goed is, kun je er wel 100 pleuro voor geven, maar de rest kan linea erecta naar de sloop zo te zien...

Waarom kapt die maat er nou mee? Voor een paar 100 heef tie toch een nieuw brik, of heeft hij de schrik in de benen zitten nu? Kan ik me wel voorstellen trouwens als ik de motor zo zie...
 
't is 100 nepmuntjes, bij gebrek aan een lager bedrag.
Weet je zeker dat 't blok O.K. is, dan is het een doenlijk

Wel zonde van brommer en (ex)rijder '(
 
HI,
Bedankt voor jullie moeite. Ik had zelf 200 Euro in gedachten, jullie stemmen voor 100, heb zojuist 150 geboden. Maar eens zien wat er van komt. Blokkie is echt nog perfect (volledig gereviseerd). Ik houd jullie op de hoogte. Eerst maar eens met vakantie (auto :r ), 8 augustus weer terug.

Oh ja , wie is die anonieme stemmer die "iets dergelijks zo gratis voor me heeft staan" :9~

cu, veel plezier op OBT2,
John
 
Heb vorig jaar mijn gs750 voorzien van wat onderdelen van andere motoren.
Was eerst bij een motorsloop geweest,hieronder wat prijzen die hij vroeg:
Sterwielen (zonder banden) fl 400,-
Voorvork fl 350,-
Motorblok (gsx-r) fl 1250,-
Alu achterbrug met monoveer fl 400,-

Complete gsx 750 es met kapotte kopelling en verrot uitl. sys. gekocht voor fl 750,- (particulier)

Je moet dus gewoon even kijken wat je het zelf waard vindt (en wat je maat er voor wil hebben)
 
Terug
Bovenaan Onderaan