Hoeveel motorrijdens zijn hier IT'ers...???

Op 2001-06-15 16:32, schreef The Saint:

Ik denk dat mijn vriending gek word als ik met nog een hobby thuis ga komen, zeker als ik compleetje koelkasten ga bouwen. ;)

PS: komen er ook ijsblokjes uit?

L :+ L!!

Ik hoop dat de viscositeit dusdanig blijft dat er genoeg stroming overblijft om te koelen ;)

Nee bij mij geen peltier geneuzel hoor, extra voeding gebeuren zag ik niet zitten :+
 
Op 2001-06-15 13:23, schreef Unstable:
wat isser eigenlijk met die pagina aan de hand>?

Hmm, het vakje wat overblijft om in te schrijven wordt verdraaid gezellig geloof ik ja })

Op 2001-06-15 12:47 , schreef Johnv:
kunnen ze mij wel 's helpen een webpagina te maken, kan ik ook eens een fototje vanmezelf laten zien ;) .
wie wil hwwft zin :?

De tekst die hij er hier verder onder schrijft bevat een HTML opmaak code, en die verneukt de layout hierzo.........

_________________
System error, hit any user to continue

Flitsende iconen zijn in!

[ Dit Bericht is bewerkt door: BYM op 2001-06-15 13:33 ]

wat verneuk ik :? ik type maar wat ben me van geen kwaad bewust |(
als ik wat verneuk,doe ik dit onbewust.
Trouwens beter als onbewust n**ken :P
 

wat verneuk ik :? ik type maar wat ben me van geen kwaad bewust |(
als ik wat verneuk,doe ik dit onbewust.
Trouwens beter als onbewust n**ken :P

Jij verneukt niks, maar de html code die je invoerde wel, bewust of onbewust, en onbewust neuken, dan doet zij wat verkeerd !!!!!!
 
ik ben dus geen IT-er |( |(
Of ik kan html :?
Zal ik voortaan HTML uitschakelen in dit bericht aanvinken of mis ik dan dingen, die ik graag zou willen zien :?
 
Kun je allemaal aan laten staan JohnV.

En als je vragen hebt, m.b.t BBcodes en of HTMLcodes dan kun je ze gewoon stellen hoor!!
Daar zijn we voor, liefst wel via een pm (private mail)
 
Geen IT'er. Overdag OK medewerker in de dierenkliniek in Utrecht en 's avonds en Zaterdags Bodypiercer bij de Skin Art in Utrecht.
BYM, bedankt voor je complimentje over de Jaguartrike.
Niels en ik kennen elkaar via het Internet en hebben elkaar enkele malen ontmoet tijdens motorshows. We "chatten" zo'n beetje elke dag en maken wel plannen om dingen te gaan doen maar die lukken niet altijd ( of worden zoals vandaag verpest door de regen, we zouden naar de Dragraces in Drachten gaan). Volgende dragraces in Drachten 7/7 en 8/7, proberen we het gewoon opnieuw Niels! :loveit:
 
Wel een IT'er, ik hou me voornamelijk bezig met het laten aansluiten van mensen, processen en procedures op bestaande dan wel nieuwe IT oplossingen.

Oftewel: veel praten, interviewen, luisteren wat gebruikers vinden over de IT afdeling ("ze snappen ons niet") en luisteren naar wat de IT afdeling van de gebruikers vindt ("ze snappen ons niet") :)

Vervolgens proberen te snappen wat de verschillende groepen willen en dat weer in begrijpelijke taal uitleggen of documenteren.
 
Ook IT-er... Helpdeskmedewerker / systeembeheerder / helpdeskcoordinator. Is meteen mijn nick ook weer verklaard :P


 
Nee hoor, 't is mijn eigen schuld :+

Maar voordat ik in Lelykstad kwam wonen (een half jaartje geleden), heb ik 2,5 jaar in Amsterdam gewoond. Het is een hele omschakeling om van een bruisende hoofdstad over te stappen op een slapend provinciestadje, snappie? En wees eerlijk, een wandelingetje op zondagmiddag door het winkelcentrum, dat gun je je ergste vijand toch niet!?

Bij de weg, kun je in de Flevopolder nog ergens een beetje leuk rondtuffen?
 
Geen IT'er. Overdag OK medewerker in de dierenkliniek in Utrecht en 's avonds en Zaterdags Bodypiercer bij de Skin Art in Utrecht.
BYM, bedankt voor je complimentje over de Jaguartrike.
Niels en ik kennen elkaar via het Internet en hebben elkaar enkele malen ontmoet tijdens motorshows. We "chatten" zo'n beetje elke dag en maken wel plannen om dingen te gaan doen maar die lukken niet altijd ( of worden zoals vandaag verpest door de regen, we zouden naar de Dragraces in Drachten gaan). Volgende dragraces in Drachten 7/7 en 8/7, proberen we het gewoon opnieuw Niels! :loveit:

[offtopic]
Oh graag gedaan hoor, ik vind dit soort zaken echt goed, ik houd het voor mezelf alleen bij kleine "knutsel" partijtjes zoals waterkoeling in mijn pc enzo, ik heb bovendien geen gereedschap/ruimte om fietsen uit elkaar te gaan lopen trekken, ben wel technisch maar dat trek ik gewoon niet, wanneer ga je je website trouwens updaten mbt die Jaguar trike?
Of is ie nog niet af??

[/offtopic]
 
Terug
Bovenaan Onderaan