Hoevelaken 2004-2005

Thnxx ben er erg blij mee *D:9Die angst heb ik nooit gehad, voelde me onaantastbaar in m`n pak en m`n fiets was all risk verzekerd ;) [me]Helaas weet Jaymn nu wel beter O-) [/me]

Zwabberen komt voor hoofdzakelijk voor uit zijwind in combinatie met te hoog gaan. Je kan ook overdrijven in je hoogte. Als je een normale marge houdt in hoogte, t weer en de verkeersomstandigheden t toelaten kan je naar mijn mening " veilig" wheelie`s maken.

Maarja zoals met alles oefening baart kunst, ga niet voor de hoogte in t begin maar voor de lengte en full controll en houd je snelheid laag, dan kan je daarna aan je hoogte gaan werken..

WHAT'S THIS..... UP AND RUNNING???!!!!

Yeah baby.... :}
 
Valt mee, alleen jij hebt usd voorvork dus zal wel ingewikkelder zijn. Maar de handleiding zit erbij dus als je beetje technisch bent moet het lukken.
En hij stuurt echt een stuk fijner, veel meer gevoel in de voorkant. Zeker als je op het circuit rijdt is het elke cent waard.

vergeten te vragen, het laten doen voor +- 200e klopt dus wel ongeveer, dat is niet overdreven duur?
 
Gekke muts gespot *D

full


Ik heb vanmorgen de verzekering gebeld. De zaak staat als afgehanmdeld in hun pc dus t geld slingert nog ergens tussen de banken in waarschijnlijk B| Dus alleen ff de fiets ophalen als de euro`s er zijn en dan hopen op lekker weer dit weekend }) :]

 
Ja Extreme :( dat is toch verdomme !@%$#%#@$^%@#$ onverantwoord :( :( :(














;) :+


PS: IK WIL ZOMER!!!!!!!!!!!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[me]Redline Rider word werkelijkwaar schijtziek van dit k*t weer :( [/me]
 
Ja Extreme :( dat is toch verdomme !@%$#%#@$^%@#$ onverantwoord :( :( :(














;) :+


PS: IK WIL ZOMER!!!!!!!!!!!!! NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


[me]Redline Rider word werkelijkwaar schijtziek van dit k*t weer :( [/me]

Boeiaaaa heb toch geen motor!!

:+

Jaymn hoopt eind deze week wel weer te rijden :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan