Hoevelaken 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.
zow.. ook weer terug...

idd vet ongeval...hopelijk is dat goed afgelopen...
lullig voor je Sonic...hopelijk niks ernstigs...

helaas niet zo veel rondjes gereden door het ongeval, wel een politie met zwaailichten achter ons aan, mich en ik ervandoor en we hebben ze afgeschud na een achtervolging over het klaverblad.... :+
of ging het iets anders
 
Was vanavond in m'n eentje :? Rondjes aan het draaien tot een uur of 7, toen moest ik tanken en kwam ik het klaverblad niet meer op omdat er een wreed motorongeluk was gebeurd een afslag voor het klaverblad vanuit Amsterdam. De hele weg was afgesloten. Een motor lag in de kreukels midden op de afrit, een andere (ik geloof dat dat een motor was) lag in de berm en twee auto's beschadigd voor de afrit. Waarschijnlijk zijn de twee motoren geschept door de auto's. Heeft iemand meer gehoord/gezien? Het zat er niet best uit!
 
zow.. ook weer terug...

idd vet ongeval...hopelijk is dat goed afgelopen...
lullig voor je Sonic...hopelijk niks ernstigs...

helaas niet zo veel rondjes gereden door het ongeval, wel een politie met zwaailichten achter ons aan, mich en ik ervandoor en we hebben ze afgeschud na een achtervolging over het klaverblad.... :+
of ging het iets anders
Oh ja, nu ik een paar rondjes achter je heb gereden weet ik waarom je knee down niet lukt future!

Je gaat er gewoon net iets te langzaam overheen, ik kon ook niet kneedownen toen ik achter je reed.
 
Ik ben net terug, nu al? Ja nu al!!! Er was een grote klapper gebeurd op het knooppunt. De lus van A.dam naar Utrecht. 2 motoren bij betrokken en het zag er nie goed uit.Zover wij weten zijn ze niet van ons groepje. Alles was afgesloten, je kon niet meer naar Utrecht en ook niet naar Zwolle. Er werden foto,s gemaakt en er waren veel mensen op de been. Wie weet hier meer over??? Dan nu maar naar Pabo, z,n bier opzuipen. :9

Wat ik ervan weet is dat het tussen 17:30 en 18:00 gebeurd moet zijn en dat iedereen met de ambulance is afgevoerd, dit heb ik namelijk allemaal kunnen volgen voordat alles werd afgesloten.
 
Op woensdag 17 september 2003 21:33 schreef Timbo het volgende:Wat ik ervan weet is dat het tussen 17:30 en 18:00 gebeurd moet zijn en dat iedereen met de ambulance is afgevoerd, dit heb ik namelijk allemaal kunnen volgen voordat alles werd afgesloten.
Oei..niezzo mooi. Ik kwam ongerveer om 19.00 voorbij. Misschien komt er ergens in het nieuws een berichje over :?
 
Kwam er vanavond ook langs.....fikse ravage....de motoren lagen er nog steeds...was om 21.00.
Ze waren met een sporenonderzoek bezig....hopen dat het niet te ernstig is.
 
Ik ben net terug, nu al? Ja nu al!!! Er was een grote klapper gebeurd op het knooppunt. De lus van A.dam naar Utrecht. 2 motoren bij betrokken en het zag er nie goed uit.Zover wij weten zijn ze niet van ons groepje. Alles was afgesloten, je kon niet meer naar Utrecht en ook niet naar Zwolle. Er werden foto,s gemaakt en er waren veel mensen op de been. Wie weet hier meer over??? Dan nu maar naar Pabo, z,n bier opzuipen. :9
Ik heb het ook gezien ja,zag er niet goed uit :?
Was net onderweg naar het klaverblad,maar nadat ik die 2 motoren zag
liggen ben ik maar rustig tussen de file door gereden.
En weer naar huis gegaan.
 
Nou nou.. Ohjajoh kwam ook eens langs.. In een dolle bui had ik besloten om maar eens naar Hoevelaken te tuffen.

1. Ik moest tanken en reed verkeerd, hierdoor kwam ik langs het ongeluk en moest EEN KOLERE-EIND omrijden om weer op Hoevelaken te komen.. duurde wel een half uur ofzo.. overal file en een grote misere!!

