Hoevelaken 2004-2005

Nou al weer een nieuwe? Wel even wennen, ben gewend om op UDO te zoeken naar dit topic!

Ik denk dat ik op Hoevelaken niet veel te vinden ben, maar de ritjes vind ik altijd wel weer gezellig, dus ik hoop dat er daar weer wat meer van gaan komen!

Pabo, ziet er heel goed uit man! Wanneer kom je eens langs om te showen en m'n gereedschap terug te brengen? Vergeet je meissie niet mee te nemen!
 
Nou al weer een nieuwe? Wel even wennen, ben gewend om op UDO te zoeken naar dit topic!

Ik denk dat ik op Hoevelaken niet veel te vinden ben, maar de ritjes vind ik altijd wel weer gezellig, dus ik hoop dat er daar weer wat meer van gaan komen!

Pabo, ziet er heel goed uit man! Wanneer kom je eens langs om te showen en m'n gereedschap terug te brengen? Vergeet je meissie niet mee te nemen!

He Kwak, terug van vakantie, ik had het er gister over met udo om ff te komen buurten en dan zou ik meteen het gereedschap meenemen.
Zoals het er nu naar uit ziet word er van t weekend wel ff een stukkie :] , dus dat gaat wel goedkomen.
En anders bellen we wel ff.

c yah
 
He Kwak, terug van vakantie, ik had het er gister over met udo om ff te komen buurten en dan zou ik meteen het gereedschap meenemen.
Zoals het er nu naar uit ziet word er van t weekend wel ff een stukkie :] , dus dat gaat wel goedkomen.
En anders bellen we wel ff.

c yah
Ja ja, die kennen we al!!! Kortom....daar gaat m,n bier weer!!! :9

Ze zeggen dat het zondag redenlijk wordt en zaterdag blijft de kans op een bui aanwezig!! We gaan het mee maken.
 
Ik betwijfel of ik dit jaar het KBH nog met een speciaal bezoek ga vereren, maar wie weet!! :P
 
Woei, heb er nu één keer op gereden, gisteren met Twin welteverstaan, maar moet zeggen, Ik ben verkocht :P :)

Wat een heerlijk asfalt zeg. Vorige week zondag op knp Deil gereden.
Maar daar zit eigenlijk maar 1 bocht die de moeite waard is, de rest is k*t asfalt, vol met kuilen en onregelmatigheden :( Staan ook nog eens moordende vangers omheen :o

Alleen jammer dat het voor mij zo'n takke eind rijden is: 75km... '(
 
Laatst bewerkt:
Hallo, hoe zit het met de "alleen parkeren binnen verdrijvings vlak" van de klpd voertuigen aan het einde links van elke bocht? Is die nog vaak bezet? :P
 
Hallo, hoe zit het met de "alleen parkeren binnen verdrijvings vlak" van de klpd voertuigen aan het einde links van elke bocht? Is die nog vaak bezet? :P
Ik heb ze afgelopen keer niet zien staan in ieder geval... Nu was het ook wel spits uur, dus kon niet elke keer knallen in alle bochten B| . Nou ja, in ieder geval niet aan het einde v/d bocht... ;) :P
 
[me]the_bladerunner was ff niet op klb, had een afspraakje met the_greeneye *D
[/me]


full
 
Had vandaag show in assen..
met een helegroep..

Ben geintervieuwd door jorinde Moll en die is ook achterop geweest bij een wheelie..

foto's en filmpjes komen op mijn site en Dutchstuntforum..

In November kom ik op TV
zal nog topic openen over de Datum..
 
Ikke gaat vanaaf weer ff kijken voor een fiets. Word voor de winter gewoon ff een gixxertje. Nieuwe seizoen zien we wel weer verder.

full
 
Vandaag een memorabele dag. Miss Honey kon dan eindelijk motorrijden! En wel op haar eigen scheurijzer! Natuurlijk regende het....(dat zal je altijd zien) maar dat mocht de pret niet drukken. Een paar keer glibberen over wat dieselvlekken en het was weer compleet!

Dus mensen, tot gauw! :]
 
Vraagje: ik las dat Redline Rider altijd naar Hoevelaken gaat voor zijn beurtjes, daar ging ik vroeger ook altijd heen (naar Doornekamp). Nu hoor ik ook goede verhalen over MVM-motoren in Soesterberg, en dat is een stuk dichterbij (vanaf Zeist). Iemand daar al ervaringen mee? Ik wil mijn beemertje wegbrengen voor een 10.000-beurt, en hij (kornuit van MVM) zei dat dat geen enkel probleem was....
 
Ikke gaat vanaaf weer ff kijken voor een fiets. Word voor de winter gewoon ff een gixxertje. Nieuwe seizoen zien we wel weer verder.

(Afbeelding)


T*ring... Zag m besteeg m en kon m echt niet laten gaan. Superfiets voor een nog grotere superprijs 8-) Morgen ga ik m ophalen en zal dan wel ff paar piccie`s maken en posten. C ya at Hoevelaken :9
 
Vraagje: ik las dat Redline Rider altijd naar Hoevelaken gaat voor zijn beurtjes, daar ging ik vroeger ook altijd heen (naar Doornekamp). Nu hoor ik ook goede verhalen over MVM-motoren in Soesterberg, en dat is een stuk dichterbij (vanaf Zeist). Iemand daar al ervaringen mee? Ik wil mijn beemertje wegbrengen voor een 10.000-beurt, en hij (kornuit van MVM) zei dat dat geen enkel probleem was....

Als je bij mvm bent moet je voor de gein even een bandje opstoken voor de deur vinden ze leuk })

Die kerel werd helemaal gek toen ik me bandje op zat te stoken, geen mvm meer voor mij als je niet wil dat er gerookt word kan je het ook normaal vragen.. wat een beidehandte klootzak B|

Zonder afspraak hoef je daar trouwens ook niet aan te komen.

Ik blijf lekker bij doornekamp.. kom daar al 7 jaar ze hebben altijd tijd..geen afspraak nodig goeie service en mooie prijsjes :}

full
 
Laatst bewerkt:
T*ring... Zag m besteeg m en kon m echt niet laten gaan. Superfiets voor een nog grotere superprijs 8-) Morgen ga ik m ophalen en zal dan wel ff paar piccie`s maken en posten. C ya at Hoevelaken :9


conqratz dude! 750je? nice nice :}


/edit: lamaaa ik zie het al 600je.. aju me nest roept :z

grtzzzzzz
 
Terug
Bovenaan Onderaan