Hoevelaken 2004-2005

Dan zal ik ook nog ff voor Pabo en partner praten ;)

full
 

En voor onze moraalridder, altijd goed voor wat wijze woorden en advies :+

Desalniettemin brengt hij hier hoofdzakelijk alleen z`n eigen tere huidje in gevaar ;) (Truitje en spijkerbroek Udo :? )

En die van de gixxer van Mich dan :X

full
 
En voor onze moraalridder, altijd goed voor wat wijze woorden en advies :+

Desalniettemin brengt hij hier hoofdzakelijk alleen z`n eigen tere huidje in gevaar ;) (Truitje en spijkerbroek Udo :? )

En die van de gixxer van Mich dan :X

(Afbeelding)

dat was wel lachen ja die actie...

volgens mij dezelfde avond dat jeremy staand wheeliend in 3e versnelling op mijn fazer voorbij kwam :X
 
Zegguh gaan we vanavond nog stukkie gummen :P :]

Doe mij maar lekker knietje schrapen ipv wieltje omhoog :)
De gixxer word vanmiddag weer een stuk opgehoogt, moet wel ff testen natuurlijk


Oil_well_fire.jpeg

Ff wat olie op het vuur.................... })















full



O-) :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo dan.....

Wist niet dat er zoveel mensen uit Hoevelaken motor reden!!!!

Ga toch vaker rond neuzen in mijn eigen dorp.
Zie ze wel vaak op een terras zitten.....

Woon zelf op de oosterdorpsstraat !@!!!!!

Wanneer gaan jullie rijden?

Ook naar de Mega Meeting op 8 mei in Amersfoort?
 
Dat is ook geen probleem, maareeeee.... jullie weten wel waar dat kan!!! ;) ;) ;)


Ja maar wat als ik nou niet kan wheelien???? en ben nog steeds aan het wachten op mijn nieuwe fiets duurt allemaal veels te lang die ellende :( :(
 
Hallo dan.....

Wist niet dat er zoveel mensen uit Hoevelaken motor reden!!!!

Ga toch vaker rond neuzen in mijn eigen dorp.
Zie ze wel vaak op een terras zitten.....

Woon zelf op de oosterdorpsstraat !@!!!!!

Wanneer gaan jullie rijden?

Ook naar de Mega Meeting op 8 mei in Amersfoort?

Geloof dat het maar één woordje verschilt.... UIT moet je vervangen door OP en dan zit je goed. Wanneer er weer gereden wordt... ik denk vandaag dus als je jouw raam open zet dan hoor je vanzelf wanneer je het pak aan kunt trekken. Ik verwacht ergens na de avondspits... 20uur ofzo.

:Z

full


Put 'em down!!
 
En voor onze moraalridder, altijd goed voor wat wijze woorden en advies :+

Desalniettemin brengt hij hier hoofdzakelijk alleen z`n eigen tere huidje in gevaar ;) (Truitje en spijkerbroek Udo :? )

En die van de gixxer van Mich dan :X

(Afbeelding)
Hahaha, idd mooie foto. Ik was met de auto en er was iemand die vol hield dat je met een gsx 600 R geen wheeley kon maken....tjaaa, dat klonk als een uitdaging!!!!! :9

See you all soon!!! :]


udo zal niet zeggen dat mich dat was
 
Nou hier dan, ik heb een poosje mee zitten lezen en ff niks gezegd. Ik weet wel dat er een paar gasten flink koorts hebben!!!! :( Waaronder....superkris, extreme en redliner...ik vindt jullie echt ziek!!!!!!!!!!! Als mijn familie iets gebeurd op zo,n onverantwoord stuk weggedeelte...kunnen jullie beter gaan evacueren!!!! Ik ben zelf ook niet vies van het een of ander maar dit gaat me echt te ver!!!!


btw. het blijft een moeilijk onderwerp waar het wel en niet verandwoord is....dus daarom wil ik wel discuseren maaaaaaaaar dan live.....op de tankbaan.....of dat wel veillig is zien we dan wel weer!!!!!!!!!!!!!


bla bla bla
verder zeg ik helemaal niks
 
Lees je ff een paar dagen niet, krijg je allemaal Jerry Springer taferelen....
Mijn mening over het: Wheelys zuigen, echte mannen kneedownen :P

Vanavond iemand aanwezig ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan