Hoeveel rijdt u meneer/mevrouw ?

En alleen met mooi/droog/anngename temperaturen, dus een mooi weer rijder. Zie al vaak genoeg die zielepoten in de regen en zooi.....maar ikke niet.

Dat zielepoot is relatief. Bij regen en zooi staat deze zielepoot op zijn werk en/of bij klanten met de motor voor de deur. Loopt in een waterdicht pak naar binnen, trekt dat pak aan en is kurkdroog.

Vergelijk dat met anderen die meestal op enige afstand parkeren en door weer en wind naar de ingang moeten lopen.

Nee, zo zielig is het niet om op de motor te moeten rijden.

Om de vraag te beantwoorden. Meestal tegen de 30kkm per jaar, waarvan 6kkm op de Transalp en de rest op de "grote" motor, voorheen de Pan en sinds augustus de GSA.
 
tussen de 15000 en 20000km per jaar puur voor de fun, en vanaf dit jaar doe ik zodra het weer het enigzins toelaat ook woonwerkverkeer. dus kom richting de 30 a 35000km dit jaar denk ik
 
rond de 10000km pj fun km op de motor
ik rij tegenwoordig meer lange stukken door weekenden weg en vakanties omdat mijn vriendin ook haar rijbewijs en motor heb dus de km,ers gaan weer omhoog :] *O*

voor de ritjes binnen 20km zoals naar amsterdam,pak ik mijn 125cc motorscootertje dus nog ongeveer 1000/1500km op de scooter
 
Laatst bewerkt:
als het zo door gaat met het weer dan worden het niet veel kilometers :+ :+ :+ :+ :+

ben helaas een mooiweer rijder :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
uhm ik zal zon 30k rijden per jaar... uitgaande van mijn reguliere gebruik...
moet mijn eerste jaar nog volmaken dat wel , :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan