Hoeveel rijden jullie (gemiddeld) [met POLL!]

Hoeveel rij je (gemiddeld) per jaar?

  • 0 - 500 km

    Stemmen: 3 1,1%
  • 500 - 1000 km

    Stemmen: 3 1,1%
  • 1.000 - 5.000 km

    Stemmen: 46 16,9%
  • 5.000 - 10.0000 km

    Stemmen: 85 31,3%
  • 10.000 - 25.000 km

    Stemmen: 122 44,9%
  • motorloos op het moment

    Stemmen: 6 2,2%
  • anders namelijk...

    Stemmen: 7 2,6%

  • Totaal aantal stemmers
    272
Ik kan niet echt zeggen hoeveel ik gemiddeld per jaar rij. Heb rijbewijs nu een jaar en heb dit jaar ongeveer 11.000 km's er op gezet. Wel pure fun-kilometers overigens :]
Paar vakanties naar buitenland en de rest plezierritjes.
 
ik rijd 160 km per dag voor mn school/werk. meestal als ik thuis ben en het is mooi weer (zomer dus elke dag) kom ik thuis, dump ik mn tas en stap ik weer op. dan kom ik meestal niet thuis voor dat ik weer 2 of 3 keer heb getankt. dan tikt het lekker aan! 20000 red ik wel in een jaar!
 
nog 7.5k op me gs erbij gereden vanaf januari en in juli van motor gewisseld en voor eind december komt die ook nog wel ruim over de 10 k heen zit nu op effe ruim 8. dus reken maar op een km of 20 000.

volgend jaar gaan we voor de betere standen als ik weer eens op vakantie ga met de motor. kwam er dit jaar niet van.
 
Laatst bewerkt:
dus jij bent degene die elke 2 jaar een motor verslijt :+
Zo ongeveer :)

Ik heb enkel mijn motorrijbewijs en gebruik hem dus zakelijk en prive.
Tel daarbij op dat ik het woord "seizoen" niet ken, en dat ik graag
( óók in weer en wind ) een "tochtje" mag maken op mijn motor.
Lees: weekendjes/midweken, én de vakanties, dan kom je wel aan die kilometers.
 
Rond de 30k per jaar gemiddeld. Reed voorheen 200 km per dag woon-werk, dat is nu zo'n 80.
 
Laatst bewerkt:
ik mid de optie 25000 of meer in je pol.

ben zelf iemand die geen B bewijs wil/heeft dus vor mij is de motort zowel woon/werk als plezier rijden (soms gecombineerd als ik sportief naar me werk rij)
 
Terug
Bovenaan Onderaan