Hoevelaken 2004-2005

Let wel op je kuip.... heb ze op mijn HAYA gehad en mooi dat mijn kuip wegsmolt.

En die schele importeur maar zeggen dat het niet kon.

:Z

Ps. met Duvel altijd praatjes!! })
 
ik deed niks was echt letterlijk op zijn zondags aan het rijden , je haalde me in namelijk :) mss herinner je je het nog , zwarte rsv mille , rossi helm met hanekam.

Ah, dat was u dus! Je viel inderdaad wel op met die hanekam op een Rossi helm! Ik reed toch ook betrekkelijk rustig....het was tenslotte Zondag ;)

ik heb hem ook gespot, en ik denk jou ook dan ;)

k was met een groepje idioote MFers bij de KD bocht bezig :)

Dan bedoelde ik jullie dus...goed bezig mannen :Z
 
Dan bedoelde ik jullie dus...goed bezig mannen :Z

Nou niet zo kinderachtig B| Dat stuk word/ werd door ons allemaal gebruikt als racebaan. Was t niet voor wheelie`s dan wel voor dit soort actie`s. Dus ga nou niet opeens zo flauw zitten doen ok :? :)
 
Nou niet zo kinderachtig B| Dat stuk word/ werd door ons allemaal gebruikt als racebaan. Was t niet voor wheelie`s dan wel voor dit soort actie`s. Dus ga nou niet opeens zo flauw zitten doen ok :? :)

Het is wel zaak dat je weet wanneer dat kan en wanneer het absoluut niet kan. Op Zondagmiddag fietsen daar ouders met hun kinderen, complete wielrenploegen, skaters etc etc. Ik zag er twee door die bocht komen waarbij de controle ver te zoeken was om maar te proberen die knie tegen het asfalt te krijgen.
Op die manier regent het aangiftes en is onze mooie tankbaan een oefenplaats voor de politie/marrechaussee.

Jullie weten dat ik ook niet vies ben van een gezellig stukje sturen en de tankbaan was voor mij ook wheelieschool, maar dit vind ik gewoon niet kunnen, is niks kinderachtigs aan als je even nadenkt.
 
Het is wel zaak dat je weet wanneer dat kan en wanneer het absoluut niet kan. Op Zondagmiddag fietsen daar ouders met hun kinderen, complete wielrenploegen, skaters etc etc. Ik zag er twee door die bocht komen waarbij de controle ver te zoeken was om maar te proberen die knie tegen het asfalt te krijgen.
Op die manier regent het aangiftes en is onze mooie tankbaan een oefenplaats voor de politie/marrechaussee.

Jullie weten dat ik ook niet vies ben van een gezellig stukje sturen en de tankbaan was voor mij ook wheelieschool, maar dit vind ik gewoon niet kunnen, is niks kinderachtigs aan als je even nadenkt.

Ik was er helemaal niet bij, en voor jou was t een moment opname. Om nou meteen te roepen dat er op zondag niet geoefend kan worden want dan zijn er naar jou mening teveel recreanten, vind ik wel een beetje ver gaan. Maargoed, mijn mening is zolang je niemand anders in gevaar brengt je lekker moet doen waar je zin in hebt.

[me]Jaymn gaat zich van verder commentaar onthouden
En gaat liever weer een Keer gezellig sturen

(helaas mag ie niet meer bij Udo in de buurt rijden aangezien hij weer een TL-R rijdt O-) [/me]
 
Het is wel zaak dat je weet wanneer dat kan en wanneer het absoluut niet kan. Op Zondagmiddag fietsen daar ouders met hun kinderen, complete wielrenploegen, skaters etc etc. Ik zag er twee door die bocht komen waarbij de controle ver te zoeken was om maar te proberen die knie tegen het asfalt te krijgen.
Op die manier regent het aangiftes en is onze mooie tankbaan een oefenplaats voor de politie/marrechaussee.

Jullie weten dat ik ook niet vies ben van een gezellig stukje sturen en de tankbaan was voor mij ook wheelieschool, maar dit vind ik gewoon niet kunnen, is niks kinderachtigs aan als je even nadenkt.

WTF??? are you brainwashed dude??? teveel wegmisbruikers gekreken zeker :P

1) we hebben nauwenlijks wielrenners gezien, en zelfs niet 1 fietsend gezinnetje. Was net zo rustig als elke ander doordeweekse avond :Z

2) Wie ben jij om te zeggen dat er geen controle was bij het rijden van de bochtjes??? Zo'n geweldige porfesional ben jij nou ook weer niet. We stonden daar met best goede coureurs, en de niet zo goed stonden aan de kant.

3) Als het aangiftes regend, zal dat echt niet meer zijn als door de weeks, en dan rijden we toch ook gewoon? Daar laat ik mij niet door tegen houden...

4) je bent idd zo hypocriet als de pest, want jij loopt vaak net zo hard op de tankbaan te kloten, net zoals op hoevenlaken... Verdere durf ik met 100% zekerheid te zeggen dat jij je totala niet aan de snelhijdsregels hield op de tankbaan. Zou mij niets verbazen als je hard genoeg reed om je rbw in te moeten leveren.

Snap je varhaal dus echt niet :?


Maar no hard feelings hoor :)
 
Ah, dat was u dus! Je viel inderdaad wel op met die hanekam op een Rossi helm! Ik reed toch ook betrekkelijk rustig....het was tenslotte Zondag ;)Dan bedoelde ik jullie dus...goed bezig mannen :Z


Gelukkig heb ik jou vorig jaar niet op de tankbaan / hoevelaken gezien, stuk over dijk over de 200 |(
Volgens mij moet iedereen lekker doen waar hij of zei zelf zin in heeft.

Als jij het onverantwoordelijk vind :Z moet je dat lekker vinden, als ik daar wil rijden dan rij ik daar lekker op de manier die ik verantwoordelijk vind voor mezelf en voor anderen.

Mensen zullen het ook vast wel onverantwoord hebben gevonden toen jij op hoevelaken aan het klaverblad racen was, en wheely's aan het oefenen was.



Leven en laten leven zeg ik maar.
 
Laatst bewerkt:
Tjongejonge, ik maak wel wat los zeg...adem je nog wel Kris?

Leven en laten leven...helemaal mee eens, en ik ben beslist geen lievertje op de brommer en beweer dat ook niet, maar deze bocht is gewoon een linke bocht, als je eruit gaat dan is de kans zeer groot aanwezig dat je een "recreant" meeneemt en aangezien de bocht zo goed als blind is heb je geen zicht op tegemoetkomend verkeer. Het feit dat als je de recreant mist er een boom staat die je wel opvangt is een risico wat jullie lekker zelf moeten inschatten.

Probeer je je eens te verplaatsen in een ander, als je daar zelf met je dochtertje zou fietsen en er komt zo'n topcoureur met een knie aan de grond de bocht door zwabberen, vind jij dat dan tof? Of als je kindje zich de pleuris schrikt omdat je een wheelie maakt terwijl je ze inhaalt, ik denk dat je dan ook wel een paar verwensingen uit.

Dus het heeft helemaal niets met hypocriet zijn te maken maar gewoon met een stukje sociaal gedrag zodat we het voor iedereen leuk houden...is dat nou zoveel gevraagd?

Ik reed die bocht met een kilometertje of 90-95, dan heb je nog alle mogelijkheden om je lijn te wijzigen of uit te wijken, geen knee down dus maar wel ook veel te hard (50 toegestaan daar). Ik loop hier echt niet voor Koos Spee te preken, want dan zou ik zelf ook de lul zijn met die snelheid...

Maar ik zal wel een ouwe lul worden denk ik aan jullie reacties te zien of misschien moeten jullie eerst vader worden voor jullie de zin van mijn verhaal inzien...
 
Tjongejonge, ik maak wel wat los zeg...adem je nog wel Kris?

Leven en laten leven...helemaal mee eens, en ik ben beslist geen lievertje op de brommer en beweer dat ook niet, maar deze bocht is gewoon een linke bocht, als je eruit gaat dan is de kans zeer groot aanwezig dat je een "recreant" meeneemt en aangezien de bocht zo goed als blind is heb je geen zicht op tegemoetkomend verkeer. Het feit dat als je de recreant mist er een boom staat die je wel opvangt is een risico wat jullie lekker zelf moeten inschatten.

Probeer je je eens te verplaatsen in een ander, als je daar zelf met je dochtertje zou fietsen en er komt zo'n topcoureur met een knie aan de grond de bocht door zwabberen, vind jij dat dan tof? Of als je kindje zich de pleuris schrikt omdat je een wheelie maakt terwijl je ze inhaalt, ik denk dat je dan ook wel een paar verwensingen uit.

Dus het heeft helemaal niets met hypocriet zijn te maken maar gewoon met een stukje sociaal gedrag zodat we het voor iedereen leuk houden...is dat nou zoveel gevraagd?

Ik reed die bocht met een kilometertje of 90-95, dan heb je nog alle mogelijkheden om je lijn te wijzigen of uit te wijken, geen knee down dus maar wel ook veel te hard (50 toegestaan daar). Ik loop hier echt niet voor Koos Spee te preken, want dan zou ik zelf ook de lul zijn met die snelheid...

Maar ik zal wel een ouwe lul worden denk ik aan jullie reacties te zien of misschien moeten jullie eerst vader worden voor jullie de zin van mijn verhaal inzien...



Helemaal mee eens, dat het niet slim is om met een noodgang de bocht in te duiken waar aan de buitenkant fietser rijden. Maar je kan wel degelijk inschatten of er een fietser rijd of niet. Zowieso hou ik nog altijd redelijk marge mocht er iets fout gaan.

De een zal er meer rekening mee houden als een ander. Spreek gewoon niet de hele groep aan als er geblazen word en je was er niet bij.

Dan kom je volgende keer toch gewoon kijken, kan jij kijken wie er zich volgens jou zich misdraagt en dan kan je hem of haar daar meteen op aanspreken Hebben ze bij mij vorig jaar ook gedaan :X

Als je een andere locatie heb waar er geen recreanten zijn, maar waar het wel rustig is, lange weg, mooie bocht waar weinig controle is dan hoor ik het graag.

Beetje overdreven allemaal weer. Stel als... bla bla.
Als we willen dat er geen ongelukken gebeuren moet iedereen lekker achter de geraniums gaan zitten.


Helaas leven is dodelijk ja doen we niks aan.



[me]Redline Rider hoopt niet dat hij spee neigingen krijgt als hij ouder word :X ;) :+ [/me]


Probeer je je eens te verplaatsen in een ander, als je daar zelf met je dochtertje zou fietsen en er komt zo'n topcoureur met een knie aan de grond de bocht door zwabberen, vind jij dat dan tof? Of als je kindje zich de pleuris schrikt omdat je een wheelie maakt terwijl je ze inhaalt, ik denk dat je dan ook wel een paar verwensingen uit.

Dus het heeft helemaal niets met hypocriet zijn te maken maar gewoon met een stukje sociaal gedrag zodat we het voor iedereen leuk houden...is dat nou zoveel gevraagd?

Ik reed die bocht met een kilometertje of 90-95, dan heb je nog alle mogelijkheden om je lijn te wijzigen of uit te wijken, geen knee down dus maar wel ook veel te hard (50 toegestaan daar). Ik loop hier echt niet voor Koos Spee te preken, want dan zou ik zelf ook de lul zijn met die snelheid...

Waarschijnlijk schrikt die fietser net zo hard als jij met 45kmph te hard in een bocht langs komt zeilen en scheld hij net zo hard. Jij vind dat verantwoord een fietser die geen motorrijd en niet van snelheid niet.

Ik vind het verantwoord om met me knie aan de grond met marge door de bocht te gaan, terwijl je dan misschien geen marge heb en het dus gevaarlijk vind. ( ik noem maar een voorbeeld)


Het is allemaal maar relatief.

Beetje nutteloos dus om beschuldingen over en weer te gooien aangezien iedereen eigen grenzen heeft.

En als ik hier in NL met iedereen rekening wil houden kan ik beter me motor in de verkoop zetten :r








 
Laatst bewerkt:
mensen mensen toch laten we het even gezellig houden :)


maar waar die kut schep nu staat weet ik nog steeds niet |( , mss ff bordjes plaatsen langs de weg, met pijlen van hier links hier rechts enz. :)

kunnen anderen het ook vinden.(+ik)
 
zonnetje schijnt en ik kan vanaf aankomend weekend niet meer motorrijden...

dus vanaaf 1900 uur schep...ik ben er zowieso

greeeeeeeeetz
 
zonnetje schijnt en ik kan vanaf aankomend weekend niet meer motorrijden...

dus vanaaf 1900 uur schep...ik ben er zowieso

greeeeeeeeetz

Ik rijd om 19.00u op de hof weg, en rijd dan wel ff langs de schep. Dus ben daar rond 19.15u
 
Tjongejonge, ik maak wel wat los zeg...adem je nog wel Kris?

Leven en laten leven...helemaal mee eens, en ik ben beslist geen lievertje op de brommer en beweer dat ook niet, maar deze bocht is gewoon een linke bocht, als je eruit gaat dan is de kans zeer groot aanwezig dat je een "recreant" meeneemt en aangezien de bocht zo goed als blind is heb je geen zicht op tegemoetkomend verkeer. Het feit dat als je de recreant mist er een boom staat die je wel opvangt is een risico wat jullie lekker zelf moeten inschatten.

Probeer je je eens te verplaatsen in een ander, als je daar zelf met je dochtertje zou fietsen en er komt zo'n topcoureur met een knie aan de grond de bocht door zwabberen, vind jij dat dan tof? Of als je kindje zich de pleuris schrikt omdat je een wheelie maakt terwijl je ze inhaalt, ik denk dat je dan ook wel een paar verwensingen uit.

Dus het heeft helemaal niets met hypocriet zijn te maken maar gewoon met een stukje sociaal gedrag zodat we het voor iedereen leuk houden...is dat nou zoveel gevraagd?

Ik reed die bocht met een kilometertje of 90-95, dan heb je nog alle mogelijkheden om je lijn te wijzigen of uit te wijken, geen knee down dus maar wel ook veel te hard (50 toegestaan daar). Ik loop hier echt niet voor Koos Spee te preken, want dan zou ik zelf ook de lul zijn met die snelheid...

Maar ik zal wel een ouwe lul worden denk ik aan jullie reacties te zien of misschien moeten jullie eerst vader worden voor jullie de zin van mijn verhaal inzien...

hier ga ik gheen aandacht aan besteden :r
iedereen rijdt daar lekker door je moet gewoon niet zo lopen bitchen op andere als je het zelf ook hebt gedaan O-)
maar het zal wel door het leeftijds verschil komen & kinderen bla bla bla
het mooie is JE MAG ER GEEN EENS FIETSEN OF SKATEN!!!!!
 
Precies, ik kan best goede dingen halen uit de tekst van kwak. Maar idd, je kan niet andere mensen op de vingers tikken als je jezelf ook schuldig maakt aan dergelijk gedrag.

[me]Jaymn heeft t nog zo geprobeerd om geen commentaar meer te geven O-) [/me]
 
[me]Jaymn vraagt zich waar Udo blijft met z`n woordje O-) [/me]
Nou hier dan, ik heb een poosje mee zitten lezen en ff niks gezegd. Ik weet wel dat er een paar gasten flink koorts hebben!!!! :( Waaronder....superkris, extreme en redliner...ik vindt jullie echt ziek!!!!!!!!!!! Als mijn familie iets gebeurd op zo,n onverantwoord stuk weggedeelte...kunnen jullie beter gaan evacueren!!!! Ik ben zelf ook niet vies van het een of ander maar dit gaat me echt te ver!!!!


btw. het blijft een moeilijk onderwerp waar het wel en niet verandwoord is....dus daarom wil ik wel discuseren maaaaaaaaar dan live.....op de tankbaan.....of dat wel veillig is zien we dan wel weer!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens, dat het niet slim is om met een noodgang de bocht in te duiken waar aan de buitenkant fietser rijden. Maar je kan wel degelijk inschatten of er een fietser rijd of niet. Zowieso hou ik nog altijd redelijk marge mocht er iets fout gaan.

De een zal er meer rekening mee houden als een ander. Spreek gewoon niet de hele groep aan als er geblazen word en je was er niet bij.

Dan kom je volgende keer toch gewoon kijken, kan jij kijken wie er zich volgens jou zich misdraagt en dan kan je hem of haar daar meteen op aanspreken Hebben ze bij mij vorig jaar ook gedaan :X

Als je een andere locatie heb waar er geen recreanten zijn, maar waar het wel rustig is, lange weg, mooie bocht waar weinig controle is dan hoor ik het graag.

