Hoeveel totaallos motoren heb je achter je naam

Mijn Total-Loss score is :

  • 1 Motor Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 2 33,3%
  • 1 Motor Total-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 2 Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 2 MotorsTotal-loss door (botsschade met) medewegebruiker

    Stemmen: 1 16,7%
  • 3 of meer Motors Total-loss bij eenzijdig ongeval

    Stemmen: 0 0,0%
  • 3 of meer Motors Total-loss door (botsschade met) medewegeb

    Stemmen: 1 16,7%
  • 4 Ben zelfs lopend een gevaar op de weg

    Stemmen: 1 16,7%
  • 5 Als baby reed mijn moeder mijn wieg al Total-Loss

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6

Hansabusa

MF'er
29 jun 2004
245
0
Purmerend
De spits werd afgebeten met een TGM 125 Crosser die ik frontaal in de zijkant van een crossauto parkeerde maargoed zat geen kenteken op die die teld niet echt mee (auto totaallos)

Eerste totaaltje was een Honda 350 four,... met motor autootje inhalen die op zijn beurt ook gaat inhalen ( auto nagenoeg geen schade,. motor totaallos)

Tweede was een Honda CBR 900 die in totaal twee keer los ging.

1 maal aanrijding van achter op de westerdokdijk stond stil om te gaan tanken
( collega motorrijder rijdt er met een jezus gang frontaaal achterin ).
(Beide motoren totaallos )

2 Riant in de zijkant geparkeerd van een VW golf die door het rood reed kruising Wiboutstraat/nieuwe prinsengracht.(auto en motor totaallos)

Derde is de meest bizarre,.....GPZ 1000 RX,.. lag te slapen in me bedje,...Motor geparkeerd op de stoep,.. tijdens een achtervolging op het IJplein in Amsterdam(de dief in het gestolen voertuig reed er netjes langs)
ramde politie auto nr1 mijn uitlaat waarna de tweede pitauto de boel verder afmaakt
( Riante schade aan 1 polisie auto motor totaallos )

Vierde GPZ 1000 RX terwijl ik stilstond voor het stoplicht in Haarlen bij kruising Haarlemmerliede sufkut (een zij dus) boorde met ruim 60 km/uur achterin
Dit terwijn de 2 banen naast me leeg waren was de enigste die er stil stond.
(ook hier auto en motor totaallos)

Stelling: de trein is zo gek nog niet geloof ik ???
 
Laatst bewerkt:
Heb jij er soms een schietschijf op geschilderd met de kreet: Hit me :+
Of wordt je gestraf voor al je zonden (en danzijn het er zo te lezen best wel veel) :X
 
By the way ik heb 1 fz 750 toto op m'n naam staan, ik kwam in een leuke bocht een inhalende bestelbus tegen |(
De motor is uiteindelijk op de kop in een sloot geparkeerd (opgevouwen rond een boompje) leek me beter dan een bestelbus terugkoppen
 
Nee maar bij de laatste klapper in Haarlem is die agend twee keer bij me in het ziekenhuis geweest eerste keer was ik niet aanspreekbaar tweede keer wel

Ouote van Agent : van de 9 levens die ik had ben ik er 8 verloren !!

vandaar dat ik nu een busa rij hoef niet meer stil te staan bij rood,.. haal nu de oranje zone nog net
 
Blauwitje,...Om mee te beginnen is het niet gek,.... hoop dat het ook je laatste zal zijn,.... lol

Vroembert: Nee heb geen schietschijf op m'n rug,...ben niet eens een slecht mens Heb zelfs een eerbaar beroep,.... gewoon te veel pech denk ik
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. 1 DT125 total toen ik rechtdoor reed en een auto door rood, en verboden linksaf niet.
 
Nog geen één gelukkig, want:

De eerste was een Yamaha sr250 en die is zo traag dat total los rijden een prestatie zou zijn
De tweede was een Honda CB 550 en dat is net een tank, dus ook niet total los te krijgen
De derde was een Kawa ZZR1100 en ik vraag me nog steeds of hoe het komt dat ik hem niet total los heb gekregen
En die ik nu heb is ook nog niet total los, maar dat zal wel komen omdit ik intussen boven de 30 ben en 4 kids heb....
 
Eén. Te dicht op een ander, uit moeten wijken voor die persoon, in de berm komen, onderuit schuiven. Ging met hele lage snelheid, maar de motor viel een eindje naar beneden op een betonnen pad. B| En daar kon ie niet tegen. '(
 
hemeltje dank maar 1 keer, met mijn eerste Duc (een tot 100pk getunde 900SS uit 96) reeed ik in 2001 in de toscane rond. lekkere bocht in :] highsider :X en hoppa... ik tegen de grond, motor het ravijn in, gekke ding was niet meer te repareren
 
Noteer mij maar voor 1 eh herstel 2 keer, 1e keer een Honda XR600 en 2e keer een FZR600, Honda XR 7 meter naar beneden en die FZR tegen een lantaarnpaal op hoevelaken. Graag zou ik zien dat dit mijn eerste en laatste 2 TL zijn
 
Laatst bewerkt:
hemeltje dank maar 1 keer, met mijn eerste Duc (een tot 100pk getunde 900SS uit 96) reeed ik in 2001 in de toscane rond. lekkere bocht in :] highsider :X en hoppa... ik tegen de grond, motor het ravijn in, gekke ding was niet meer te repareren
Damn, dat vertel je heel fijn maar volgens mij was dat "hup het ravijn in" best scary of...?
 
Krijg jij je motoren nog wel verzekerd :? :+

Nog geen TL, en dat hoop ik zo te houden :)
 
Helaas 1. Werd door een :( |( jochie in een koekblik, die héél dik door rood reed, schuin van achteren ondersteboven gereden.
Nou is een Beemer een stevige brommert }) maar er was helemaal, maar dan ook helemaal niets meer van te redden. Alleen het blok zou nog wel iets mee te doen zijn en ik heb de verzekering gekregen dat de machine zelf nooit meer de weg op zou gaan.

Ben mijn legertje beschermengelen zeer dankbaar :} :}
 
1tje :(

FZR600 vol in de zijkant van een overstekende ambulance geparkeerd.
Hij schijnt overigens nog rond te rijden :X
 
Hai Kofferrekkie FFe ter verduidelijking alle ongevallen waren verhaalschade dus heb geen problemen gehad de busa verzekerd te krijgen.
Heb zelf nog nooit iemand schade toegebracht

gr haya
 
Kawasaki GPz900R.
gewoon om met een twee cilinder te rijden, in de bocht terugschakelen om op de motor te remmen... doet een vier cilinder natuurlijk niet... stoepje, boompje, bloembakje... kaputt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan