Hoeveel rijdt jouw motor?

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
Arnhem
Nou ben ik wel benieuwd; van een maat hoorde ik dat hij met een Kawa Ninja 900cc en een gem. snelheid van 130 km/h toch zeker wel 1:20 reed.

Dat rijdt mijn motor hooguit bij 100 km/h gem., maar ach, ik heb dan ook een Honda.
Dus ik heb zo het idee dat Kawa idd zuiniger is dan Honda en Yamaha.

Vandaar de vraag:

1: Wat voor merk motor heb je en ook cc-inhoud?
2: Hoe zuinig kan jouw motor rijden ?
 
Laatst bewerkt:
Een R1 heeft geen 5 liter reserve....3,8 liter is het volgens het boekje.

Maar die dag had ik mijn R1 behoorlijk bepakt en dat scheelt natuurlijk ook een hele hoop *D

Wel leuk....je R1 uitlaten *D
 
mhhh ja juist ja


heb een cbr600 uit \'97 met een bos demper en dynojet set.

rustig rijden heb ik nog niet echt gedaan maar ik haal net 180Km op 14 liter :(

= dus 1/12,8
 
psies a27 is goed te doen, als je weet waar ze flitsen. De mobiele controles weet ik op een stuk van de A27 ook te vinden, dus zo het gas erop.
Ze verplaatsen nooit echt met die mobiele controles, misschiene een paar honderd meter dichterbij of verderweg, maar als je erop let kan je op tijd gas loslaten en evt. bijremmen
200 met een XR250 wat voor turbo heb je er dan opzitten
Ik heb afgelopen jaar tientallen keren van Hank naar Utrecht over A27 gereden in totaal 1 keer ingehaald door een motorfiets was in een file vondt 80 hard genoeg met al die belgen op weg naar huis
Ik heb het niet over snelheidskontroles maar over
inhallende vrachtwagens enz
Wel een tip A59 uitkijken bij benzine station bij waalwijk voor de rest noproblem
 
met 1100cc 1 op 21....

je doet dan je naam eer aan?
slome toerder...

sjesus..dan kom je niet boven de 70 man...ongekend...

Pan 1100. \'s winters gebruikt \'tie meer, maar \'s zomers rijd ik normaal 1:19. Bij lekker doorgassen loopt dat wel een beetje op.

Toeren over binnenwegen zonder stoplichten blijft het leukst: 1:21, al wil dit wel oplopen gedurende de vakantie (leer je haarspeldbochten weer beter rijden en zo...)

Veel hangt van de afsteling af. Heb met mijn div900 samen met een andere div gereden (allebei standaard): verbruik van mij 1:20 en van hem 1:15,5 terwijl we beiden dezelfde rijstijl hadden.
 
blackbird 1100cc model 2000 injectie.

rustig rijgedrag: 1 op 15/16
normaal rijgedrag:1 op 13/14
oudhollands trappen: 1 op 10/11

snelweg meestal tussen 150 en 170...
binnen de bebouwde kom altijd snelheid die daar geld...
 
Laatst bewerkt:
met 1100cc 1 op 21....

je doet dan je naam eer aan?
slome toerder...

sjesus..dan kom je niet boven de 70 man...ongekend...

Als ik niet boven de 140 uitkom met mijn pan, rij ik ook 1:20, doet ie echt fluitend.

Mijn huidige verbruik ligt bij 1:14, maar daar zit dan ook veel snelweg > 180 bij, en boven 180 wordt ie dorstig (bedrijfstankkaart :} ) A7 bad-bramstedt:hamburg, en A250 hamburg-harburg:lueneburg, snelheid niet begrenst :) (is 60% van mijn dagelijkse kilometers)
 
200 met een XR250 wat voor turbo heb je er dan opzitten
Ik heb afgelopen jaar tientallen keren van Hank naar Utrecht over A27 gereden in totaal 1 keer ingehaald door een motorfiets was in een file vondt 80 hard genoeg met al die belgen op weg naar huis
Ik heb het niet over snelheidskontroles maar over
inhallende vrachtwagens enz
Wel een tip A59 uitkijken bij benzine station bij waalwijk voor de rest noproblem

Ik heb ook nog een auto misschien ?
Voor dit kloteweer heerlijk hoor.
 
Die van mij rijdt 1 op een emmer.. :9

Ik heb een hekel aan tanken :r . Waarom? Omdat Shell :j weer hele vette winsten gemaakt heeft afgelopen jaar.......

Dus jij rijd niet? Wie rijdt, moet benzine tanken. Als je zo\'n hekel aan shell hebt, tank er dan niet. Doe ik ook niet. Goedkope pomp voor de auto, en de wat duurdere benzine voor de motor, maar nooit Shell. Al is het de enige pomp in de omgeving, dan loop ik liever 10km ;)
(naja... ok dat is de enige uitzondering dan om bij shell te tanken)
 
Over een hoog verbruik gesproken: was een keer op een auto programma op DC, auto met verbruik van 1 liter benzine op de 0,7 km!! (jaja, nul komma zeven kilometer)


Je bedoeld dus 2 op 1.4km..hahahahaha
 
Terug
Bovenaan Onderaan