Hoeveel Olie verbruikt jou motor

Auto,s zijn nooit leuk, 😫 alleen de gedachte al zou niet in je op moeten komen:r,maar ja je heb echte motorrijders en automobilisten die
motorrijden wel leuk vinden:?,de echte motorrijder heeft ook geen autorijbewijs.:N8-)
Dat is een mening, geen feit... wat je wel als feit wilt bestempelen. ... Wat je van mij quote is ook een mening, dat blijkt duidelijk uit mijn stelling.
Ik ben dus geen echte motorrijder volgens jouw STELLING, maar ik verdien met mijn BE wel het geld dat motorrijden mogelijk maakt...
 
Dat is een mening, geen feit... wat je wel als feit wilt bestempelen. ... Wat je van mij quote is ook een mening, dat blijkt duidelijk uit mijn stelling.
Ik ben dus geen echte motorrijder volgens jouw STELLING, maar ik verdien met mijn BE wel het geld dat motorrijden mogelijk maakt...
Tja,er zijn meer manieren om geld te verdienen,dus dat is geen excuus:P
 
Auto,s zijn nooit leuk, 😫 alleen de gedachte al zou niet in je op moeten komen:r,maar ja je heb echte motorrijders en automobilisten die
motorrijden wel leuk vinden:?,de echte motorrijder heeft ook geen autorijbewijs.:N8-)
Ik vind sommige auto’s best leuk, alleen zijn die voor mij onbetaalbaar, qua aanschaf of qua onderhoudskosten. :+
 
Wat is er nou leuk aan een auto,dat je in de file kan staan?8)7
Ik heb een auto puur voor het praktische,en omdat ik mijn motor en mijzelf niet nat wil laten worden,maar leuk vinden :N
 
Wat is er nou leuk aan een auto,dat je in de file kan staan?8)7
Ik heb een auto puur voor het praktische,en omdat ik mijn motor en mijzelf niet nat wil laten worden,maar leuk vinden :N
Er zijn ook mensen die geen spruiten lusten, zijn ze daarom vies??? Wat jij vind, nogmaals, is geen feit al wil je dat graag... Blijf vooral drammen.

Ook weer zo'n raar vooroordeel Auto = File. Ik rij gemiddeld 97 km/h
 
R1100S 2004 met 53400 km: Niet merkbaar
R1200GSA met 158.000 km: Niet merkbaar
R1250GSA met 2000 km: ?? (nog) Niet merkbaar
 
Oh ja, het is jouW motor...als in: hij is van jou. Bezittelijk voornaamwoord :)
 
R1100S 2004 met 53400 km: Niet merkbaar
R1200GSA met 158.000 km: Niet merkbaar
R1250GSA met 2000 km: ?? (nog) Niet merkbaar
Klinkt goed, maar de eigenaren van die eerste vierkleppers waren een laughing stock op de camping. Ze kropen elke dag rond hun nieuwe motoren met een oliefles in de hand. :+
 
Klinkt goed, maar de eigenaren van die eerste vierkleppers waren een laughing stock op de camping. Ze kropen elke dag rond hun nieuwe motoren met een oliefles in de hand. :+

Doen BMW adepten dat niet na elke andere rit ook minutieus? :+

Gewoon heel hard inrijden, werkte bij mij al 4 x perfect :)
 
Auto,s zijn nooit leuk, 😫 alleen de gedachte al zou niet in je op moeten komen:r,maar ja je heb echte motorrijders en automobilisten die
motorrijden wel leuk vinden:?,de echte motorrijder heeft ook geen autorijbewijs.:N8-)

Een auto is voor mij dat ding waar ik de aanhanger met circuitmotor mee trek, m'n straatmotor trekt dat echt niet. _O-
 
Een auto is voor mij dat ding waar ik de aanhanger met circuitmotor mee trek, m'n straatmotor trekt dat echt niet. _O-
Die van mij wel}),geen auto nodig:N

R_004-852x639.jpg

Sterker nog,een auto trekken kan ook, 🤫
honda-gold-wing-motorcycle-hauls-cars-24628_1.jpg
 
Een auto kan er ook achter,dus ik denk dat je iets zwaardere racer dan ook geen probleem zal zijn;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan