Hoeveel rijden jullie (gemiddeld) [met POLL!]

Hoeveel rij je (gemiddeld) per jaar?

  • 0 - 500 km

    Stemmen: 3 1,1%
  • 500 - 1000 km

    Stemmen: 3 1,1%
  • 1.000 - 5.000 km

    Stemmen: 46 16,9%
  • 5.000 - 10.0000 km

    Stemmen: 85 31,3%
  • 10.000 - 25.000 km

    Stemmen: 122 44,9%
  • motorloos op het moment

    Stemmen: 6 2,2%
  • anders namelijk...

    Stemmen: 7 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    272
er staat ook niet bij of het om zuiver motor-kilometers gaat, of dat het om alle gemaakte kilometers gaat (voet, fiets, motor, auto, vliegtuig... )
In een MF kun je er van uitgaan dat het alleen motorkilometers zijn, maar 't staat er niet ;)

Tel ik alles bij elkaar op, kom ik gemakkelijk zo'n 100.000 km (optie 2 dus ;) )
voet+fiets+motor+auto+vliegtuig = 600+2000+6000+30000+65000
Zuiver motorkilometers, is de stand nu voor het eerste jaar: 6000 km (alleen voor de fun)
 
Laatst bewerkt:
Heb al eens een jaar gehad dat er 35k bijgeschreven werd over 2 motoren (15 op de één en 20 op de ander) maar daar zat al een weekendje bij van 2100Km.
Afgelopen 2 jaar waren slechte jaren... maar 17k per jaar -O-
 
Dit jaar een kleine 15.000km gemaakt. Puur voor de fun, geen woon-werk oid.
 
Dit seizoen zeker 1600km gereden :+

Seizoen, wat is dat? :P Ik rijd als er geen sneeuw is

dit jaar 18k gereden, waarvan 2 vakanties (belgie/luxemburg en noorwegen/zweden/denemarken). Verder is het grootste deel woon-werk en ritjes of omdat ik van a naar b wil, en in het weekend soms ook tourritjes. Op het moment rijd ik niet zoveel.
 
In de 6 maanden dat ik rij 6500km. Komt nog wel wat bij en volgend jaar zal het vast omhoog gaan :] *O*
 
Laatst bewerkt:
Rond de 10.000 dit jaar denk ik zo en dat zijn alleen plezier ritjes woon werk is 5 minuten met de fiets en is dus sneller.
Alleen op maandag ga ik dan soms speciaal met de motor naar mn werk om m te wassen en om vervolgens even een middag te gaan :]
 
4800 km per jaar puur woon/werk hele jaar door op de motor.
Zon, regen, sneeuw of ijzel, gewoon door want ik heb geen zin om te lopen.
 
ik rij 10K per jaar aan recreatie / vakantie. Woonwerk doe ik op de fiets. Van nov tm mrt staat fiets in winterstalling, omdat ik echt een stronthekel heb aan de winter: lange leve een warme auto
 
Laatst bewerkt:
16.000km/jaar w-w-verkeer het hele jaar door en wat ritten hier en daar. Zou wel meer willen rijden, maar de tijd en de mogelijkheid ontbreekt te vaak.

Greetz, kowalski.
 
Laatst bewerkt:
Als ik door ga rekenen want heb me A'tje pas net dan kom ik op 1500km x 12mnd = 18000km :Y dat moet wel lukken zeker in de zomer *O*
 
Wie heeft de langste topic.

Vooral de veelrijders zullen hier posten.
Ik doe zo'n 15 tot 16k per jaar, net als de helft van MF. :+
 
Laatst bewerkt:
Op de motor zo'n 17.000 km woon-werkverkeer per jaar (heb ik dus 1,5 maand niet in meegenomen i.v.m. ijzel, sneeuwval en dat soort gladde zut op de weg) en dan ongeveer zo'n 5000 km aan plezierritjes en dit jaar ook nog eens een hoop extra kilometers omdat ik voor de MAG heb gereden om een groot gedeelte van alle N-wegen van de provincie Gelderland te schouwen en inventariseren, zodat er een convenant met de provincie kan worden afgesloten om de veiligheid voor motorrijders op de N-wegen te verbeteren. Dus dit jaar zal in totaal op zo'n kleine 25.000 km neerkomen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan