Mit46
MF veteraan
- 12 mei 2008
- 11.734
- 1.072
Holy shitIk bedoelde nog veel vroeger,het stenen tijdperk zeg maar ,jaren 70 tot midden jaren 80.
Mijn kennis mbt geschienis gaat helaas niet zo ver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Holy shitIk bedoelde nog veel vroeger,het stenen tijdperk zeg maar ,jaren 70 tot midden jaren 80.
Alleen hele oude mensen weten dat nogHoly shit
Mijn kennis mbt geschienis gaat helaas niet zo ver.
Hee, ook jij kan te ver gaan hé.Alleen hele oude mensen weten dat nog
Wat heet te ver, ik ben zelf nog uit die tijd van de Batavieren toen we nog in berevel op de motor reden dussssssssZeg, ook jij kan te ver gaan hé.
..dat Honda,s zo geweldig zijn,vroeger zopen die krengen olie alsof het bier was
Ik dan niet, maar de jaren 70 en 80 was ik erbij.Wat heet te ver, ik ben zelf nog uit die tijd van de Batavieren toen we nog in berevel op de motor reden dussssssss
Honda motoren uit de jaren 70 en begin 80 wilde wel een stevige slok lusten,ze gebruikten toen zuigerveren van peperkoek om snelDan heb je het waarschijnlijk over de auto's, want die stonden bekend om en gingen gebukt onder mechanische problemen...ooit.
De tweewielers van hetzelfde merk is mij onbekend dat dát olieboten waren.
Nu ben ik alleen bekend vanaf C100(50cc) en C72/77, maar die stonden niet als oliezuipers bekend...toch?
Nu schiet elk merk wel eens een bok, Honda heeft de nodige ook geschoten...CB500T, CB750A, NR500, VF750 om er een paar te noemen.
Maar die hadden veelal mechanische troubles, geen olieverbruikers..
Yamaha stond en staat al jaren bekend als 'lust wel een druppie'..
Mijn CB400F uit '75 heeft anders nog steeds nergens last van, die heeft eerst een ton gelopen zoals Honda hem bouwde, en nu al 59k met een 450 big bore en Webcam nokkenas. Ik moet er alleen een keer een nieuwe koppakking inzetten, hij lekt als ik lang boven de 10k toeren blijf.Honda motoren uit de jaren 70 en begin 80 wilde wel een stevige slok lusten,ze gebruikten toen zuigerveren van peperkoek om snel
in te kunnen rijden,ook de klep seals waren niet geweldig,Yamaha,s waren niet veel beter,en Kawa,s uit begin jaren 80 waren helemaal een drama,al
hadden ze dat snel verbetert,Suzuki is altijd wel ok geweest.
Je bent zo oud als je je voelt.Ja we zijn al oud.
Oud dusJe bent zo oud als je je voelt.
ongeveer 50Oud dus
Met 50 ben je nog een snotneus,ben daar allang aan voorbijongeveer 50
Zeuren over auto,s is juist goed,echte motorrijders doen dat ,het verheerlijken van auto,s dat doen echte motorrijders nietHet zou verboden moeten worden om steeds weer in elk topic over auto's door te zeuren. Echte motorrijders doen dat niet.
Ben geen 50 maar voel me nog net zo, net een nieuwe knie en een nieuwe motor. leef en geniet, het is maar even.Met 50 ben je nog een snotneus,ben daar allang aan voorbij
Honda motoren uit de jaren 70 en begin 80 wilde wel een stevige slok lusten,ze gebruikten toen zuigerveren van peperkoek om snel
in te kunnen rijden,ook de klep seals waren niet geweldig,.....
Ik vind het wel voetbalmentaliteit om te zeggen motor, motor, motor en de rest is kut... AUto's kan ook heel leuk zijn... Aan mijn tafeltje mag gewoon over auto's, kippen, wijven en hypotheken geluld worden, dat wat ter sprake komt wordt uitbehandeldZeuren over auto,s is juist goed,echte motorrijders doen dat ,het verheerlijken van auto,s dat doen echte motorrijders niet
Auto,s zijn nooit leuk, alleen de gedachte al zou niet in je op moeten komen,maar ja je heb echte motorrijders en automobilisten dieIk vind het wel voetbalmentaliteit om te zeggen motor, motor, motor en de rest is kut... AUto's kan ook heel leuk zijn... Aan mijn tafeltje mag gewoon over auto's, kippen, wijven en hypotheken geluld worden, dat wat ter sprake komt wordt uitbehandeld
Het is voor mij een reden om de 1000's ook niet van nieuwe zuigers / veren te voorzien, 1 op 1500 vind ik acceptabel en ik heb nergens kunnen ontdekken of er een verbeterde versie van die delen uit is gekomen, dus okee, blij dat je de eerste 2000 kilometer geen olie verbruikt en na 2000 km gewoon weer het kwartlitertje onde het zadel en een litertje in de rugzak, anders is die zol leegZeker, de Honda CBX1000 6 cyl, olie tanken benzine peilen zuipert was dat zeg, klepseals idd.
En terecht. Sommige mensen lijken van alle maatschappelijke hokjes, groepjes en statussen wel eens te vergeten dat "motorrijder" ook alleen maar een ander woord is voor "een mens op een motor".Ik vind het wel voetbalmentaliteit om te zeggen motor, motor, motor en de rest is kut... AUto's kan ook heel leuk zijn... Aan mijn tafeltje mag gewoon over auto's, kippen, wijven en hypotheken geluld worden, dat wat ter sprake komt wordt uitbehandeld
Volgens mij zit je in de ontkenningsfase ergens van, Man-met-Goldwing…Auto,s zijn nooit leuk, alleen de gedachte al zou niet in je op moeten komen,maar ja je heb echte motorrijders en automobilisten die
motorrijden wel leuk vinden,de echte motorrijder heeft ook geen autorijbewijs.
GTS1000 zuigers waren toch de oplossing?Het is voor mij een reden om de 1000's ook niet van nieuwe zuigers / veren te voorzien, 1 op 1500 vind ik acceptabel en ik heb nergens kunnen ontdekken of er een verbeterde versie van die delen uit is gekomen, dus okee, blij dat je de eerste 2000 kilometer geen olie verbruikt en na 2000 km gewoon weer het kwartlitertje onde het zadel en een litertje in de rugzak, anders is die zol leeg