Hoeveel posts nieuw topic?

My-life

MF veteraan
26 apr 2005
1.141
0
De titel zegt het al.

Wat is hier de max grote van 1 topic. Bij hoeveel posts/pagina's moet er een nieuw topic gemaakt dus.

Het 'rs/rgv 250 het topic (info/chat etc)' topic teld namelijk al bijna 100 pagina's en ik dacht dat het misschien handig was om een nieuw topic te maken met een mooie TS met wat meer info e.d.

Vraag twee, kun je hier ook wat meer codes gebruiken? Zoals
e.d. om de TS mooi te maken?
 
Bij 2500 posts :)

Gebruikers hebben geen HTML-rechten. Mocht je een mooie html-startpost voor een topic hebben gemaakt kan een mod deze eventueel zo aanpassen zodat het toch zichtbaar is op MF.
 
Dat kon ik dus niet vinden, maar blijkbaar erover heen gelezen.

Dan kan ik vast wat moois gaan maken. Hebk iig ruim de tijd :D .


Nog wat anders. Als de pagina vol is en de volgende reactie dus op een nieuwe pagina zou komen gaat de link /last al naar de nieuwe pagina waar dus nog niets opstaat.
Volg je me nog? Die is gekomen na de ene laatste update volgens mij.
 
Dat kon ik dus niet vinden, maar blijkbaar erover heen gelezen.

Dan kan ik vast wat moois gaan maken. Hebk iig ruim de tijd :D .


Nog wat anders. Als de pagina vol is en de volgende reactie dus op een nieuwe pagina zou komen gaat de link /last al naar de nieuwe pagina waar dus nog niets opstaat.
Volg je me nog? Die is gekomen na de ene laatste update volgens mij.
Dat was geen update... Dat was een crash. :+

Komt doordat de postcount bij het topic dan niet meer synchroon loopt met het werkelijke aantal posts. Er moet nog een recount op de post tabel uitgevoerd worden.
 
De titel zegt het al.

Wat is hier de max grote van 1 topic. Bij hoeveel posts/pagina's moet er een nieuw topic gemaakt dus.
Rondkijkend op MF leert me dat dit ook afhankelijk is van de topicstarter. Rob RD topics zijn meestal na twee pagina's dicht :}

No Offence, Rob ;)
 
Rondkijkend op MF leert me dat dit ook afhankelijk is van de topicstarter. Rob RD topics zijn meestal na twee pagina's dicht :}

No Offence, Rob ;)
Wou jij nog een keer paardje rijden :? -O-


:P
 
Terug
Bovenaan Onderaan