Hoevelaken 2004-2005

Mits t droog weer is natuurlijk kom ik vanavoond ff met m`n nieuwe bike posen 8-)
Nu heb ik dus nog wel toeschouwers nodig natuurlijk ;)
 
Mits t droog weer is natuurlijk kom ik vanavoond ff met m`n nieuwe bike posen 8-)
Nu heb ik dus nog wel toeschouwers nodig natuurlijk ;)
En ook nieuwe piccie`s van je bike... :P
Vanavond kan ik niet, maar donderdag wordt aardig weer dus.....
 
En ook nieuwe piccie`s van je bike... :P
Vanavond kan ik niet, maar donderdag wordt aardig weer dus.....

[me]Dan is Jaymn helaas alweer aan t werk ;( [/me]

Nouja, als ik vanavond 1x gas geef bij de schep, komen er vanzelf wel mensen kijken waar al dat gebulder vandaan komt 8-)
 
Ik heb afgelopen zondag nog gekeken of ik die "tankbaan" van jullie kon vinden, maar waar zit dat nu precies?
 
Ik heb afgelopen zondag nog gekeken of ik die "tankbaan" van jullie kon vinden, maar waar zit dat nu precies?
Als je vanaf de a28 komt afslag bij soest richting maarn nemen. Je komt langs een texaco tankstation meteen eerste verkeerslichten rechts.

Er is 1 stukje waar je 80 mag, rest is slechts 50 km/h.

Afgelopen zondag ben ik er ook een paar keer geweest geen MF-ers gezien.
 
Wisten jullie dat Jaymn een enorme aantrekkingskracht op rijpe oudere vrouwen heeft :X

Janice, Jaym en ik stonden even te praten en Jaymn zat op de TL, mevrouw kwam naar buiten "maak niet zo,n lawaai " Jaymn zet de TL uit en mevrouw pakt Jaymn z,n helm beet en wil hem gaan zoenen :? :? :? vrouw komt er achter dat het niet gaat met de helm op en begint maar lieve woordje tegen Jaymn te zeggen (Jaymn zet zeer grote ogen op naar ons) (L :+ L) dag liev apegaatje van me en dat soort kreten :X :X :X Janice en ik hielden ons maar wat op de achtergrond :+ Mevrouw dacht dat het haar zoon was die leek op hem en had ook zo,n motor. Mevrouw kwam erachter dat het niet haar zoon was en ging maar weer héél snel naar binnen.

:+ ROFLOL :+
 
Wisten jullie dat Jaymn een enorme aantrekkingskracht op rijpe oudere vrouwen heeft :X

Janice, Jaym en ik stonden even te praten en Jaymn zat op de TL, mevrouw kwam naar buiten "maak niet zo,n lawaai " Jaymn zet de TL uit en mevrouw pakt Jaymn z,n helm beet en wil hem gaan zoenen :? :? :? vrouw komt er achter dat het niet gaat met de helm op en begint maar lieve woordje tegen Jaymn te zeggen (Jaymn zet zeer grote ogen op naar ons) (L :+ L) dag liev apegaatje van me en dat soort kreten :X :X :X Janice en ik hielden ons maar wat op de achtergrond :+ Mevrouw dacht dat het haar zoon was die leek op hem en had ook zo,n motor. Mevrouw kwam erachter dat het niet haar zoon was en ging maar weer héél snel naar binnen.

:+ ROFLOL :+


WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAMWHOEHAHHAHAHAHAHAA

Ja te mooi voor woorden idd. Zukkk aangerand worden door een rijpe chick :o . M`n helm zoenen en alles :X T ongeloof moet uit m`n ogen te zien zijn geweest, want ze kreeg toch argwaan op een gegeven moment :X Whahahhaa en die kop van jullie, totaal overrompeld door de gebeurtenis bleven ze stokstijf staan :} :X :X

Al met al toch heerlijk nog ff gereden, nadat ik m`n helm ontkwijld had van die mooie MILF :9~ Heerlijke Bak Tom alleen wat gaat dat allemaal moeilijk en zwaar zeg, pfffff. Maargoed op t klaverblad meteen weer ff 120 aangetikt zonder enige moeite }) ..... Super bedankt Tom, we gaan snel s ff samen blaazuh als jij je nieuwe fiets hebt })
 
WHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAMWHOEHAHHAHAHAHAHAA

Ja te mooi voor woorden idd. Zukkk aangerand worden door een rijpe chick :o . M`n helm zoenen en alles :X T ongeloof moet uit m`n ogen te zien zijn geweest, want ze kreeg toch argwaan op een gegeven moment :X Whahahhaa en die kop van jullie, totaal overrompeld door de gebeurtenis bleven ze stokstijf staan :} :X :X

Al met al toch heerlijk nog ff gereden, nadat ik m`n helm ontkwijld had van die mooie MILF :9~ Heerlijke Bak Tom alleen wat gaat dat allemaal moeilijk en zwaar zeg, pfffff. Maargoed op t klaverblad meteen weer ff 120 aangetikt zonder enige moeite }) ..... Super bedankt Tom, we gaan snel s ff samen blaazuh als jij je nieuwe fiets hebt })


dat is volgende week al ;)
 
ben zondag ook aan het rondrijden gewwest rond hoevelaken , maar ik vraag me nog steeds af waar de schep zich bevind
is straks nog makkelijker te vinden voor je,komt ook een mac... :P rondje klaverblad afslag h'laken,beneden rechts onder viaduct door voor de stoplichten rechts... ;)
 
Laatst bewerkt:
Yoepie, we krijgen een Mac. in Soesterberg!!!!!!!!!!!!!!! :} :} :}

je bedoeld zeker Huis ter heide ;)

LOL :+ Huis ter heide ??? wat stelt dat nou voor ??? die mac was de eerste mac drive, en die kwam er voor de amerikanen die in s'berg gestatoineerd waren.
dus vind ik het ook bij soesterberg horen (die mac dan he) O-)
 
Staat in mijn agenda.....

full
 
Hoest met je bike Kato :?

Als het goed is kan ik zaterdag The Green Hornet ophalen... dus.... dan heb ik ook weer eens wat anders. Heeft lang geduurd, want het kontdeel stond in back order. Hadden een blauwe besteld maar dat maakte geen fuck uit, want hij wordt toch gespoten. Maar... 8 mei ben ik er bij. 1 mei niet, want dat mag niet. Stel je voor... een mooie fiets tussen al die R6jes.

O-)
 
Als het goed is kan ik zaterdag The Green Hornet ophalen... dus.... dan heb ik ook weer eens wat anders. Heeft lang geduurd, want het kontdeel stond in back order. Hadden een blauwe besteld maar dat maakte geen fuck uit, want hij wordt toch gespoten. Maar... 8 mei ben ik er bij. 1 mei niet, want dat mag niet. Stel je voor... een mooie fiets tussen al die R6jes.

O-)

Hahahahaa, praatjes genoeg op dit late uur.

Relaxt, je eigen fiets maar toch niet helemaal :9~

We kunnen daar niet allemaal aankomen en die arme jongens hun ogen uitseken natuurlijk met onze onze creme de la creme 8-) Maar als je echt mee wilt, ik houd je niet tegen hoor ;) Toevallig verschijn je dan ook om 12.00u bij de maccie D op a foort noord :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan