Hoeveel weeg je?

Ik vind mezelf...

  • Veel te licht

    Stemmen: 9 3,0%
  • Te licht

    Stemmen: 41 13,4%
  • Aanvaardbaar

    Stemmen: 159 52,1%
  • Te zwaar

    Stemmen: 73 23,9%
  • Veel te zwaar

    Stemmen: 23 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    305
UHMMMM wat een topic.... |(

zucht.. ok ik ga ook maar van start...

Nu 17 jaar later... zucht.. na 2 kids rond de 85..Voel me ondanks me Walvis lijf en diverse pogingen van Greenpeace om me te vangen en uit te zetten richting Noord Zee Voel ik me toch wel degelijk lekkerder en vooral vrouwelijk.. :}

Hulde aan mijn man die me gelukkig mooier vind zo.. alhoewel ik t nog moeilijk heb te zien hoe sommige een super figuur houden na hun kids

Snoepen doe ik nie of nauwelijks... ik ben gewoon gezegend met t prachtige figuur van wijlen opoe

Sorry, maar je schrijft het nu zo alsof je jezelf moet verdedigen omdat je een paar kilo meer weegt dan een ander. Ik zelf ben er ook 1 van de nodige kilo's teveel, so what?
Er is toch niks mis met een aantal kilo's meer :? Als je jezelf maar goed voelt dan doet het er niet toe wat een ander ervan denkt. Als men je niet wil kennen voor je uiterlijk dan is men je niet waard, zo simpel is't.

En die andere moedertjes die wel hun figuur gehouden hebben zullen ook wel hun minpunten hebben (zijn lelijk, hebben een puntige neus, kijken scheel of zijn sinds de zwangerschap incontinent hihi enz enz :+ )

:]
 
(zie m'n nick)

114kg schoon aan de haak bij 1.92m. M'n bike weegt zo'n slordige 234kg, das samen 348kg. Deel dat door 113pk dan is dat 3,08 kg per pk...

Als ik 15 kilo zou afvallen zou de verhouding 2,95 kg per pk zijn, dat zou gelijk staan aan een vermogenswinst van 4,2% (en een korting op m'n levensverzekering van 25 eur per maand... ;) )

KiloSjon
 
Heb er ff een paar pagina's van deze topic tussenuit gepikt,maar ben ik dan de enigste van 1.93 mtr en een gewicht van 104 kg???En ik rij een suzuki gsxr600,word toch maar eens tijd om een tiental kilo's te verliezen,als dit anders zo doorgaat word het toch maar eens tijd om een hayabusa te kopen, anders kom ik niet eens meer mee........................

Nee, je bent niet de enige. Mijn Jawa heeft een top van ca. 90 km/u, dus die Suzuki van jou valt best wel mee. De optische verhoudingen kloppen inderdaad niet optimaal, een Hayabusa zou ons misschien beter staan, maar ik heb naast dat Jawa-span ook nog 'n BMW R1100R(75), past perfect bij ons postuur. :}
 
21 jaar, 1.87 en weeg 85 kg

In 1,5 jaar tijd 20 kg aangekomen dankzij zittend werk en te lui om te sporten.

Nou vond ik mezelf toch altijd al vrij mager ... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan