Hoeveel totaallos motoren heb je achter je naam

Mijn Total-Loss score is :

  • 1 Motor Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 2 33,3%
  • 1 Motor Total-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 2 Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 MotorsTotal-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 3 of meer Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 of meer Motors Total-loss door (botsschade met) medewegeb

    Stemmen: 1 16,7%
  • 4 Ben zelfs lopend een gevaar op de weg

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5 Als baby reed mijn moeder mijn wieg al Total-Loss

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
heb een totaallos knipperlicht van lesmoter op mijn naam staan, telt dat ook :+
 
Ik heb een TL, telt dat ook

:9

Maar ik heb er dus geen TL gereden, 3,5 schadevrije jaren voor mij...
 
Ik ree mijn woonplaats uit, kijk nog eens om me heen (heel helder weer) kijk weer voor me....

SHIT Die rijdt achteruit op mijn baan!

Afijn noodstop(pie) en vol achterop die Ford Escort geknald, met ongeveer 70Kmh
(je mocht er 80...)

Maar het lullige was, DIE GRIET IN DIE ESCORT REEDT NIET ACHTERUIT ze stond gewoon stil te wachten dat ze linksaf kon |(

Oftewel ik zat gewoon niet op te letten.
Resultaat Auto totall loss, motor totall loss, en vervolgens gaan samenwonen met die griet en nu alweer 6 jaar getrouwd :+

Kortom soms komt het toch nog wel in orde (na de spierpijn)
Had dit nog niet gelezen, maar vind het een prachtige love-story :+

En...nog niks total-loss gelukkig *D
 
euhm... stuk of 4 denk ik, elk boutje heb ik losgedraaid voor revisie :+

Maar total loss gereden geen enkele, wil ik ook graag zo houden ;)
 
Had je die chopper een (s)chop gegeven. :X geeft niks.
Die ZL1000 is wel zonde maar ja t's niet voor niet een Eliminator :o



Choppers zitten niet ver weg van schoppers...en die eliminator tja die moest er aan natuurlijk


alhoewel ik de laatste als wrak heb behouden en opgeknapt hebt als nieuw...en verkocht met de mededling dat ik er ooit mee gevallen was...(enkel plaatschade en tank naar de knoppen)
 
En tóch mis ik een polletje in dit topic.
Ik heb gelukkig nog geen enkele schade, in 100.000 afgelegde kilometers in nog geen 2 jaar tijd (koekblik en motor samen). Doe ik niet slecht al zeg ik het zelf :) .

...Helaas wel enkele 'narrow escapes' :X
 
1x totallos (met de motor dan, auto is een ander verhaal)

Een GPZ600R, die ik net een maand had.
5 december, 's avonds, donker dus.. kruispunt midden in de stad,
waarop ik rechts wil. Van rechts komt een auto die links wil, dus
de straat in waar ik uit kom. Hij denkt alleen dat er niemand is
en snijdt "voor het gemak" de bocht zo af dat hij ruim op mijn
weghelft is.

Deze actie haalde hij uit terwijl ik naar links aan het kijken was
en constateerde dat ik zonder probleem kon afslaan. Toen ik weer
vooruit en naar rechts keek om de bocht in te zetten zat hij al tegen
me aan. Of ik tegen hem, maar net hoe je het bekijkt.

Al met al ben ik er nog redelijk vanaf gekomen, alleen een maandje
wat kreupel gelopen. De motor was helaas totallos doordat het frame
verbogen was.

Commentaar van de automobilist: "Ik had je niet gezien, waarschijnlijk
door de brede spijl van mijn linkervoorkant, daardoor zie ik wel vaker
mensen niet."

Dat geloof je toch $&*$&# niet?


-- Kal.


Uuh jawel :) dat geloof ik wel!

Ik ben dit jaar op vakantie geweest in een 307 SW. (Peugeot). Ben naar Tsjechie geweest en ik heb vaak op kruispunten op het laatste moment moeten remmen omdat ik de auto's niet zag die precies achter die brede band zaten!

Voor de duidelijkheid: De band tussen de voorruit en de zijruit.

Na de eerste keer begon ik er al rekening mee te houden door gewoon te stoppen voor de zekerheid want met een keer kijken heb je het gewoonweg niet gezien. Zeker niet als er een hele Skoda Octavia achter die band verstopt kan zitten!

Kortom: KUT auto dus. Weer blij in mijn eigen Golf3 te rijden, zie ik tenminste alles.

Maar wat die automobilist dus verteld hoeft geen kul te zijn. Daarnaast is het wel zijn schuld :)
 
Nog niets TL of schuivertjes wat dan ook.
Wel in mn eerste motor jaar wat "few, bijna.." gevalletjes meegemaakt zoals auto's die je niet 'zien' op een rotonde, troep op de weg, en te vroeg op het gas gaan in een bocht (jawel, met een CB400 uit 76 met maarliefst 34 trappende paarden) met koude banden. (zal wel wat op het wegdek gelegen hebben).
Heb zeker veel geleerd van de twee VRO's! :)
 
Niet schadevrij, maar gelukkig nog wel TL-vrij!

Ff snel afkloppen met mijn hand tegen het houten bureau in plaats van met mijn motor tegen een boom! :X
 
Ik heb 2 splinter nieuwe thundercats, naar de kloote geholpen.
De eerste was maar 6 uurtje oud, en de 2 was 3 weeken oud, en nu rij ik R6
 
Denk dat wij de enigste zijn die iets plat gereden hebben.\
Krijg geen reacties meer.
Of durven jullie niet,....... zal een polletje aanmaken !!!
 
1 gelukkig maar. Mijn GSje, toen een stomme automobiliste niet uitkeek toen ze eeen parkeervak uit kwam draaien, mijn weghelft op...
 
1-tje tot nu toe en daar wilde ik het graag bij houden! ;)
Mijn mooie R1 naar de kl*ten omdat zo'n achterlijke eikel op
z'n scootertje met z'n bezopen hersens dacht:
"goh, laat ik s ff lekker een stukje gaan spookrijden op de snelweg! :( :( :( "
DE ACHTERLIJKE IDIOOT!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( !
 
ik doe ff mee met mijn brommer

1. nam een bocht die nogal smal en onoverzichtelijk was (had net mijn brommer), komt er een auto van de andere kant precies richting mij, dus keuze: sloot of auto? dan de sloot maar. de sloot was bevroren ook nog, had ik op zich wel geluk mee. ik met me pa die ik gebeld had dat ding uit de sloot getrokken terwijl het ijs aan het breken was :S

nieuwe kappen gezocht voor dat ding en had em net 2 dagen gerepareerd, rijd ik een pad en zie ik 3 fietsers voor me rijden, 2 fietsen naast elkaar en de derde fietst daarachter, ik zit bijna achter ze maar dat 3e mens besloot die voorste 2 in te gaan halen dus ik ontwijk ze, ga de hele natte berm in, door de modder en bam daar lag ik dan.

3e keer reed ik door een woonwijk, 30 km/h ongeveer. ik kom bij een bocht en daar stonden allemaal auto's langs de kant van de weg geparkeerd (geen parkeerhavens) dus ik neem die bocht, komt er ineens een auto in tegengestelde richting aan op de enige weghelft die nog over was. BAM!! daar lag ik weer.

rijd nu dus met een "naked bike" rond en hield er een gebroken hand aan over. achja, nog 2 maandjes en dan een motor :)
 
Mijn prestatie: dezelfde motor tweemaal total-loss!

1e keer:
Op de terugweg van circuit Zandvoort rij ik met mijn 6 dagen oude CBR600 bij Hoofddorp. Politie met zwaailicht/sirene komt tegengesteld en wilt linksaf, dus ik stop (had toch geen haast). 7 seconden later probeert een automobiliste of haar airbag werkte als ze met 50km/h achterop m'n motor klapt....
De politie was getuige en vertelde dat ik het wereldrecord verspringen verbeterd heb met een katapult-sprong van 12 meter.

Reparatie: nieuw frame (nummer netjes overgetikt), compleet nieuwe achterkant. Blok, voorwiel+vork, tank en kuipwerk dat nog heel was overgezet en voila.

2e keer:
grind in een bocht op Lekdijk. Met behulp van 17 houten paaltjes en 4x 25m prikkeldraad werd de motor als een gekookt ei door een eiersnijder heen geduwd.
Zelf netjes de kneedown afgemaakt en op het asfalt tot stilstand gekomen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan