Hoeveel motorrijders hebben geen auto?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lert

MF veteraan
21 dec 2022
4.800
8.559
Bij Arnhem
Denk dat ik een eenhoorn ben hier op het motor forum, ik ben de 40 ruim gepasseerd, heb een motor (Vulcan 900) en een brommer (Killerbee F21) maar geen auto. Geen rijbewijs B zelfs. Hoeft van mij ook niet. Tja, ik zie wel hoe handig een grote stalen doos op wielen is, vooral als het koud of nat is, maar ik ben alleen en zie de noodzaak zo niet. De meerwaarde weegt mij niet op tegen de kosten en de rompslomp. Misschien dat ik ooit m'n B nog halen ga gewoon voor de heb, maar tot nu toe hoeft het voor mij niet zo. Die zeldzame keer dat ik iets groots vervoerd moet hebben schuif ik wel een paar eurootjes naar een collega om het voor mij te vervoeren.
 
Laatst bewerkt:
Mag dit ook?

Ik heb twee motoren en een auto, maar ik wil helemaal geen auto, maar ik heb geen keus 🤪 Vrouwtje thuis, werk op 3 locaties, familie ver weg, etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Ik heb vanaf m'n 18/19 een paar jar alleen motor gereden, zomer en winter, maar ik ben blij dat ik zo'n koekblik heb. Nu 58 en geloof niet dat mijn lijf het nog trekt om met flinke kou te rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Tuurlijk! Je moet natuurlijk gewoon doen wat in jou eigen levensstijl past.
Ik heb vanaf m'n 18/19 een paar jar alleen motor gereden, zomer en winter, maar ik ben blij dat ik zo'n koekblik heb. Nu 58 en geloof niet dat mijn lijf het nog trekt om met flinke kou te rijden.
Weet ook niet hoe lang ik dit vol houd, maar we zien wel.
Ik ben 50 zonder auto
Kijk, een echte bikkel.
 
Ik ben 60 en heb nooit een autorijbewijs gehad. We hebben altijd wel een auto gehad en ook nu nog. Mijn vrouw vindt autorijden echt leuk en houdt van auto’s, of eigenlijk moet ik zeggen BMW’s.

Voor mij wel zo makkelijk als we naar een feestje gaan. Kan ik een biertje drinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lert
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan