Hoeveel nieuwe leden na de motorbeurs?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Oke, M-F staat op de beurs in Utrecht, hoeveel leden hebben we na zondag erbij denken jullie?

We staan nu op 1041 op het moment van dit topic.
 
Ik vrees dat het zwaar tegen gaat vallen... De zoveelste flyer in je hand.. Misschien ff kijken maar als je geen trek hebt om te posten dan doe je dat ook niet nadat je een flyer van M-F hebt gehad......

Op die paar mensen na die misschien ook regelmatig achter internet zitten maar dit forum nog niet hebben ontdekt...

Damned... Toch wel genoeg Grolsch gehad.. Morgen weer vroeg op om naar Utrecht te gaan ;)
 
Damned... Toch wel genoeg Grolsch gehad.. Morgen weer vroeg op om naar Utrecht te gaan ;)


Jij hebt tenminste nog Grolsch gehad, ik heb het
donderdag met liters Bavaria moeten stellen...
En gisterochtend richting Motorbeurs..

Goed verzorgde stand jongens!
(En wat een Red-Bull Ducati :9~ :9~ )
Maar jullie waren volgens mij weer eens gezellie
met aan het \'off topic\' ouwehoeren
dat ik jullie maar met rust gelaten heb.

Heb trouwens nergens flyers op de grond zien
liggen...neemt niemand ze mee of zo??
(Of worden ze meteen zorgvuldig in de tas gestopt
om vervolgens, net als ik, hem in te lijsten :) )
 
1075- 1100, ik doe er niet te positief over
(kost straks ook nog mijn bandbreedte }) )
 
Waar is het user-aantal eigenlijk te zien ?
Ik weet niet hoeveel erbij komen.. tot nu toe weinig na 2 dagen en 4.5 uren.
 
Waar is het user-aantal eigenlijk te zien ?
Ik weet niet hoeveel erbij komen.. tot nu toe weinig na 2 dagen en 4.5 uren.

Uitloggen, dan bovenaan op de indexpagina staat hoeveel registered users er zijn.

\'k Denk zelf dat het moeilijk oordelen is hoeveel bezoekers we winnen.. die teller gaat al tijden serieus gestaag de hoogte in.. ook zie\'k wekelijks wel een aantal nieuwe gezichten verschijnen. Achjah, we hebben nu voldoende bezoekers voor een leuk forum.. wat er meer bij komt is leuk, maar hoeft niet persé toch?
 
Ik denk eerlijk gezegd dat het aantal nieuwe leden tegen zal vallen.
Ze zullen wel een kijkje gaan nemen maar of ze zich dan gelijk gaan registeren :?
We zien het wel over een paar dagen :)
 
Ik heb gestemd op 1075-1100.
Vanaf \'t openen van dit topic(00.32)tot nu(20.00)
zijn er maar 7/8 bij gekomen,maar de rest komt massaal op zondagavond zich fijn registreren })

Mischien kan er naar de mensen die wel geregistreerd zijn maar vrijwel nooit posten één of ander standaard meeltje gestuurd worden om die warm te maken om wat meer te posten.
Of is dit veel werk :? (zal wel)

Dan ziet Gizzmo13 ook meteen of die Gizzmo zonder toevoeging nog wat post,en kan ie die 13 dumpen :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan