Hoevelaken 2004-2005

damn DAT MEEEEEN JE NIET ;( .

En we hadden het er vorige week nog over dat jij alles nog wel overeind had gehouden.

Welcome te the club ;)



Beterschap en sterkte dude heb je wel nodig met dit weer.


Maareeej jaymntl000r word glidemntl000r offuh........... ;) :+

Thnx mate, ik weet t. Maar nee er kan maar 1 glijder zijn natuurlijk... Red line glijder ;)
 
Vond 75/80 al eng. :P . Maar ik zag bij thuiskomst dat ik nog band over had dus het kán harder. :) .

je motor zal het probleem niet zijn (ik weet niet wat voor banden je erop hebt liggen, maar met een beetje sportieve band moet je ook makkelijk met 100+ rond kunnen)

gewoon rustig opbouwen!

Hmmm, ik red het denk ik ook wel met een gangetje van 120, alleen krijg ik mn knie niet op de grond
Als je met die snelheid rond gaat dan hoef je maar een heel klein stukje te gaan verzitten.

Op hoevelaken trouwens wel weer een keer dat ik hem voor ligt voelde gaan. Snap er geen fuck van. , kan toch niet aan het ophogen liggen , een supercorsa dot1 mag toch echt niet gaan glijden bij klaverblad gebruik.
vaag. bandenspanning wel in orde? banden worden uberhaupt wel warm? (supercorsa's moeten wel opwarmen!) vering nog goed? als je hem opgehoogd hebt moet je dat wel heel vreemd gedaan hebben als ie zo gaat glijden in lange bochten. zou hem echt weer even terugzetten en kijken of ie dan stabieler is.
 
Laatst bewerkt:
Jay fubar man.


je had het nog over je toekomstige TL, je lulde erover als een puber die net voor het eerst geneukt had :X
En dan dit ;( beterschap kerel,sterkte met het renoveren van je bike!


Heeft speciaal voor jou, vandaag voor de 2de keer op het KB hoevelaken voor jou een KD gedaan :P
 
Jay fubar man.


je had het nog over je toekomstige TL, je lulde erover als een puber die net voor het eerst geneukt had :X
En dan dit ;( beterschap kerel,sterkte met het renoveren van je bike!


Heeft speciaal voor jou, vandaag voor de 2de keer op het KB hoevelaken voor jou een KD gedaan :P



Ja was vanaaf weer lekker KD op hoevelaken :]
 
Hmmm, ik red het denk ik ook wel met een gangetje van 120, alleen krijg ik mn knie niet op de grond |(



:? Wel geprobeerd dan, als ik rond die snelheid rondga moet ik namelijk al aardig me knie intrekken.

Beetje verzetten en iets je knie naar buiten is dan al voldoende
 
je motor zal het probleem niet zijn (ik weet niet wat voor banden je erop hebt liggen, maar met een beetje sportieve band moet je ook makkelijk met 100+ rond kunnen)

gewoon rustig opbouwen!Als je met die snelheid rond gaat dan hoef je maar een heel klein stukje te gaan verzitten.vaag. bandenspanning wel in orde? banden worden uberhaupt wel warm? (supercorsa's moeten wel opwarmen!) vering nog goed? als je hem opgehoogd hebt moet je dat wel heel vreemd gedaan hebben als ie zo gaat glijden in lange bochten. zou hem echt weer even terugzetten en kijken of ie dan stabieler is.



Bandenspanning moet ik even nachecken :X , zou best kunnen dat de sc met iets teveel spanning is afgeleverd. Voor het ophogen nergens geen last van gehad, maar het kan zijn dat ik na het ophogen harder rond ga (dat idee heb ik wel namelijk) en dat ik er nu pas last van krijg


Vering heb ik na het ophogen voor wat stugger gezet, hij stond voor naar mijn idee te slap, bij iedere hobbel ving hij voor teveel op wat de motor instabiel maakte. Vervolgens een tikje strakker gezet, en dat voelt een stuk beter.

Band moet op temperatuur geweest zijn, zowieso rij ik de banden eerst 2 rondjes warm, dan voer ik het tempo langzaam op.


Ik ga eerst de bandenspanning even checken, en dan de vering.


Ik heb wel het idee dat ik een stukje harder rond ga sinds ik hem opgehoogt heb. Stabiliteit is hoger, alleen dat onderstuur een paar keer is minder B| .

Ga van de week eens ff kijken wat het kan zijn.


Anyway thnx!


Hij is natuurlijk wel vrij extreem opgehoogt (7cm van orgineel)
 
:? Wel geprobeerd dan, als ik rond die snelheid rondga moet ik namelijk al aardig me knie intrekken.

Beetje verzetten en iets je knie naar buiten is dan al voldoende
Wel geprobeerd ja, maar ik denk dat ik te weinig verzit......Zo lang ik die schaamrandjes wegrijd vind ik et prima.
 
Ik niet denk.

Ik zag volgens mij donderdag in een scherpe bocht achter in hoevelaken wat jongens door de bocht knallen.
Ze stonden ook foto's te maken.

Ken je die?

Ik reed er heel langzaam met mijn motor langs




Nee nooit gezien O-)

full

full



Je bedoelt deze bocht :? ;)
 
Laatst bewerkt:
Hoi :P

Zeer slechte foto, maar ben jij dit?

(Afbeelding)

Kom volgende keer gezellig meespelen..

Wowie, toch mooi zo`n vrouw op een supersport. Maarum je komt uit hoevelaken, dan kan je gezellig eens wat vaker met ons meerijden :]

full


Jammer dat t geen suzuki is maar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan