hoeveel post hebben jullie gemiddeld??

Btw iemand ervaring met het bedrijf qmagic.nl? Had ff wat van die banensites bevuild met m'n CV en kreeg een mailtje van die gasten. Als ik die apekoppen op die site zo zie, laat dan maar zitten.
Mn huisgenoot is laatst bij Qmagic op gesprek geweest. En die kan het "apekop"-verhaal helemaal beamen. Nou maar hopen dat er niemand van hier werkt bij Qmagic :+
 
Sommige van die pasfoto's zijn echt te erg voor woorden...

Ik raad een ieder die wel zin heeft in een beetje lachen toch echt aan om eens een kijkje te nemen op www.qmagic.nl :+
 
Ik ga sinds 24-3 door op MF als Yammie en heb nu (incl deze dan :P ) 410 posts gepost.

Dat wil zeggen: 13.66666666667 p.p.d
 
Sommige van die pasfoto's zijn echt te erg voor woorden...

Ik raad een ieder die wel zin heeft in een beetje lachen toch echt aan om eens een kijkje te nemen op www.qmagic.nl :+

Whooooaaaaaaaaahhhhhhhhh LOL wat een bijelkaar geraapt zooitje. :+ Jongens get a life.

(ben zelf ook niet moeders mooiste maar gelukkig sta ik niet met m'n harsens op internet)
 
OMG, wat een lelijkerds bij Qmagic... Ben ik toch iets beter terecht gekomen (a.s. maandag beginnen)

Oh ja, btw. ik zit op gemiddeld 8,13 (afgerond).. Tijdens mijn afstuderen ben ik enthousiast bezig geweest, nu ligt het lager.
 
Jij bent NOGSTEEDS overduidelijk aanwezig met je: !!!!!!!!!!!!! en ??????????

countdown.gif


[helevoorzichtigevraagmodus]Waar gaat dit over?[/helevoorzichtigevraagmodus]
 
ik doe altijd automatisch heel veel !!!! achter mn zin.

is een soort tik, maar ik werk eraan, kijk maar naar de edit's achteraf.

eigenlijk post ik duz nog veel meer want ik moet ook elke post weer editen! (zie je weer een !)
 
Terug
Bovenaan Onderaan