Hoevelaken 2004-2005

grrrrr. ik wil rijden!!! ik rijd nu af en toe op de bandit van mijn vriendin, maar ik mis mijn agresieve ZXRetje :(
 
grrrrr. ik wil rijden!!! ik rijd nu af en toe op de bandit van mijn vriendin, maar ik mis mijn agresieve ZXRetje :(

zit net de foto's van je fiets te bekijken en daar wordt je inderdaad niet vrolijk van ;(
staat er op markplaats niet een of ander ZXRetje te koop die wat minder schade heeft waar je jezelf mee bezig kan houden tijdens het kutweer en dan in het voorjaar weer een strakke ZXR kunt rijden ???? :]
 
grrrrr. ik wil rijden!!! ik rijd nu af en toe op de bandit van mijn vriendin, maar ik mis mijn agresieve ZXRetje :(
He Kris....ik weet deze nog te koop staan
bouwjaar 2001 met 3100 km op de teller

full
 
ik doe niet aan winterstops! :P

Nee maar zonder motor kan je je tijd in elk geval wel besteden aan iets wat met motor rijden te maken heeft ;) O-) om er van het voorjaar weer mee te sturen, of in de winter als het klussen niet zo lang duurt (das natuurlijk nog beter)

suc6
 
Geen ervaring op de motor, maar ik kom regelmatig in het noorden van spanje. Het is inderdaad zo dat er fantastische wegen zijn en ik heb het al vaker meegemaakt dat het daar 18-20 graden was terwijl er in NL sneeuw lag. Prima te doen dus (ik rij daar op een 103cc ss`je, andere hobby :) ).

Er worden ook rallys gereden in het noorden, daarvan zijn verschillende routes bekend. Ik kan je daar echter niet aan helpen, maar het is absoluut de moeite waard dat uit te zoeken. Ik heb foto`s van de weg gezien en dat is echt :9~
De routes vind je soms in auto/motor bladen. Zelf zit ik er ook aan te denken een keer m`n motor daar naartoe te nemen in de winter. Toch chill als je gewoon midden in de winter ineens een week ofzo kunt knallen....

s4s

ps kd`en laat ik maar ff hangen dan, 3 ronden warm rijden voor je iets kan doen zegt me genoeg :)


edit> EVEN ter illustratie van mijn verhaaltje mbt het weer:

http://www.tauchwelt.de/html/hauptsnl.htm ( webcam klikken links in beeld)

Dit is echt in het noorden van spanje op 50-80km van frankrijk en ze zijn NU aan het ZWEMMEN, in de zee ja :) op 12 oktober man :9

Leuk, zit je naar 1 van de twee webcams te kijken, slaat mijn PC op tilt door een beveiligings waarschuwing. Niet Leuk, zo'n trojan :(
Wel mooie plaatsjes trouwens :9
 
O ja, ik zou jullie nog even op de hoogte houden over de 10.000 beurt (voor wie het uberhaupt interesseert, zie begin van dit topic)

Ik heb besloten om mijn fiets toch naar MVM in Soesterberg te brengen, ondanks jullie bedenkingen. Komt vooral omdat ik ze toch die kans wilde geven, hebben mij de afgelopen jaren prima geholpen, ik dacht: probeer het gewoon 1 keer nog...

Resultaat: tevreden klant!
-grote beurt
-klepspeling stellen
-k&n filter reinigen en opnieuw inspuiten Totaal 226 ex

-2 bougies
-oliefilter
-olie
-kleinmateriaal Totaal 55 euro ex, totaal 335, euro incl.

Hij had vooraf 350 gezegd, dus...en hij liep weer prima!
(eerlijksheidshalve 1 minpuntje, dag te laat klaar, miste 1 onderdeel)
 
Was vandaag ook heeel lekker weer, be nff lekker wezen gummen. Beetje veel wind soms maar verder :9~
 
Paulesma moeten ze ook ophangen....weer blij gemaakt met een dooie olifant!!! :(

Nee joh, had ik ff mooi de tijd om m'n nieuwe uitlaat eronder te schroeven! Laser deeptone...kon alleen het e-keurmerkje niet vinden O-)
Wel een heel vet geluid, nu nog even langs Ruud Fredriks en dan wachten tot het lente wordt :(
 
Zo, de Kwak is weer netjes afgesteld na montage van een compleet 4-1 systeem.
Een vet geluid en nog een bonus van 5 PK ook...nu 95 PK aan het achterwiel...helemaal niet slecht voor een 10 jaar oude 600! :}

Met dank aan tovenaars Rinus en Ruud :}

Piccie volgt!
 
Zo, de Kwak is weer netjes afgesteld na montage van een compleet 4-1 systeem.
Een vet geluid en nog een bonus van 5 PK ook...nu 95 PK aan het achterwiel...helemaal niet slecht voor een 10 jaar oude 600! :}

Met dank aan tovenaars Rinus en Ruud :}

Piccie volgt!

das keurig, helemaal voor een kawa... :9
 
das keurig, helemaal voor een kawa... :9


Hoe bedoel je dat??? Helemaal voor een Kawa??? B|

We hebben nu dezelfde uitlaat Rutger, maar die van mij klinkt een stuk harder...heeft de jouwe een E merk?
Het is echt genieten dat geluid...soms een beetje aso in een tunneltje, dat dan weer wel. })
 
Ligt dat klaverblad er nog jongens?

Ik zag wat mbt wegwerkzaamheden toen ik van 't weekend er langs kwam...
 

Hee woutje, ben jij er ook nog....begon net te denken dat dit topic zo goed als dood is.....Als ik er wat inzet is het net of ik tegen een muur praat....

Wordt er nog een beetje gereden eigenlijk? Zo koud is het toch nog niet! Als het deze temp. is in het voorjaar dan loopt iedereen al te juichen en gaan de accu's er weer in!
 
Terug
Bovenaan Onderaan