Beetje overdreven allemaal weer. Stel als... bla bla.
Als we willen dat er geen ongelukken gebeuren moet iedereen lekker achter de geraniums gaan zitten.


Helaas leven is dodelijk ja doen we niks aan.



[me]Redline Rider hoopt niet dat hij spee neigingen krijgt als hij ouder word :X ;) :+ [/me]Waarschijnlijk schrikt die fietser net zo hard als jij met 45kmph te hard in een bocht langs komt zeilen en scheld hij net zo hard. Jij vind dat verantwoord een fietser die geen motorrijd en niet van snelheid niet.

Ik vind het verantwoord om met me knie aan de grond met marge door de bocht te gaan, terwijl je dan misschien geen marge heb en het dus gevaarlijk vind. ( ik noem maar een voorbeeld)


Het is allemaal maar relatief.

Beetje nutteloos dus om beschuldingen over en weer te gooien aangezien iedereen eigen grenzen heeft.

En als ik hier in NL met iedereen rekening wil houden kan ik beter me motor in de verkoop zetten :
Nog ff kort...het gaat hiet niet direct om beschuldigingen, maar wij hebben regelmatig ongevallen mee gemaakt in die bocht...als ik nou zeg dat het ook een beetje bescherming tegen over jullie is??? Jullie weten ook wel als er wat te knallen valt is Udo er meestal bij.....waarom denk je nu niet, ondanks het 200 meter van m,n huis is??? Dan de bij...het is daar 50 km per uur...ze gaan er dit jaar extra controles uitvoeren (uit vertrouwde bronnen) om de knie aan de grond te krijgen in die bocht moet je minimaal 120|130 rijden...dat is inname rijbewijs!!!

Voor de rest kunnen we best een keer discusseren op de tankbaan of bij mij thuis...zorg ik voor koffie!!

Nogmaals..dit is niet om te zeiken maar om de veilligheid...lees mijn intro!!!!!!!!!!!!!!







 
Laatst bewerkt:
Nou hier dan, ik heb een poosje mee zitten lezen en ff niks gezegd. Ik weet wel dat er een paar gasten flink koorts hebben!!!! :( Waaronder....superkris, extreme en redliner...ik vindt jullie echt ziek!!!!!!!!!!! Als mijn familie iets gebeurd op zo,n onverantwoord stuk weggedeelte...kunnen jullie beter gaan evacueren!!!! Ik ben zelf ook niet vies van het een of ander maar dit gaat me echt te ver!!!!


btw. het blijft een moeilijk onderwerp waar het wel en niet verandwoord is....dus daarom wil ik wel discuseren maaaaaaaaar dan live.....op de tankbaan.....of dat wel veillig is zien we dan wel weer!!!!!!!!!!!!!

Uhm... wil niet lullig zijn hoor, maar jij was er al helemaal niet bij...
 
Waarom lees ik hier toch keer op keer dat ik de pot zou zijn die de ketel verwijt zwart te zijn? Daar gaat het toch helemaal niet om????

Ik mag toch gewoon vinden dat ik knee downen in een bepaalde bocht gevaarlijk vind, dat houdt toch niet in dat ik het in een minder gevaarlijke bocht niet mag doen?

Het lijkt me het beste dat we gewoon een keer met z'n allen wat rondjes op Zandvoort gaan rijden, Udo zorgt reeds voor de koffie, zet ik na afloop een potje bier klaar!

En waarom zouden er geen fietsers of skaters op de tankbaan mogen????? Hebben ze dat fietspad voor niets aangelegd.....zonde van het geld!
 
Uhm... wil niet lullig zijn hoor, maar jij was er al helemaal niet bij...
Of je wil niet lezen of je kan het niet!!!

Daar gaat het niet om!!! Wij zijn heeeeel bekend met die bocht,begrijp dat nou eens. aub. Ook jou gun ik het niet om je van een boom af te schrapen!!!!!!!!

Maar nog maals, het is klote om te discuseren fia een pc. doen we een keer live, in alle vrede, we moeten elkaar niet de zwarte piet toespelen!!!!!! We zijn een team!!!!!!!
 
lachen dit
full




8-) :+



ik heb maar een ding toe te voegen aan de discussie:

kneedownen zuigt, wheelies zijn kewl :P

187899
 
Terug
Bovenaan Onderaan