2. In de bocht naar Zwolle toe ben ik mijn titanium verloren.. Dus toen moest ik mijn kniestukken ook gaan verwisselen..

3. Ik heb welgeteld 1 MF-er gezien die ik buitenom inhaalde.

4. Overal vrachtwagens en druk.

Nou, het was wel gezellig.. maar nu moet ik wel eerst langs mijn titaniumdealer voor de meeting van Zondag. Ik groet u, en voortaan wat langer daar op Hoevelaken rijden.. ik heb wel een kwartier in de bocht van Zwolle gestaan en kwam niemand langs. :(
 
en degene naast de blauwe R1 met vlag was ik. Is geen gsx500 maar een GS500e. Was mijn eerste keer op Hoevelaken en zeker voor herhaling vatbaar!!! Nu de MF sticker nog bestellen. :]
 
#$(@%(#$!@($%^^% :( :( :(

Me eencilinder aan gort gereden op de terugweg :( :( :( ;( ;(
Rutger, je hebt me echt teleurgesteld vanavond. :( dat hij er mee op houd kan gebeuren, maar je hebt m laten staan op de richelleweg, dat is 200 meter van mijn huis vandaan. Ik ben 2 uur bezig geweesd om achter jou telefoon nummer te komen via de politie, maar als jij het verdomd om je nest uit te komen om mij terug te bellen om je motor veilig te stellen(en je bent 2 keer gebeld door de politie)daar kan ik geen respekt voor hebben. Ik zou m,n motor nooit zomaar ergens achter laten. Al met al was het 02.00 uur voordat ik het opgaf, leuk joh :(
 
Hee mannen, ik ben nu twee keer een uur op hoevelaken geweest maar m'n top komt niet boven de 85-90 km/h uit. Het zou kunnen dat ik niet harder durf omdat ik nog weinig ervaring heb maar zouden eventuele aanpassingen aan m'n motor het sturen beter maken? Ik lees dingen zoals m'n voorkant harder zetten of m'n kont hoger. Ik heb wel al tailrisers besteld. Is dat een goede zaak?
 
Rutger, je hebt me echt teleurgesteld vanavond. :( dat hij er mee op houd kan gebeuren, maar je hebt m laten staan op de richelleweg, dat is 200 meter van mijn huis vandaan. Ik ben 2 uur bezig geweesd om achter jou telefoon nummer te komen via de politie, maar als jij het verdomd om je nest uit te komen om mij terug te bellen om je motor veilig te stellen(en je bent 2 keer gebeld door de politie)daar kan ik geen respekt voor hebben. Ik zou m,n motor nooit zomaar ergens achter laten. Al met al was het 02.00 uur voordat ik het opgaf, leuk joh :(
Uhh, Martijn is de naam. Ik was al vroeg in de avond een keer gebeld door de politie. Ik heb ze toen doorgegeven dat hij daar stond en dat ik hem de volgende ochtend op zou komen halen. Ik heb me nooit gerealiseerd dat jij daar in de buurt woonde en er mee bezig was me te bereiken. Sorry. Als je echt zo je best hebt gedaan me te bereiken moet ik je er enorm voor bedanken.
Ik ga hem NU ophalen daar.
 
Rutger, je hebt me echt teleurgesteld vanavond. :( dat hij er mee op houd kan gebeuren, maar je hebt m laten staan op de richelleweg, dat is 200 meter van mijn huis vandaan. Ik ben 2 uur bezig geweesd om achter jou telefoon nummer te komen via de politie, maar als jij het verdomd om je nest uit te komen om mij terug te bellen om je motor veilig te stellen(en je bent 2 keer gebeld door de politie)daar kan ik geen respekt voor hebben. Ik zou m,n motor nooit zomaar ergens achter laten. Al met al was het 02.00 uur voordat ik het opgaf, leuk joh :(

UDO heeft zeker een kater... wel stijl van 'm dat ie zo zijn best doet
:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Hee mannen, ik ben nu twee keer een uur op hoevelaken geweest maar m'n top komt niet boven de 85-90 km/h uit. Het zou kunnen dat ik niet harder durf omdat ik nog weinig ervaring heb maar zouden eventuele aanpassingen aan m'n motor het sturen beter maken? Ik lees dingen zoals m'n voorkant harder zetten of m'n kont hoger. Ik heb wel al tailrisers besteld. Is dat een goede zaak?

langzaam opvoeren, ik durf ook niet harder dan 100 km/h.. niet pushen gewoon steeds harder gaan... al het goede komt langzaam :)
 
Wat zeggen we ervan gasten? Zal ik ook langskomen?
Of zal ik op de PPP blijven? En als jullie eens in de bocht naar Zwolle wat titanium zien liggen.. Onder Rembours naar Ohjajoh gaarne !!

Dank u.

Ohja.. dat kneedownen gaat trouwens wel SUPER daar !! Ik rijd meestal over de 100, alhoewel je wel ERG moet oppassen dat je niet met die gang de snelweg opkomt, als er net een vrachtwagen rijd (zoals gisteren) dan mag je gelijk je remmen testen. Ze deden hun werk overigens uitstekend.

Misschien tot vanavond en anders niet. Dan tot zondag.. Bij de meeting.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan