Hoeveel rijdt u meneer/mevrouw ?

Op de motor sinds januari dit jaar: 4500 km (op jaarbasis dus rond de 25.000 gok ik), auto : ehhhh... 50 km ofzo ???

En daartussendoor nog beroepsmatig in mobiele kranen en vrachtwagens en nog wat ander spul zo rond de 40 à 50.000 denk ik..

:]
 
Een kleine 20.000 km, waarvan zo'n 18.000 aan woonwerk kilometers.
 
los va het weekend en ijzige dagen rij ik gewoon lekker door.. ik maak echter alleen snelweg km's
 
Gemiddelde klopt aardig..... vorig jaar: 4200km....

En alleen met mooi/droog/anngename temperaturen, dus een mooi weer rijder. Zie al vaak genoeg die zielepoten in de regen en zooi.....maar ikke niet.
 
4x gemiddelde motorrijder, was wel 10x gemiddelde motorrijder maar heb ook nog een dieselauto (soms) 8-)
 
Vorig jaar op mijn FZ6 zo'n 20.000 kilometer (merendeel funkilometers).

Vanaf februari dit jaar heb ik een R1150GS Adventure en daar heb ik tot op heden al ruim 4500 kilometer mee gereden. En dat waren allemaal kilometers met een dikke grijns! *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Geen auto, geen woon-werk gemotoriseerd (10 minuten fietsen)- 15.000-20.000 km per jaar. Motor is vervoermiddel om van A naar B te komen. Soms zo snel mogelijk, soms zo leuk mogelijk.
 
voor mij ook zo'n 4 a 5K per jaar ... :$ (en nog 40K met de oto)

Moet je nagaan dat 4000 het gemiddelde is, met al die veelrijders hier betekent dit dat er ook mensen nog veel minder dan dat gemiddelde doen...en zich toch motorrijder noemen??


:]
 
4000 het gemiddelde? Ik heb laatst (toen ik mn 'nieuwe' motor net had) 2500 km in 2 weken gedaan...
 
Dankzij een ritje naar de noordkaap heb ik dit jaar de eerste 10000 er al weer opzitten
nu wer effe sleutelen an dan weer :] :]
 
Had twee jaar geleden in een periode van 4 maanden 30.000 voor werk gereden. Dan nog privé erbij...

Maar dat was voor een project dat is afgerond. Nu zit ik denk ik op de 20 a 25 k. zeg maar was een ander in de auto rijdt, doe ik met de motor; af en toe naar werk, boodschappen, vakantie, familiebezoek en tochtjes.
 
ben het hele jaar bezig woonwerk verkeer als het even meezit
maar zal zo tussen de 10000 en 20000 zitten

als het veel mooi weer is word het ook nog toeren :] :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan