Hoevelaken 2004-2005

Hahaha...moest m toch ff inkoppen...k*t he als iemand het bij het rechte eind heeft...moeilijk he, toegeven!!!! Ik hoop dat je ervan geleerd hebt...anders ben jij misschien de volgende!!!!!!!!!
*O*


wat ben jij toch klein zielig kereltje :r

laat mensen lekker doen wat ze willen doen en ik weet nog iets van een paar jaar geleden dat iemand onder een vangrail is gegleden op een punt waar iedereen elkaar voor waarschuwden en waar ook een dooie was gevallen.

dUS ALS JE NIKS BETERS TE DOEN HEB DAN ALLEEN MAAR TE BITCHEN HOU DAN GEWOON JE KLEPJE DICHT.
of kom het gewoon eens recht in m'n bek zeggen
 
Ik heb jou wel gezien, wist niet dat jij het was. Zat te kijken naar je fiets, hij is helemaal standaard niet? Dacht nog hee is die net nieuw ofzo.

Ik zat in groep 1-1. De snelste van de beginners. Kreeg na de eerste sessie meteen te horen dat ik in groep twee moest. Vriend van me die meereed ook. Maar de marshall was een hele aardige vent, we dachten rijden nog ff met hem mee.

Dat was een goede keuze, hij reed gewoon door en dan wachtte we ergens op het circuit ff op de anderen... maar niet de hele tijd ;) Op een gegeven moment gingen we maar gewoon rijden haha. Na elke sessie even met hem gesproken, ook nog even op z`n GS1200 (geloof ik) door de pits geknalt, dat was wel ff lekker zonder helm .

Het was wel te heet voor mij, iets koeler had ik beter gevonden. Al met al weer super dag gehad, volgende keer dus in groep 2. Vond het van groep 1 zo chill dat er altijd maar 3-4 man overblijft die sneller zijn en je dus een heel klein snel groepje hebt. Vorige keer was het in groep 1 maar 1 sessie achter de marshall en de rest vrij...

Ik wil graag 1 juli nog ff, kijken of het lukt.

Hij is inderdaad nog vrijwel helemaal standaard, heb er net 3500 Km mee gereden. Dat ding is wel gemaakt voor het circuit hoor, echt superstrak! Zit nog te wachten op een kentekenplaathouder en een ander ruitje, heb er wel een stuurdemper op gezet, was wel nodig!

In groep twee kun je ook geluk hebben hoor met de drukte, iedereen ging in groepen 1 en 2 staan, dus ik d8 laat ik rustig beginnen in groep 3...daar stonden we dus met z'n 5en. Van die 5 moesten er twee terug naar groep 1 omdat ze het echt niet bij konden benen en toen waren we nog maar met z'n drietjes, daarvan haakte er nog 1 af vanwege de warmte. Met z'n tweetjes hadden we meestal groepen 1 en 2 binnen een ronde binnengehengeld en konden we makkelijk passeren, met een grote groep krijg je dat haast niet voor elkaar. Vanaf sessie 2 was het sowieso vrij rijden.

Ik heb weer voor 8 Augustus geboekt!

full
 
Hij is inderdaad nog vrijwel helemaal standaard, heb er net 3500 Km mee gereden. Dat ding is wel gemaakt voor het circuit hoor, echt superstrak! Zit nog te wachten op een kentekenplaathouder en een ander ruitje, heb er wel een stuurdemper op gezet, was wel nodig!

In groep twee kun je ook geluk hebben hoor met de drukte, iedereen ging in groepen 1 en 2 staan, dus ik d8 laat ik rustig beginnen in groep 3...daar stonden we dus met z'n 5en. Van die 5 moesten er twee terug naar groep 1 omdat ze het echt niet bij konden benen en toen waren we nog maar met z'n drietjes, daarvan haakte er nog 1 af vanwege de warmte. Met z'n tweetjes hadden we meestal groepen 1 en 2 binnen een ronde binnengehengeld en konden we makkelijk passeren, met een grote groep krijg je dat haast niet voor elkaar. Vanaf sessie 2 was het sowieso vrij rijden.

Ik heb weer voor 8 Augustus geboekt!

(Afbeelding)


mooie foto maar ben je nu wel verzekerd op z'n dagje
 
of kom het gewoon eens recht in m'n bek zeggen

Is Udo niks te beroerd voor hoor :Y

Een paar maanden geleden hebben we hier die discussie gehad over deze bocht...ik werd hier toen afgezeken omdat ik alleen maar aangaf dat dit gewoon een gevaarlijk stukkie weg is met die bomen in de uitloop, jullie waren het daar niet mee eens want jullie waren zulke goede coureurs en ik moest niet zo zeiken.

Nu valt er een dode...en wat blijkt: nog een goede coureur ook, waarschijnlijk beter dan jullie allemaal bij elkaar!

