Hoeveel motoren heb je?

motoren per rijder (M/V)

  • geen

    Stemmen: 7 1,7%
  • 1

    Stemmen: 117 28,9%
  • 2

    Stemmen: 131 32,3%
  • 3 of meer

    Stemmen: 150 37,0%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Ik heb m'n eigen record gebroken. 8-)

Nu 'n vierde erbij. :]
Idee is om tijdje de andere 3 ernaast te hebben, maar tzt mogelijk terug naar twee stuks. O-)
 
Bij mij in de schuur staan een Suzuki GSX-R1000, die reparaties nodig heeft en een Yamaha YZFR6, waar ik wegens gebrek aan tijd toch niet zoveel mee cruise als ik wens.
 
Ik hé er nu tijdelijk 2, een aprilia falco:
full

En een gsx1100f:
full

De gsx heb ik voor slechts 625 euro gekocht omdat mijn vrouw graag achterop mee wil om ritjes te maken en ik wilde de falco niet verkopen om erachter te komen dat er niks van komt en ik geen falco meer heb. Ik ben nog steeds verliefd op de falco en kon er geen afstand van nemen, toen stelde de vrouw voor om er gewoon een bij te kopen om het uit te proberen. Dus nu een kofferset erbij hotelletje boeken en toeren met de vrouw achterop.
Als het bevalt verkoop ik beide motoren en komt er iets van een fjr of een St4s ofzo.
 
De gsx heb ik voor slechts 625 euro gekocht omdat mijn vrouw graag achterop mee wil om ritjes te maken en ik wilde de falco niet verkopen om erachter te komen dat er niks van komt en ik geen falco meer heb. Ik ben nog steeds verliefd op de falco en kon er geen afstand van nemen, toen stelde de vrouw voor om er gewoon een bij te kopen om het uit te proberen. Dus nu een kofferset erbij hotelletje boeken en toeren met de vrouw achterop.
Als het bevalt verkoop ik beide motoren en komt er iets van een fjr of een St4s ofzo.

:}
Dat heeft mijn vrouw nog nooit voorgesteld.
 
3 stuks:

KTM 1290 Super Duke GT, 2016
full


Triumph Street Triple RX, 2015
full


Yamaha FJR 1300 A, 2016
full

Eerlijk is eerlijk: die FJR was eigenlijk niet de bedoeling. Maar de KTM ging steeds maar weer stuk -O- en omwille van mobiliteit moet je toch wat... en de vorstelijke korting op de FJR hielp ook mee
 
Laatst bewerkt:
Nu;
3st Rebel 450
1st Rebel 250
1st CB1300

En nog een 3tal sloop Rebels maar die hebben geen kenteken meer. Tellen die dan ook mee?
 
Op het moment één motor. In de toekomst hopelijk twee. O-)

Kawasaki Z800 (2015)

IMG_20160714_161116.jpg
 
Geen '(

In dubio, moet ik een goedkoop ding voor tijdelijk kopen, of toch maar sparen voor een goede... Issues...
 
Terug
Bovenaan Onderaan