Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als die 220km/h bij 9500 rpm ook in 6 is klopt dit dus niet . Het is namelijk een vaste overbrenging en geen variabele.bij 120 km/h rijd deze 4000 tpm in z`n 6.Bij 220 km/h rijd deze 9500 toeren
wielspin?Als die 220km/h bij 9500 rpm ook in 6 is klopt dit dus niet . Het is namelijk een vaste overbrenging en geen variabele.
De wielspin bij 220 is te verwaarlozenwielspin?
Volgens mij heb je juist veel meer wielspin bij die snelhedenDe wielspin bij 220 is te verwaarlozen
dat is toch ongeveer 10% wielspin bij 280 km/u.Volgens mij heb je juist veel meer wielspin bij die snelheden
Volgens mij is dit in Moto73 ooit eens aan de orde geweest...
Keertje gehoord mij MotoGP special dat de wielspin bij 300 ca. 5% is. Bij 220 zal dit dan ca. 2% zijn.Volgens mij heb je juist veel meer wielspin bij die snelheden
Volgens mij is dit in Moto73 ooit eens aan de orde geweest...
Keertje gehoord mij MotoGP special dat de wielspin bij 300 ca. 5% is. Bij 220 zal dit dan ca. 2% zijn.
Als die 220km/h bij 9500 rpm ook in 6 is klopt dit dus niet . Het is namelijk een vaste overbrenging en geen variabele.
Idd. Ik geloof niet dat die Fz 4000tpm loopt bij 120km/u. Zou graag willen weten wat voor een overbrenging in die machine zit.
Cor.
als je je motor erg laag in de toeren houd, hierboven al beschreven als "je voelt'm trillen in je steps" dan zet je onnodig veel druk op je big-end lagers. Op langere termijn zullen die dus onevenredig hard slijten.
Denk ik.
Wie deelt deze mening?
Volgens het nieuwe rijden zo snel mogelijk opschakelen...