Hoeveel totaallos motoren heb je achter je naam

Mijn Total-Loss score is :

  • 1 Motor Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 2 33,3%
  • 1 Motor Total-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 2 Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 MotorsTotal-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 3 of meer Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 of meer Motors Total-loss door (botsschade met) medewegeb

    Stemmen: 1 16,7%
  • 4 Ben zelfs lopend een gevaar op de weg

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5 Als baby reed mijn moeder mijn wieg al Total-Loss

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
1, en dat wil ik eigenlijk zo houden ook ....

beetje enhousiaste wheelie iets wat verkeerd afgelopen

voorkant.jpg

links.jpg

linksachter.jpg
 
Jaartje of 10 terug alweer. Ik had net m'n rijbewijs gehaald en gelijk het aankomende weekend een motor gehuurd. Een Yamaha Virago 750
45289.jpg

Moehahaha, ik moet er nu niet meer aan denken maar goed, toen was ik helemaal The King :]
Het hele weekend alleen maar regen gehad maar wel veel gereden op die bak.
Weekend voorbij, ik had me verslapen, ik moest naar m'n werk, maar ik moest ook die virago nog terugbrengen dus ik, met al mijn ervaring :X , scheuren met die lompe bak! Auto's inhalen, druk om 9.00 's ochtends, kut het is wel nat, nog meer auto's inhalen, Aaargh een rotonde remmen! En...een glijer van een metertje of 50. De motor knalde keihard tegen de dikke betonnen rand om de rotonde heen en ik een fractie later ook. Mijn spijkerbroek was aan rafels, jas kapot,ik lag naast de benzine lekkende virago en ik had overal pijn maar alles bewoog nog. En terwijl ik daar lig pijn te lijden en van mezelf te balen komt er een klein jochie van een jaar of 7, met z'n lunchboxje heel voorzichtig bij me staan, als eerste en zegt "hey, doet het pijn?"

Virago was total loss, ik had m'n eigen risico verminderd tot max de borg, ik geloof 250 gulden toen nog.
Die gasten van Safe(waar ik 'm gehuurd had) belden gelijk toen ik weer thuis was van de ehbo om te vragen hoe het met me ging, geen woord gerept over de motor. Top!
 
1: een VF750S die in een lange snelwegbocht aan het slingeren ging '( Wordt door mij dan nu ook consequent VF750 Swabberen genoemd :+

Weet je meteen wel het belang van goede kleding, jammer genoeg is m'n hand onder het stuur gekomen en dan houdt ook de beste handschoen het niet. Is gelukkig allemaal weer redelijk goed gekomen, maar rij sindsdien nog liever zonder helm dan zonder handschoenen (bedoel maar, je kunt je reet nog niet meer afvegen als je klauwen open liggen }) ) Fotootjes zijn van die gewone die ergens ver weg in een schoenendoos liggen, digicam was toen nog niet uitgevonden :z

FZtje heeft wel eens een flinke schuiver gemaakt omdat Blade piloot (motortje ruilen) de achterrem in de bocht intrapte, maar mooi niet TL gekregen :)

Keep the rubber side down, Dutch
 
Dueh kunt de foto's wel scannen en inlezen,moet het zelf ook nog doen maar ben bang dat als motorrijders ze zien ze niet meer op durfen te stappen :]

gr haya
 
Terug
Bovenaan Onderaan