Natuurlijk vind ik het kut om op deze manier m'n gelijk te krijgen, maar ik hoop dat dit voor jullie de ogen heeft geopend. De weg is geen circuit en zo'n boompje kop je niet even weg.

Dus, misschien wat minder elkaar afzeiken en gewoon hiervan leren...het kan ook geen kwaad om misschien te zeggen dat ik het wellicht toch bij het rechte eind had na die stortvloed van verwensingen die ik hier over me heenkreeg na m'n waarschuwing!
 
Is Udo niks te beroerd voor hoor :Y

Een paar maanden geleden hebben we hier die discussie gehad over deze bocht...ik werd hier toen afgezeken omdat ik alleen maar aangaf dat dit gewoon een gevaarlijk stukkie weg is met die bomen in de uitloop, jullie waren het daar niet mee eens want jullie waren zulke goede coureurs en ik moest niet zo zeiken.

Nu valt er een dode...en wat blijkt: nog een goede coureur ook, waarschijnlijk beter dan jullie allemaal bij elkaar!

Natuurlijk vind ik het kut om op deze manier m'n gelijk te krijgen, maar ik hoop dat dit voor jullie de ogen heeft geopend. De weg is geen circuit en zo'n boompje kop je niet even weg.

Dus, misschien wat minder elkaar afzeiken en gewoon hiervan leren...het kan ook geen kwaad om misschien te zeggen dat ik het wellicht toch bij het rechte eind had na die stortvloed van verwensingen die ik hier over me heenkreeg na m'n waarschuwing!

:Z Gaan we er nu over door drammen. Zijn jullie nu zo kinderachtig bezig om op deze manier jullie gram te halen :r :r :r Wat een hoogstaand niveau.. mijn complimenten, werkelijk waar om van te kotsen :N :r

Iedereen kan hier prima voorzichzelf uitmaken wat of hij of zij doet, in welke bocht hij of zij kneedowned.




Ik weet verdomme prima waar ik mee bezig ben ja! Ik heb vorig jaar 10 meter voor me neus iemand van ons groepje onder de vangrail zien schuiven en niet meer bij zien komen :( !! Mijn ogen zijn prima geopend. Sodemieter verdomme toch een eind op... jezus :r

Ik ga er ook niet meer verder op in ook :W


Ik weet het, de bedoelingen zijn goed maar sla alstjeblieft niet steeds dat betuttelende toontje aan en vooral niet naar aanleiding van doodelijk ongeval, ongelovelijk smakelijkloos en het getuigt nou niet zeer van enig respect! :r :N



 
Laatst bewerkt:
Hahaha...moest m toch ff inkoppen...k*t he als iemand het bij het rechte eind heeft...moeilijk he, toegeven!!!! Ik hoop dat je ervan geleerd hebt...anders ben jij misschien de volgende!!!!!!!!!
*O*

Moet die smiley aan het eind nu echt, er is verdomme iemand dood gegaan :r

Ongelovelijke respectloze zak :r

Maar waarschijnlijk vind jij dat wel leuk he, kan je tenminste je gelijkhalen.
Ongelovelijk wat een mentaliteit :N


Sick bastard! :r Ik had je wat hoger ingeschat.



/edit: Ja van dit soort reply's raak ik zwaar over de zeik ja :(
 
Laatst bewerkt:

In jouw geval maak ik me geen zorgen over je rijstijl of waar je kneedowned...je maakt een grotere kans op een hartaanval als je je zo druk blijft maken...

Maar het is inderdaad goed bedoelt. Ik zie hierboven een aantal keer staan dat men toch maar rustig aan moet doen in die bocht...hoe is dat anders dan wat ik zeg?

Je bent kennelijk allergisch voor advies en vind je het nodig om te gaan schelden...ach, ieder z'n niveau zullen we maar zeggen...
 
Je bent kennelijk allergisch voor advies en vind je het nodig om te gaan schelden...ach, ieder z'n niveau zullen we maar zeggen...

Waarschijnlijk heb je weinig inbeeldingsvermogen, denk daar maar eens over na misschien dat je dan me reactie snapt :W



 
Laatst bewerkt:
Hahaha...moest m toch ff inkoppen...k*t he als iemand het bij het rechte eind heeft...moeilijk he, toegeven!!!! Ik hoop dat je ervan geleerd hebt...anders ben jij misschien de volgende!!!!!!!!!

Wat een kinderachtig gedoe hier allemaal zeg.., mensen die hun gelijk willen halen enzo beetje doelloos zeg maar. Gedraag je als een volwassene met een beetje respect is dat zo moeilijk..?
 
hmmm das minder :(


Iedereen moet zelf weten wat hij er over vindt van die bocht. Maar ik vind het niet normaal om na een dodelijk ongeluk in de bocht zo te redeneren zoals UDO. Dan heb je geen gevoel in je donder
Ik was ook bij die disscussie van A.J Kwak betrokken, de waarheid is hard, zeker het nu gebeurd is waar het toen over ging, dat is alles wat ik wilde zeggen. Misschien kwam het rottig over op dit moment, verder sluit ik me aan bij A.J Kwak z,n verhaal. Elke dode is er een te veel. btw. dit was nr. 3 dit jaar in de zelfde bocht...ik hoop ook de laatste!
 
Heb je nog wat kunnen filmen van mijn bochten offuuh :+ ?

Ik was nog teruggegaan ja, kwam daar nog 3 MF'ers tegen. 1 tje die er meteen afging, en nog 2 anderen. Namen ben ik vergeten. Degene die er als eerst afging en degene met wie ik er na een tijdje heel even af ging om te praten (dacht dat de 3de MF'er, de enige met MF sticker ;) ook wel zou meekomen maar nee :N ) had ik hier al eerder gezien.

Wie diegene was met die rooie bike weet ik niet :?

edit: ah, degene die er als eerst afging was Smario en die textiel rijder was fokbow. :) Nu alleen nog die ene met MF sticker nog...


He Kawasaki.Zx6r,

Leuk je maandag evne gesproken e hebben. Het waren inderdaad ik en Smario.De derde was volgens mij een Aprilia Falco, van ???????

Verder was gisteren een mooie dag. Eerst ff naar Duitsland gereden om eindelijk de topsnelheid van mijn Thunderace te onderzoeken. Ben tot 275 km/uur gekomen. Tot circa 260 gaat het supersnel en stabiel, daarna is het sprokkelen en wordt het toch wel wat enger ('tunnelvisie van achter je ruitje....).

Op de terugweg even langs het kaverblad bij apeldoorn geweest, en tjdens het eerste verkennende rondje, geheel onverwacht, zat ik met het knietje aan de grond. Yes, de eerste Kneedown...... Daarna op Hoevelaken het kunstje nog een keer herhaald. Heb nu wel een mooi gat in mijn textiel pak. Heb meteen maar ff die klitteband en sliders besteld! Kneedown lukte trouwens al ver voordat mijn stepjes de grond raakten. KD dus vooral een kwestie van zithouding!

Tot de voldende x

Fokbow
 
Hij is inderdaad nog vrijwel helemaal standaard, heb er net 3500 Km mee gereden. Dat ding is wel gemaakt voor het circuit hoor, echt superstrak! Zit nog te wachten op een kentekenplaathouder en een ander ruitje, heb er wel een stuurdemper op gezet, was wel nodig!

In groep twee kun je ook geluk hebben hoor met de drukte, iedereen ging in groepen 1 en 2 staan, dus ik d8 laat ik rustig beginnen in groep 3...daar stonden we dus met z'n 5en. Van die 5 moesten er twee terug naar groep 1 omdat ze het echt niet bij konden benen en toen waren we nog maar met z'n drietjes, daarvan haakte er nog 1 af vanwege de warmte. Met z'n tweetjes hadden we meestal groepen 1 en 2 binnen een ronde binnengehengeld en konden we makkelijk passeren, met een grote groep krijg je dat haast niet voor elkaar. Vanaf sessie 2 was het sowieso vrij rijden.

Ik heb weer voor 8 Augustus geboekt!

(Afbeelding)


Ah ok dus in groep 2 rij je ook maar met 2 man als je het goed doet. Zal volgende keer in groep 2-3 gaan staan. Onze marshall zei alleen al wel dat ook in groep 2 er dweeps tussen zitten die alleen in de wegrijden...

5 september ben ik er sowieso ..
 
Wat een beetje stoort Udo, is dat je altijd wel je praatje klaar hebt over andermans gedrag hier op mf. Verder zien we je nooit meer ergens bij verschijnen. Niet als er een ritje is, of als we een avondje afspreken op hoevelaken of de tankbaan.

Prima zo want ik mis je helemaal niet ;) Dus lekker met kwak bier blijven drinken in je achtertuin. Maar houd dan ook met posten in dit topic aub want je hebt geen ene reet idee van wie inmiddels wat kan, en wel of niet beheerst, en zelfs al dan doet of niet doet.

Volgens mij heb je niets te zoeken in dit topic, en lever je ook totaal geen nuttige bijdrage :W
 
Ah ok dus in groep 2 rij je ook maar met 2 man als je het goed doet. Zal volgende keer in groep 2-3 gaan staan. Onze marshall zei alleen al wel dat ook in groep 2 er dweeps tussen zitten die alleen in de wegrijden...

5 september ben ik er sowieso ..

Gelukkig zien de marshalls die figuren ook en worden ze gewoon een groepje lager gezet. Op zich niks mis met mensen die wat langzamer rijden, ik reed vorig jaar ook als mobiele chicane in groep 1 rond, maar ga dan wel in de goede groep zitten, die gasten bij mij in de groep hadden een keer een toertocht gemaakt over Assen en dachten dat dat bedoelt werd met circuit ervaring. Later sprak ik ze nog en ze hadden het heel goed naar hun zin in de langzamere groep. 2 hadden zelfs hun eerste kneedown gemaakt die dag en waren zo trots als een aap.

Dat is ook het leuke aan die dagen, het is leuk voor iedereen, langzaam of supersnel!

Voor September wacht ik het weer af en probeer me laat in te schrijven...8 augustus durfde ik de gok wel te nemen en die zit nu dan ook helemaal vol!
 
Ah ok dus in groep 2 rij je ook maar met 2 man als je het goed doet. Zal volgende keer in groep 2-3 gaan staan. Onze marshall zei alleen al wel dat ook in groep 2 er dweeps tussen zitten die alleen in de wegrijden...

5 september ben ik er sowieso ..
Ik heb me ingeschreven voor groep 3 voor 1 July, maar toen waren er 4 groepen, nu kreeg ik het programma en er zijn er maar 3, dus moet ik in het allersnelste groep, een beetje té snel voor mij denk ik.....
 
Wat een beetje stoort Udo, is dat je altijd wel je praatje klaar hebt over andermans gedrag hier op mf. Verder zien we je nooit meer ergens bij verschijnen. Niet als er een ritje is, of als we een avondje afspreken op hoevelaken of de tankbaan.

Prima zo want ik mis je helemaal niet ;) Dus lekker met kwak bier blijven drinken in je achtertuin. Maar houd dan ook met posten in dit topic aub want je hebt geen ene reet idee van wie inmiddels wat kan, en wel of niet beheerst, en zelfs al dan doet of niet doet.

Volgens mij heb je niets te zoeken in dit topic, en lever je ook totaal geen nuttige bijdrage :W
je hebt ook echt een iq van een visstick he, jammer hoor. Het is begonnen met een goed bedoelde waarschuwing wat helemaal verkeerd opgevat is, maar goed dat verhaal hebben we al gehad. De reden dat Kwak en ik niet meer komen is dat we niet met b.v.b, zo,n mongool als jij willen rijden die alles aan z,n laars lapt, dus het risico vergroot om eens vreselijk de fout in te gaan, als jij je plat rijdt zou me dat een zorg zijn maar als je iemand mee neemt wordt dat broerder!!! Maareee, ik hou er over op, ik hoop dat jullie jezelf en de bike heel houden, zoals ik al zei, elke dode, sterker nog, elk ongeval is er 1 teveel.
 
De reden dat Kwak en ik niet meer komen is dat we niet met b.v.b, zo,n mongool als jij willen rijden die alles aan z,n laars lapt, dus het risico vergroot om eens vreselijk de fout in te gaan, als jij je plat rijdt zou me dat een zorg zijn maar als je iemand mee neemt wordt dat broerder!!!

En daarmee ga je in de fout Udo. Ik heb het plezier gehad om (vroeger) samen met de `oude Hoevelaken clan` ritjes mogen maken en tegenwoordig met de `nieuwe`. En om eerlijk te zijn kijkend naar de risico factor waar jij zo op hamert kan ik alleen concluderen dat onze vroegere ritjes niet zo gek veel verschillen als met de mannen die nu regelmatig o Hoevelaken rijden. Eerlijk is eerlijk, de hashendel wordt regelmatig aangesproken en bochten worden redelijk genomen, maar om nou te zeggen dat het gevaarlijk is, nee. Toen wij vroeger eden werd dat ook gedaan dus vandoor de commotie :?
 
En daarmee ga je in de fout Udo. Ik heb het plezier gehad om (vroeger) samen met de `oude Hoevelaken clan` ritjes mogen maken en tegenwoordig met de `nieuwe`. En om eerlijk te zijn kijkend naar de risico factor waar jij zo op hamert kan ik alleen concluderen dat onze vroegere ritjes niet zo gek veel verschillen als met de mannen die nu regelmatig o Hoevelaken rijden. Eerlijk is eerlijk, de hashendel wordt regelmatig aangesproken en bochten worden redelijk genomen, maar om nou te zeggen dat het gevaarlijk is, nee. Toen wij vroeger eden werd dat ook gedaan dus vandoor de commotie :?
Tuurlijk, er is overal wel wat, maar ik heb met die jaymn. geereden in groepsvorm maar daar werd ik niet vrolijk van hoor. Maar misschien heeft hij wel gelijk, al rijdende leert men en ik ben een poos niet mee wezen rijden. Bij deze doe ik het boek dicht,en ik hoop dat we nog eens een flinke toertocht kunnen maken!!!
8-) 8-) 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan