Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kleding haal ik meestal bij ten Kate, en op hun webshop koop ik ook regelmatig.
Naar mijn idee is dit een motorzaak die echt met de tijd mee gaat.
Goede service in de winkel, en een goede webshop.
Mijn neuzen sleten altijd af en dan waren ze lek,...maar daar ben ik voor behandelt.Ik doe ongeveer 5 jaar met een paar, dat is ongeveer 130.000 km. Ik verwacht niet dat dat met Daytona's anders zal zijn.
De nieuwste variant (die met de Michelinzool) lijkt wel iets langer mee te gaan. Bij het oude model sleet de linkerzool door precies op de punt waar ik met mijn zool op het stepje draai als ik schakel. Met de huidige heb ik nu 90.000km gereden en er is wel wat slijtage aan de zool te zien, maar nog lang niet door.
Een schrale en druppende neus? Dat is gewoon een verkoudheid.Mijn neuzen sleten altijd af en dan waren ze lek,...maar daar ben ik voor behandelt.
Ik heb zowel een winkel/werkplaats als ook een webshop.
De prijzen zijn 100% gelijk (op verzendkosten na), dat is mijn keuze. De service is ook gelijk.
Het voorbeeld wat eerder aangehaald werd van accu's die soms op internet 50% goedkoper zijn is mij ook een raadsel. Ik heb die aanbieders ook wel gezien, en zij verkopen ze voor prijzen die ruim onder mijn inkoopprijs liggen. Geen idee hoe dat mogelijk is....
Kleding verkoop ik niet. Daar is als kleine ondernemer ook niet aan te beginnen. Veel investering, veel ruimte, veel uren werk.....
De winst is dan weer wel goed, gemiddeld gesproken is de marge daarop veel groter dan op bijvoorbeeld een uitlaatsysteem of een setje banden.
Uiteindelijk besluit elke ondernemer op welke manier hij zijn geld wil verdienen. Werk je met lage marges, dan moet je veel omzetten, en heb je dus meer personeel en ruimte nodig. Werk je met meer marge, dan kan je met minder genoegen nemen.
Aan de klant de keuze wat hem of haar beter ligt......
Nadat dit najaar weer fysieke motorwinkels failliet zijn gegaan zoals Motozoom en Motopuro was ik wel benieuwd naar hoeveel jullie extra willen betalen voor het contact en advies dat je fysiek in een winkel krijgt?
Ik zelf ben altijd bereid iets extra te betalen. Echter had ik laatst een nieuwe accu voor mijn V-Strom nodig en tot mijn verbazing was de prijs van de accu in de winkel 2 keer zo hoog als in een webwinkel. Ik ben best bereid een tientje of zelfs twee extra te betalen maar 110 euro voor een accu (origineel van Yuasa) die ik via internet voor 55 euro kon krijgen gaat mij te ver. Ik begrijp dat een winkel meer geld kost. Je moet een pand onderhouden, personeel in dienst nemen, een voorraad onderhouden die misschien minder snel weg gaat, evt een werkplaats er bij. Maar dit werd mij te gortig dus is uiteindelijk maar online besteld en twee dagen later ontvangen.
Precies, moet ook niet te gek worden zoals bijv. met kuipschroeven/trimclipsIk wil best wat meer betalen, maar ik zie in de winkels regelmatig spul(vooral elektronica) waarvan ik bijna met 100% zekerheid
kan zeggen dat het hetzelfde is wat ik bij alibaba koop.
Alleen 4 maal zo duur.
De vraag is alleen waarom je Honda remblokjes zou willen kopen, dat is nu net een onderdeel dat gelijk of beter te krijgen is van vervangingsmerken. Maar begrijp de strekking van je post.Laatst een klein vergelijkend onderzoekje gedaan van originele Honda onderdelen tussen CMS.nl en de Honda-dealer prijzen.
Vrijwel elk artikel was bij de dealer goedkoper.
Het grootste verschil was ruim 40,- (op een setje remblokken voor VFR800X) wat je bij CMS MEER moest betalen.
Maar dat weet je pas als je bij de dealer staat.
Ik dacht hun meestal dealerprijzen hanteren? Ik haal daar de laatste tijd onderdelen vandaan, omdat ik het bij de dealer niet meer kan krijgen..Laatst een klein vergelijkend onderzoekje gedaan van originele Honda onderdelen tussen CMS.nl en de Honda-dealer prijzen.
Vrijwel elk artikel was bij de dealer goedkoper.
Het grootste verschil was ruim 40,- (op een setje remblokken voor VFR800X) wat je bij CMS MEER moest betalen.
Maar dat weet je pas als je bij de dealer staat.
Ons (handelaren) probleem is dat tijd ook geld kost.Precies, moet ook niet te gek worden zoals bijv. met kuipschroeven/trimclips
CMS-prijzen zijn soms onverklaarbaar hoog of laag.Ik dacht hun meestal dealerprijzen hanteren? Ik haal daar de laatste tijd onderdelen vandaan, omdat ik het bij de dealer niet meer kan krijgen..
Snap ik, maar zulke dingen zou je gewoon in voorraad moeten hebben en gratis weggeeft aan klanten die al genoeg andere zaken gekocht hebben. Ik heb het over die plastic dingetjes vd honda...Ons (handelaren) probleem is dat tijd ook geld kost.
Ik sleutel zelf in mijn werkplaats, en dat kwartier dat ik bezig ben met die klant die wat boutjes en trimclips nodig heeft kost ook geld.
Ik lever bij dit soort zaken vaak zowel origineel als ook het goedkopere China-spul.
Op het dure origineel heb ik meestal zo'n 20% marge, maar op het goedkope China spul meestal zo'n 50%. En dat is ook nodig om de tijd die ik er mee bezig ben te compenseren. Een kwartier sleuteltijd missen kost mij netto ongeveer 11 Euro. En dat moet ik dus wel op een andere manier terugverdienen....
Is mij ook wel eens opgevallen.Laatst een klein vergelijkend onderzoekje gedaan van originele Honda onderdelen tussen CMS.nl en de Honda-dealer prijzen.
Vrijwel elk artikel was bij de dealer goedkoper.
Het grootste verschil was ruim 40,- (op een setje remblokken voor VFR800X) wat je bij CMS MEER moest betalen.
Maar dat weet je pas als je bij de dealer staat.